Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19378 článků.

icon Eventy se vyplatí

17.10.2005 

Pojem event označuje firemní událost, kterou může být party pro klienty, vánoční večírek, den otevřených dveří nebo sportovní den pro zaměstnance. Každý event má svůj cíl například v podobě podpory…

icon Proč nezaměstnávat nejlepší přátele

17.10.2005 

Být nadřízeným blízkých přátel funguje jen velmi zřídka, protože dynamika těchto dvou vztahů je v opozici. Přátelství je založeno na vzájemnosti. Přátelé si odhalují tajemství a jsou vzájemně…

icon Houfem ovečky

17.10.2005 

Vůdcovství je vždy populární. V dobách enormní potřeby je však nutné umět odlišit dobré a silné vůdce. Dobří vůdcové odnepaměti stojí vpředu a udávají směr. Provádějí úpravy a regulace, které jsou…

Pomůže navštívenka získat práci?

17.10.2005 

Většina lidí s navštívenkou váhá. Čeká až bude mít firmu, pozici nebo oficiální titul, než si je nechá udělat.Pokud hledáte práci, vlastně také něco nabízíte sebe. Jistě chcete kvalitního…

Když je více pracovních nabídek

17.10.2005 

Co dělat, když vám někdo nabídne práci, ale vy čekáte na rozhodnutí, zda budete přijati v jiné firmě?Hrajte na čas. Řekněte druhé firmě, že si potřebujete jejich nabídku promyslet a přiznejte, že máte…

Co se v mládí naučíš...

14.10.2005 

Zamyslete se nad svým vzděláním a vzpomeňte si na první pracovní místa. Přemýšlejte, jak jste dosáhli současné vůdcovské úrovně a jak jste rozvíjeli své dovednosti. Prošli jste řadou aktivit a…

Odshora i odspoda koučovat se dá

14.10.2005 

Koučování zaměstnanců využívá stále větší počet firem. Ve společnosti IBM.com se například tímto způsobem úspěšně rozvíjí tisíce lidí a koučování je plně integrováno do školicích programů liniových…

Článek v rámci předplatného icon Proč dobře znát zákazníky

14.10.2005 

Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za potenciálního partnera kohokoli? Řada firem se domnívá, že by měla brát kohokoli, v tom se však zásadně mýlí. Je poměrně složité…

Článek v rámci předplatného icon Živé marketingové akce jsou zase ´in´

14.10.2005 

Obchodníci stále více využívají k dosažení zákazníků společenské události. Uvědomují si totiž, že se snižuje sledovanost televizních reklam, neboťtechnologie umožňuje lidem odfiltrovat nechtěné šoty.…

Článek v rámci předplatného Motivace obchodních versus sportovních týmů

13.10.2005 

Autor článku spolupracoval s oddělením, které se zabývá psychologií ve sportu v olympijském školícím centru. Pracoval s profesionálními týmy a atlety z celých Spojených států. Potom pracoval řadu let…

icon Naučte se pít víno III.

13.10.2005 

Třetí pokračování seriálu o správném pití vína přináší pohled Stevena Spurriera. Tento anglický obchodník s vínem patří mezi špičkové světové publicisty, recenzenty a konzultanty v oblasti vinařství a…

icon Komunikace je základ

13.10.2005 

Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí dvojnásob v dobách změn. Vůdce, kterému ostatní důvěřují i v problematických dobách, musí být…

icon Je čas přestat inzerovat ve Zlatých stránkách?

12.10.2005 

Většina klientů nachází kontakty na firmy on-line, než aby využívali něco tak archaického jako jsou Zlaté stránky. Má tedy ještě vůbec smysl utrácet prostředky za tento typ reklamy?Názor autora je, že…

icon Nový software pomáhá skladovat elektronická data

12.10.2005 

Zaměstnancům Webcor Builders jednou trvalo skoro šedesát hodin, než probrali počítačová data, když hledali jistou emailovou obsílku. V současné době by měla takováto práce trvat méně než hodinu.San…

Článek v rámci předplatného icon PR a Corporate social responsibility

12.10.2005 

I v České republice se začíná věnovat pozornost otázce tzv. sociální odpovědnosti firem (CSR corporate social responsibility). Jde o jakousi nadstavbu nad komerčními aktivitami firem, jež může…

Výpis 1638116395 z celkem 19378