Eventy se vyplatí
Pojem event označuje firemní událost, kterou může být party pro klienty, vánoční večírek, den otevřených dveří nebo sportovní den pro zaměstnance. Každý event má svůj cíl například v podobě podpory…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19378 článků.
Pojem event označuje firemní událost, kterou může být party pro klienty, vánoční večírek, den otevřených dveří nebo sportovní den pro zaměstnance. Každý event má svůj cíl například v podobě podpory…
Být nadřízeným blízkých přátel funguje jen velmi zřídka, protože dynamika těchto dvou vztahů je v opozici. Přátelství je založeno na vzájemnosti. Přátelé si odhalují tajemství a jsou vzájemně…
Vůdcovství je vždy populární. V dobách enormní potřeby je však nutné umět odlišit dobré a silné vůdce. Dobří vůdcové odnepaměti stojí vpředu a udávají směr. Provádějí úpravy a regulace, které jsou…
Většina lidí s navštívenkou váhá. Čeká až bude mít firmu, pozici nebo oficiální titul, než si je nechá udělat.Pokud hledáte práci, vlastně také něco nabízíte sebe. Jistě chcete kvalitního…
Co dělat, když vám někdo nabídne práci, ale vy čekáte na rozhodnutí, zda budete přijati v jiné firmě?Hrajte na čas. Řekněte druhé firmě, že si potřebujete jejich nabídku promyslet a přiznejte, že máte…
Zamyslete se nad svým vzděláním a vzpomeňte si na první pracovní místa. Přemýšlejte, jak jste dosáhli současné vůdcovské úrovně a jak jste rozvíjeli své dovednosti. Prošli jste řadou aktivit a…
Koučování zaměstnanců využívá stále větší počet firem. Ve společnosti IBM.com se například tímto způsobem úspěšně rozvíjí tisíce lidí a koučování je plně integrováno do školicích programů liniových…
Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za potenciálního partnera kohokoli? Řada firem se domnívá, že by měla brát kohokoli, v tom se však zásadně mýlí. Je poměrně složité…
Obchodníci stále více využívají k dosažení zákazníků společenské události. Uvědomují si totiž, že se snižuje sledovanost televizních reklam, neboťtechnologie umožňuje lidem odfiltrovat nechtěné šoty.…
Autor článku spolupracoval s oddělením, které se zabývá psychologií ve sportu v olympijském školícím centru. Pracoval s profesionálními týmy a atlety z celých Spojených států. Potom pracoval řadu let…
Třetí pokračování seriálu o správném pití vína přináší pohled Stevena Spurriera. Tento anglický obchodník s vínem patří mezi špičkové světové publicisty, recenzenty a konzultanty v oblasti vinařství a…
Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí dvojnásob v dobách změn. Vůdce, kterému ostatní důvěřují i v problematických dobách, musí být…
Většina klientů nachází kontakty na firmy on-line, než aby využívali něco tak archaického jako jsou Zlaté stránky. Má tedy ještě vůbec smysl utrácet prostředky za tento typ reklamy?Názor autora je, že…
Zaměstnancům Webcor Builders jednou trvalo skoro šedesát hodin, než probrali počítačová data, když hledali jistou emailovou obsílku. V současné době by měla takováto práce trvat méně než hodinu.San…
I v České republice se začíná věnovat pozornost otázce tzv. sociální odpovědnosti firem (CSR corporate social responsibility). Jde o jakousi nadstavbu nad komerčními aktivitami firem, jež může…