Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Reportáž: Agilita je způsob myšlení, který se dá naučit

29.4.2019 

Agilita je tématem, které aktuálně zaznívá kuloáry kancelářských budov. Zatímco v západním světě tento fenomén zakořenil už před pár lety, u nás tento boom přichází sice se zpožděním, avšak o to…

Článek v rámci předplatného icon Pro zlepšení prodejních výsledků na sobě musíte zapracovat ve třech oblastech

29.4.2019 

Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní výsledky. Obecně se dá říci, že vylepšení vašeho prodejního výkonu závisí na tom, jak dobře si vedete v následujících třech…

Článek v rámci předplatného icon Vybudujte si sebevědomí v telefonním prodeji v 5 krocích

26.4.2019 

Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny obchodních odvětví. Ať už je vaším cílem přímo prodej po telefonu, a věnujete se tedy obchodování po telefonu, anebo pouze…

icon Globální kosmopolité vynikají užitečnými schopnostmi

25.4.2019 

Lidé, kteří žijí globální životy a byli už vystaveni mnoha kulturám, se naučili všechna ta neviditelná pravidla, kterými se vztahy v různých kulturách řídí.

icon Téma kybernetické bezpečnosti vstupuje do středoškolského vzdělávání

24.4.2019 

S rozvíjející se digitalizací životního prostoru naší civilizace je naprosto nezbytné upozornit veřejnost na hrozby, které ji mohou ohrožovat. Společnost ALEF NULA proto uspořádala na podzim roku 2018…

icon Reportáž: Inspirujte se leadershipem podle Roalda Amundsena

22.4.2019 

Možná si říkáte, že už nemáte zapotřebí dalšího tréninku leadership dovedností, nicméně gamifikací se dá velmi elegantně a efektivně řešit mnoho korporátních záležitostí a problémů, které vyškolí i…

Článek v rámci předplatného icon Mladí lidé dokážou prací žít, ale nelze jim určovat pevnou pracovní dobu

Audio  18.4.2019 

Josef Kocourek působí na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně více jak deset let. Je ředitelem Ústavu marketingových komunikací a podílí se na projektech Komunikační…

icon Bariéry kritického myšlení (2/2)

17.4.2019 

V předchozím článku jsme viděli, co potřebujeme, abychom byli schopni dojít k soudům, které jsou kriticky dostatečně zvážené. Viděli jsme, že jednou z největších překážek bývá naše neschopnost…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se pokládat otázky tak, abyste dostali kvalitní odpovědi

16.4.2019 

Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně dovede prodejce komunikovat s potenciálním klientem, a také na tom, jestli je schopen získat relevantní informace a dostat se…

icon Vyhrajte vstup na MotivP Business Brunch®: Jak to dělat jinak aneb „Otočte svou loď“

15.4.2019 

Sto lidí, sto chutí a také sto různých názorů a náhledů na věc. Jak se nejlépe naučit něco nového nebo získat přidanou hodnotu k zaběhlým postupům a rutinním záležitostem? Zřejmě nejlepší cestou je…

Reportáž: Chcete agilní týmy? Naučte je větší otevřenosti, spolupráci a umění chybovat

15.4.2019 

V dnešním nestálém podnikatelském prostředí se všichni snažíme rychle přizpůsobit, inovovat a měnit zaběhlé postupy. Ve výsledku se ale vlastně často bojíme samotný krok ke změně vůbec podniknout.…

Článek v rámci předplatného icon Šest základních pravidel obsahového marketingu

15.4.2019 

Content marketing (= obsahový marketing) je způsob propagace určité značky, produktu nebo řešení pomocí informačně hodnotného obsahu, který k sobě přitahuje pozornost uživatelů a potenciálních klientů…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři zastaralé trendy v marketingu, které musíte pustit k vodě

12.4.2019 

Marketing a jeho principy se za posledních několik desítek let významně změnily nejen díky nástupu internetu, ale i díky zásadním změnám ve vnímání a očekávání klientů. Bohužel někteří marketingoví…

icon Bariéry kritického myšlení (1/2)

12.4.2019 

Abychom se naučili používat kritické myšlení vždy, když je to potřeba, je třeba mít na paměti několik věcí.

Článek v rámci předplatného icon Co zjistit od nového klienta, který vás sám kontaktoval

11.4.2019 

Kontakty na potenciální klienty se dají snadno rozdělit do priorit podle toho, jak velký potenciál mají. Jedna z největších úspěšností se pojí s tzv. „inbound leads“, tedy kontakty, které se vám sami…

Výpis 15611575 z celkem 7606