Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

icon Jak efektivně využít čas při pracovních poradách

23.1.2014 

Některé firmy zcela opustily celou myšlenku konání pravidelných porad a pořádají je už pouze čistě účelně s cílem vyřešit konkrétní problém. Mnoho společností však stále nachází smysl v jejich…

icon Plnit cíle nemusí být tak těžké

23.1.2014 

Chci zhubnout. Chci se více vzdělávat. Chci mít více času na rodinu... Ať už zrovna je, či není Nový rok, dáváme si různé osobní cíle a máme tendenci je neplnit. Není to škoda? Asi ano, ale na druhou…

Článek v rámci předplatného icon B2B: Chovejte se jako člověk, se kterým chcete jednat

22.1.2014 

Pokud chcete být úspěšní v B2B, musíte mířit vysoko a jednat s lidmi, kteří mají patřičná oprávnění rozhodovat o podstatných záležitostech. Klíčem k úspěchu obchodního zástupce je dostat se přímo k…

icon Překonejte svého "vnitřního podvodníka" a začněte si věřit

22.1.2014 

Jste úspěšní a přesto máte pocit, že si veškeré benefity, které vám přináší kariéra nebo osobní život, prostě nezasloužíte? Pak pravděpodobně trpíte tzv. syndromem podvodníka, kdy však klamete…

icon E-mail dokáže víc než sociální sítě. Jak je to možné?

21.1.2014 

Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte. Nicméně pokud jde o ROI, je to nejefektivnější nástroj ke zvýšení tržeb i ke skutečnému růstu firmy. Francisco Rosales…

Jak vypočítat náklady na nevýkonné zaměstnance?

20.1.2014 

Když se zeptáte manažerů, jaký rozdíl je mezi jejich výkonnými a nevýkonnými zaměstnanci, většinou odpovědí, že značný. Ne vždy to ale musí být pravda. Rozdíl ve výkonnosti může ve skutečnosti být jen…

icon Recept na titulek, na který čtenáři nejčastěji klikají

19.1.2014 

V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak napsat perfektní titulek, který čtenáře opravdu zaujme a přinutí ho číst dál. Podle studie publikované v časopise Social…

icon (Ne)psaná pravidla pro vedení pracovních telefonátů (2. díl)

17.1.2014 

V minulém díle našeho dvoudílného seriálu jsme začali za pomoci serveru The Daily Muse tvořit příručku pro vedení vašich konferenčních i individuálních pracovních telefonátů. Prvních 13 pravidel již…

Článek v rámci předplatného icon 3 kroky k rychlejšímu uzavírání obchodů

16.1.2014 

Zvládat rychleji svou práci vede ke zvýšení efektivity celého pracovního výkonu. Prodej je pak především o umění zorganizovat si sebe i svůj čas a každá ušetřená minuta se počítá. A jelikož čas jsou…

icon (Ne)psaná pravidla pro vedení pracovních telefonátů (1. díl)

16.1.2014 

Stejně tak jako existují jisté zásady pro emailovou korespondenci a osobní schůzky, tak i obchodní a konferenční jednání po telefonu mají několik nepsaných pravidel. Nyní jsme je za pomoci serveru The…

Článek v rámci předplatného Jak najít příštího Steva Jobse a co mu nabídnout

16.1.2014 

Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají potenciál stát se příštím Stevem Jobsem. Tímto tématem se zabývá kniha s názvem Finding the Next Steve Jobs: How to Find, Hire,…

icon 5 rad, jak řešit konfliktní situace přátelskou cestou

15.1.2014 

Vážíte si přátelských vztahů se svými kolegy? Vyhýbáte se opozici a raději stojíte stranou, než abyste se zúčastnili nepříjemné situace přímo? A co když jste vy sami příčinou nefunkčních vztahů na…

icon Krizová komunikace: 4 podmínky pro efektivní omluvu

12.1.2014 

Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací dráze. Příčinou bylo několik špatných rozhodnutí společně se sněžnou bouří. Šéf aerolinek Dave Neelam se prostřednictvím YouTube…

Článek v rámci předplatného icon Jak se z prvně kupujícího klienta dělá stálý zákazník

9.1.2014 

Ze statistického hlediska je u klienta během prvního roku obchodování s vaší společností dvakrát větší šance, že od vaší firmy přejde ke konkurenci, než je tomu v období po této roční hranici. Je tedy…

Nejlepší manažery odhalí falešný personalista

9.1.2014 

Jistě to znáte velmi dobře. Uchazeči o manažerská místa se většinou umějí skvěle prezentovat na pracovních pohovorech. Působí příjemně, sebejistě a dokáží dokonale prodat své znalosti a dovednosti.…

Výpis 15461560 z celkem 1974