Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Festival nových lektorů a témat - „DESÍTKA“: Hledáme nové cesty ve firemním rozvoji

1.7.2019 

Co potřebují firmy, manažeři a lektoři ke své práci ? Novou inspiraci, nové informace, zajímavé lektory a nosná témata ve vzdělávání. Proto se již podeváté proběhne Festival nových témat a lektorů a…

icon Jak vybudovat důvěru – a proč vlastně?

27.6.2019 

Zamyslete se nad začátkem nového vztahu – jak se v takové fázi chováme? Někteří z nás druhému věří, dokud je něco nepřesvědčí, že si dotyčná osoba důvěru nezaslouží. Jiní nedůvěřují, dokud nezískají…

Nové letní číslo Firemního vzdělávání přináší řadu osvěžujících článků

24.6.2019 

Červnové číslo jsme naplnili spoustou čtení pro (snad trochu volnější) prázdninový režim. Mrkněte sami a vyberte si podle nálady některý z našich článků:

Článek v rámci předplatného icon 9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru

24.6.2019 

Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný čas, po který trvá jeden telefonát mezi klientem a pracovníkem call centra. Zkrácení tohoto času potom nejen zvýší spokojenost…

Flexibilita, spolupráce, inovativnost – naučte to i vaše týmy

24.6.2019 

Dynamika změn ve stávajícím podnikatelském prostředí vyžaduje komplexní uvažování, rychlé rozhodování a zároveň schopnost nebát se převzít odpovědnost. Zaběhnuté fixní postupy už často nestačí. Je…

icon Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (2/2)

21.6.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že sledování chování zákazníků lze provádět jak online, tak v prodejně. Nyní se podívejme na několik dalších příkladů, jak lze přemostit online a offline svět.

icon Vyjednávání – každá hodina má 360 minut (1. díl)

20.6.2019 

V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se věnovali úspěšnosti na akvizičních návštěvách. Tentokrát jsme pro vás připravili dva nové články věnované vyjednávání, které…

Článek v rámci předplatného icon Výběr influencera pro propagaci vaší značky

20.6.2019 

Jak se lidská aktivita čím dál více přenáší do online prostředí a zároveň je na internetu k nalezení zdánlivě nekonečné množství informací k jakémukoliv tématu, klienti se čím dál častěji nechávají…

Článek v rámci předplatného icon Pět kroků k nastavení efektivního systému zákaznické péče

19.6.2019 

Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně pracující společnosti se zákazníkem ve středu pozornosti. Proto není radno důležitost zákaznického servisu podceňovat. V tomto…

Článek v rámci předplatného Krok po kroku: Sepsání inzerátu, který zaujme kvalitní pracovníky

18.6.2019 

I když v náboru pracovníků a v jeho úspěšnosti hraje důležitou roli celá řada faktorů, je to často právě inzerát pracovní pozice, který potenciální kandidát vidí poprvé, a role, jakou inzerát hraje v …

icon Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (1/2)

18.6.2019 

Personalizovaná zákaznická zkušenost, to je budoucnost. Maloobchodníci musejí umět propojit fyzické a online kanály.

I vy trpíte nedostatkem pracovní síly? Zaměstnanci ze třetích zemí pomohou vaší firmě růst

17.6.2019 

Situace na trhu práce přináší zaměstnavatelům nové výzvy. Stále častěji se stává, že mají volné pracovní pozice, ale lidé, kteří by je obsadili, chybějí. Lokální zaměstnanci nevydrží na jedné pozici…

Filip – i virtuální podpora firemního vzdělávání může mít lidskou tvář

17.6.2019 

Filip je svobodný, 33letý sympaťák z Brna. Pracuje na zákaznické lince Agentury MotivP, kde organizuje vzdělávací kurzy pro tisíce účastníků a poskytuje všestrannou podporu klientům i lektorům. Na…

Skvělé nápady pro dobrou náladu a mentální uvolnění

14.6.2019 

Ranní pomyšlení na množství úkolů, které na vás denně čekají, je pro některé jedince někdy až paralyzující představa. Individuální vnímání těchto úkolů je nejvíce závislé na tom, v jakém jste…

icon Online obchod s luxusem v roce 2019 a dál (2/2)

12.6.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že digitalizace dost zásadně ovlivní i zákaznickou cestu lidí, kteří nakupují na trhu s luxusním zbožím. Technologie od chatbotů až po rozšířenou realitu přispějí k…

Výpis 15161530 z celkem 7606