Každý manažer musí umět řídit lidi
Jakmile se zaměstnanec stane manažerem, přestává být odpovědný jen za svou vlastní práci a začíná nést odpovědnost za něco, co jen sám vytvořit nedokáže. I když tedy má na vizitce napsáno Manažer…
Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1973 článků.
Jakmile se zaměstnanec stane manažerem, přestává být odpovědný jen za svou vlastní práci a začíná nést odpovědnost za něco, co jen sám vytvořit nedokáže. I když tedy má na vizitce napsáno Manažer…
Kurt Vonnegut do úvodu jedné ze svých knih napsal osm rad pro kreativní psaní. Podle PR Daily se však dají velmi dobře vztáhnout i na marketingové a PR texty. Využijte čas zcela neznámých osob tak,…
Umění říci ne je pro manažerskou praxi velmi důležité. V opačném případě totiž můžete skončit tak, že budete věnovat více času úkolům druhých lidí než svým vlastním. A vyčerpání na sebe nenechá dlouho…
Pokud jste alespoň trošku úspěšní na sociálních sítích, jednoho dne se to stane: Objeví se negativní komentář a vy s tím musíte něco udělat. To, jak zareagujete, má velký vliv na další potenciální…
Dobrý manažer by měl vědět nejen, co říkat svým podřízeným, aby je motivoval, ale i to, co jim neříkat, aby je nedemotivoval a ve výsledku o ně nepřišel. Připomeňme si tedy základní chyby v komunikaci…
O nejčastějších chybách v profilech na sociální síti LinkedIn, jako je špatný výběr fotografie, špatný popis pracovních zkušeností nebo špatný výběr diskusních skupin, jsme již psali několikrát. Dnes…
Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že zrovna vy nejste ti praví, co by měli brát svou kůži na trh, vězte, že málokterý prodejce je talent od přírody. Obvykle jde o…
Možnost vyjádření nesouhlasu na pracovišti je velmi důležitá pro z pohledu efektivity práce i celkové atmosféry v týmu, často však naráží na základní problém většina lidí nechce nesouhlas slyšet. Jak…
Přijímat negativní zpětnou vazbu je náročné bez ohledu na to, jak vysoko jsme již postoupili ve své kariéře. Jediná cesta, jak se s ní naučit efektivně pracovat, je přijmout kritiku jako nevyhnutelnou…
Stalo se to už mockrát média obviní nevinné a ti už jen těžko někoho přesvědčí, že jsou vlastně poctiví. Existuje nějaká obrana, pokud se to stane vaší firmě? Podle PR Daily jsou přinejmenším 3…
Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště během telefonování nejčastější prodejní námitky. Pokud zrovna nemáte něco úplně převratného, jde o nepodstatnou námitku,…
Všichni v práci bojujeme se stresem. Pokud zrovna zažíváte období, kdy jste doslova zavaleni prací, nechte se inspirovat praktickými tipy, jak si v práci zjednodušit život, které původně zveřejnil…
Než se z dobrého zaměstnance stane člověk loajální vůči svému nadřízenému, obvykle sám sobě položí několik otázek. Odpověď pak určuje, zda se na pracovišti vytvoří dlouhodobý produktivní vztah, kdy je…
Pokud chodíte chronicky pozdě, dostáváte se do dlouhodobé profesní nevýhody, která vás může do budoucna ohrozit. Jednoduše řečeno totiž pozdním příchodem působíte sobecky, nezodpovědně, jako neschopný…
Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý prodejce měl dělat, aby byl úspěšný, ale také čeho by se měl vyvarovat. Vybrali jsme pro vás to nejdůležitější. Co by…