Dlouho očekávaná aktualizace ITIL 4 je tady!
Populární mezinárodně uznávaný standard pro řízení IT služeb prošel nejvýraznější přeměnou ve své historii, která reaguje na potřeby digitální transformace v oblasti technologií a řízení IT, které…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.
Populární mezinárodně uznávaný standard pro řízení IT služeb prošel nejvýraznější přeměnou ve své historii, která reaguje na potřeby digitální transformace v oblasti technologií a řízení IT, které…
Cybersecurity inkubátor startuje už 7. března 2019 pátý ročník svého úspěšného studentského vzdělávacího programu.
Budujte vnitřní motivaci i spoluodpovědnost ve firmách s pomocí firemních dnů, které Vám zaručí efektivní utužení zaměstnaneckých vztahů, ale také zvýšení jejich výkonu. Pořádání podnikových akcí či…
Už se vám někdy stalo, že jste měli z jednání dobrý pocit, byli jste na sebe pyšní, jak dobře jste formulovali výhody produktu a vaší společnosti, ale nakonec vás klient nečekaně odmítl? Připadalo vám…
Každý vedoucí pracovník, pokud není nadaný charismatem, musí pracovat na posilování své autoritu. Rány pěstí do stolu, vyhrožování tresty a silácká gesta ale nefungují. Jak posílit autoritu klidně a…
Zaměření oboru IT pro firmy a podnikání na VOŠ a SPŠE Plzeň spojuje teoretickou výuku s praxí. V programu Studentská firma si žáci vytváří školní podnik a realizují jej od jeho představení, přes…
Všichni, kdo se v prodeji již nějaký čas pohybují, moc dobře ví, že v obchodním světě je při prodejní schůzce nabízený produkt méně důležitý, než osoba prodejce či vztah, jaký prodejce navodí s…
Oslovovat více kontaktů a přitom udržovat jejich kvalitu a následně získávat více nových zákazníků je úkol, který vyžaduje dlouhodobé úsilí a většinou i zásadní změny ve stávající strategii. Přinášíme…
Ačkoliv je Československo rozdělené už více než čtvrtstoletí, spousta firem má pobočky právě i u našich východních sousedů. A takové společnosti by měly zbystřit, jelikož od 1. 1. 2019 musí každá…
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat?
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 21. března 2019 od 9:00 do 16:00 hodin v kině Atlas, Praha - Karlín. Pořádá ji…
COBIT, ITIL, DevOps jsou novodobá zaklínadla IT managementu. A jsou to užitečné nástroje, pokud se umějí správně využít. Pomáhají nastavit správné směrování IT, zavádět nové systémy rychle a…
E-mailů přichází klientům hodně a ten váš musí splňovat řadu věcí, aby mezi ostatní konkurencí vynikl a potenciální klient mu věnoval svoji pozornost. Dlouhý e-mail plný textu nebo prodejních klišé…
WordPress je velmi oblíbený redakční systém pro své jednoduché ovládání a jednoduchou implementaci. Sám WordPress (dále již jen jako WP) používám, a tak vím, že má pro SEO svá specifika. Sepsal jsem…
„Onboarding“, neboli vítání nového pracovníka ve firmě, jeho zaškolování a seznamování s výkonem jeho zaměstnání i s interními procesy celé firmy, je zcela klíčovou kapitolou v pracovním cyklu daného…