Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1973 článků.

Každý manažer musí umět řídit lidi

19.2.2013 

Jakmile se zaměstnanec stane manažerem, přestává být odpovědný jen za svou vlastní práci a začíná nést odpovědnost za něco, co jen sám vytvořit nedokáže. I když tedy má na vizitce napsáno Manažer…

Článek v rámci předplatného icon Při psaní použijte rady Kurta Vonneguta

18.2.2013 

Kurt Vonnegut do úvodu jedné ze svých knih napsal osm rad pro kreativní psaní. Podle PR Daily se však dají velmi dobře vztáhnout i na marketingové a PR texty. Využijte čas zcela neznámých osob tak,…

icon Umíte říci ne?

18.2.2013 

Umění říci ne je pro manažerskou praxi velmi důležité. V opačném případě totiž můžete skončit tak, že budete věnovat více času úkolům druhých lidí než svým vlastním. A vyčerpání na sebe nenechá dlouho…

icon Jak reagovat na negativní komentáře

16.2.2013 

Pokud jste alespoň trošku úspěšní na sociálních sítích, jednoho dne se to stane: Objeví se negativní komentář a vy s tím musíte něco udělat. To, jak zareagujete, má velký vliv na další potenciální…

icon Co nikdy neříkat podřízeným

15.2.2013 

Dobrý manažer by měl vědět nejen, co říkat svým podřízeným, aby je motivoval, ale i to, co jim neříkat, aby je nedemotivoval a ve výsledku o ně nepřišel. Připomeňme si tedy základní chyby v komunikaci…

icon Chyby v networkingu prostřednictvím LinkedInu

12.2.2013 

O nejčastějších chybách v profilech na sociální síti LinkedIn, jako je špatný výběr fotografie, špatný popis pracovních zkušeností nebo špatný výběr diskusních skupin, jsme již psali několikrát. Dnes…

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat prodejní námitky

11.2.2013 

Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že zrovna vy nejste ti praví, co by měli brát svou kůži na trh, vězte, že málokterý prodejce je talent od přírody. Obvykle jde o…

icon Umíte nesouhlasit?

11.2.2013 

Možnost vyjádření nesouhlasu na pracovišti je velmi důležitá pro z pohledu efektivity práce i celkové atmosféry v týmu, často však naráží na základní problém většina lidí nechce nesouhlas slyšet. Jak…

icon Využijte negativní zpětnou vazbu jako kariérní výhodu

8.2.2013 

Přijímat negativní zpětnou vazbu je náročné bez ohledu na to, jak vysoko jsme již postoupili ve své kariéře. Jediná cesta, jak se s ní naučit efektivně pracovat, je přijmout kritiku jako nevyhnutelnou…

Článek v rámci předplatného icon Když se média mýlí

5.2.2013 

Stalo se to už mockrát média obviní nevinné a ti už jen těžko někoho přesvědčí, že jsou vlastně poctiví. Existuje nějaká obrana, pokud se to stane vaší firmě? Podle PR Daily jsou přinejmenším 3…

icon Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

4.2.2013 

Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště během telefonování nejčastější prodejní námitky. Pokud zrovna nemáte něco úplně převratného, jde o nepodstatnou námitku,…

icon Jak si v práci zjednodušit život

1.2.2013 

Všichni v práci bojujeme se stresem. Pokud zrovna zažíváte období, kdy jste doslova zavaleni prací, nechte se inspirovat praktickými tipy, jak si v práci zjednodušit život, které původně zveřejnil…

icon Jak podpořit loajalitu zaměstnanců

31.1.2013 

Než se z dobrého zaměstnance stane člověk loajální vůči svému nadřízenému, obvykle sám sobě položí několik otázek. Odpověď pak určuje, zda se na pracovišti vytvoří dlouhodobý produktivní vztah, kdy je…

icon 5 důvodů, proč už nemusíte chodit pozdě

30.1.2013 

Pokud chodíte chronicky pozdě, dostáváte se do dlouhodobé profesní nevýhody, která vás může do budoucna ohrozit. Jednoduše řečeno totiž pozdním příchodem působíte sobecky, nezodpovědně, jako neschopný…

icon Nejdůležitější pravidla prodávání

29.1.2013 

Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý prodejce měl dělat, aby byl úspěšný, ale také čeho by se měl vyvarovat. Vybrali jsme pro vás to nejdůležitější. Co by…

Výpis 17261740 z celkem 1973