Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19387 článků.

icon Umíte si zachovat soukromí na pracovišti?

20.11.2006 

Podle loňského průzkumu, který provedla American Management Association (AMA), sledují americké firmy nadále komunikaci a aktivity svých zaměstnanců a to včetně telefonních hovorů, e-mailů, surfování…

Článek v rámci předplatného icon Motivace v zákaznických střediscích

16.11.2006 

Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se většina příspěvků zaměřila na důležitost motivování operátorů středisek.- Najímejte správné lidi. To,…

icon Chcete být produktivnější? Ukliďte si stůl

15.11.2006 

Několik změn ve vaší kanceláři může vylepšit produktivitu bez ohledu na to, zda jste se právě přestěhovali do nové kanceláře, nebo zda jste jižroky v té samé. Nikdy nenípozdě na zhodnocení pracoviště…

Článek v rámci předplatného icon Kreativní marketing s pohlednicemi

14.11.2006 

Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech unikátní. Řada firem je ve svých kampaních nepoužívá vůbec nebo jen občas a nahodile bez zvláštní strategie. Právě pohlednice…

icon Nesou vaše e-maily ovoce?

13.11.2006 

Ovocné stromy představují zajímavou paralelu s e-mailovým marketingem. Různé typy zákazníků totiž stejně jako různé druhy ovocných stromů potřebují speciální přístup, aby mohly přinést ovoce. Problém…

icon Vždyť vy umíte psát pod tlakem

13.11.2006 

Nezřídka se stává, že po vás nadřízení chtějí vypracování určité písemné zprávy ve velmi krátkém časovém horizontu. I když nejprve můžete propadat panice, neměli byste se vzdávat. Článek přináší šest…

icon Několik tipů, jak poskytovat dobré služby

13.11.2006 

Když máte motivovat zaměstnance, funguje lépe cukr, nebo bič?Jen v USA živí pohostinství odhadem 12,5 mil. lidí, což je více než 9 % tamější zaměstnané populace. Stojí na službách víc než většina…

icon Věříte lidem?

13.11.2006 

Abyste rostli, je někdy třeba dokázat riskovat vkládat důvěru do lidí a nenechat se odradit případným zklamáním. I lidé s dobrým odhadem mohou být někdy falešnými lidmi překvapeni. Bez pomoci…

Neprobíhají vaše oběžníky bez povšimnutí?

10.11.2006 

Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní strategie a firemních prázdnin až po dostupnost očkování proti chřipce. Důvodem špatné interní komunikace bývá často…

Článek v rámci předplatného icon 5 rad pro budování loajality zákazníků

10.11.2006 

Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení. Pokud se vám zdají samozřejmé, zamyslete se nad nimi ještě jednou. Můžete si tento seznam například vytisknout a v průběhu…

Jak na problémové zaměstnance

9.11.2006 

Každý manažer se ve své kariéře setká s problémovými zaměstnanci. Měl by ale vědět, že se tomu vyhnout nedá a nenechávat takovou situaci bez řešení. Problémoví zaměstnanci se chovají tak, jak se…

icon O šéfovi, který řve spolu se zaměstnanci

9.11.2006 

Radim Nyč závodil v bílé stopě, v Calgary 1988 si doběhl pro bronzovou olympijskou medaili, a když pověsil běžky na hřebík, zatloukl ho do zdi obchodu s lyžařskými potřebami, který si otevřel v…

Článek v rámci předplatného Přišel čas video CV?

8.11.2006 

V současné době má uchazeč jedinou možnost, jak se představit budoucímu zaměstnavateli vytvořit CV. CV je nudný dokument, který shrnuje pracovní život jednotlivce a neobsahuje téměř žádné osobní…

Článek v rámci předplatného icon Odpovědnost hledejte nahoře

7.11.2006 

Selhání projektu je vždy nepříjemné. Nikdo z něho nechce být obviňován. Když už však k němu dojde, cítíme nutkání na někoho ukázat. Pro řadu firem je nejsložitější vůbec si selhání přiznat. Koho ale…

Článek v rámci předplatného icon Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

7.11.2006 

Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u malých firem. Společně se slovně šířenou reklamou totiž může být až sedmkrát úspěšnější než tradiční reklamní metody a direct…

Výpis 1545115465 z celkem 19387