Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1973 článků.

Článek v rámci předplatného icon Co s nespokojenými zákazníky?

28.12.2012 

Když zákazník není spokojen, reaguje jedním ze tří způsobů: V tichosti trpí. Když by měl příště koupit stejný produkt nebo službu, od začátku bude mít k nákupu negativní přístup. V tichosti změní…

Článek v rámci předplatného Proč přijímáte špatné lidi?

27.12.2012 

Výběr správných lidí je zásadní především pro malé firmy s menším počtem zaměstnanců, ani ty větší by však neměly opakovat zbytečné náborové chyby stále dokola. Podnikatelský server Inc.com proto…

icon Poskytujete kvalitní zákaznický servis?

26.12.2012 

V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis opravdu dobře funguje. Nejlepší je, pokud si ho sami otestujete dřív, než to udělají klienti. Portál BusinessBrief radí, jak…

Článek v rámci předplatného icon Jste v obtížné situaci? Zkuste "auto-coaching"

21.12.2012 

Manažeři vyhledávají kouče, aby jim pomohli zlepšit se v oblasti plánování, delegování, komunikaci, vyvažování pracovního života s osobním a podobně. Využít služeb kouče však z různých důvodů není…

Freerider - člověk který si dělá, co chce

20.12.2012 

Představte si zaměstnance, který dělá všechno pro dobro své firmy. Bohužel se při tom nadřízených ani nezeptá, zda to chtějí, a tak často napáchá více škody, než užitku. Freerider je název, který by…

icon Doporučit, nebo nedoporučit?

19.12.2012 

Dvakrát měř, jednou řež. Toto přísloví platí i pro situaci, kdy uvažujete o tom, zda doporučit svému zaměstnavateli někoho ze svých přátel jako potenciálního zaměstnance. Firem, které aktivně rozvíjí…

icon Opravdu nasloucháte druhým?

10.12.2012 

Řada lidí si o sobě myslí, že automaticky naslouchá druhým, i když ti druzí si myslí naprostý opak. Pravidla naslouchání sice vypadají samozřejmě, ale dodržovat je není tak lehké, jak se na první…

Článek v rámci předplatného V čem si náboráři lžou?

10.12.2012 

Náboráři často slyší nejrůznější lži od uchazečů o zaměstnání i manažerů, kteří hledají nové lidi do svých týmů. Možná proto si mnohdy neuvědomují, že v několika zásadních věcech lžou i sami sobě. Na…

icon Jak jednat s obtížnými klienty

6.12.2012 

Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne telefon někdo jiný. I s takovými je však potřeba vyjít. Pomůže vám k tomu 9 rad portálu OPEN Forum a možná se i naučíte, jak…

icon Obchodníci potřebují vaši podporu

4.12.2012 

Práce obchodníka zahrnuje častá odmítání, selhání a frustrace. Manažeři obchodních týmů by proto měli věnovat velkou pozornost podpoře motivace a angažovanosti svých lidí. Měli by jim ukazovat, že bez…

Článek v rámci předplatného icon Dlouhé e-maily nikdo nečte

29.11.2012 

Příliš dlouhé e-maily jsou bohužel stále běžnou součástí našich pracovních dní. Žádosti, které je možné vyjádřit v několika stručných větách, dokáží někteří lidé popsat i na několika stránkách.…

icon Umíte pracovat s kamerou?

28.11.2012 

V dnešní době, kdy se ve firmách běžně komunikuje pomocí videokonferencí a videohovory slouží stále častěji i k výběru zaměstnanců, se vyplatí znát alespoň základy práce s kamerou. Nejde o to, abyste…

icon Nevyhýbejte se konfliktům

28.11.2012 

Pokud se snažíte za každou cenu vyhýbat konfliktům ve svém týmu, měli byste se nad tímto jednáním znovu zamyslet. Konflikt totiž nemusí být vždy špatný, ba právě naopak. Konflikty se objevují v každém…

Článek v rámci předplatného icon Jak nejlépe oslovit blogera

27.11.2012 

Každý zkušený bloger již na dálku vycítí, když po něm PR něco chce. Jakýkoliv email s podezřením na PR nabídku je nanejvýš podezřelý a má nízkou šanci na úspěch. Pokud tedy potřebujete spolupracovat…

Článek v rámci předplatného icon Proč se nedaří obchody uzavřít?

26.11.2012 

Debbie Allen ve své publikaci Sky Rocketing vysvětluje, že když se nedaří obchod dokončit, obvykle je za tím jeden z následujících pěti důvodů: Spíše než o konzultativní přístup jde o konfrontaci.…

Výpis 17561770 z celkem 1973