Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1973 článků.

icon Desatero zabijáků kreativity

26.11.2012 

Patří vaše společnost k těm, které na každodenní bázi ubíjejí kreativitu svých zaměstnanců? Pokud si kladete tuto otázku, zkuste zapřemýšlet nad typickými zabijáky kreativity, na které upozornil…

icon Kritika není jen negativní záležitost

20.11.2012 

Kritika podřízených patří k těm méně příjemným součástem manažerské práce, přesto by neměla být opomíjena. Je-li pro vás obtížné sdělovat podřízeným, že by se v něčem měli zlepšit nebo nevíte, jak na…

icon Nevýhody práce na dálku a jejich řešení

19.11.2012 

Spousta lidí sní o práci z domova. Ti, kteří už tak pracují, vědí, že to má spoustu háčků. Jaké jsou hlavní nevýhody práce na dálku a jak je vyvážit? Obtížná komunikace. Když nejste v kanceláři,…

Článek v rámci předplatného Tipy pro spolupráci náborářů a manažerů na odměnách obchodníků

14.11.2012 

Náboráři, kteří hledají specialisty na pozice obchodníků, dobře vědí, jak náročné je získat zájem nejlepších talentů, když jim firma nenabízí dostatečně atraktivní plány odměn. Měli by proto usilovat…

icon Co bude obnášet role obchodního ředitele v roce 2015?

14.11.2012 

Odpovědi na tuto otázku přinesl v nedávném článku odborný server customerthink.com. Role obchodního ředitele, která se v posledních letech rychle mění, se bude dále měnit směrem k následujícím…

icon Mluvit na veřejnosti se může naučit každý

13.11.2012 

Spíkrů, kterým je umění vystupovat před ostatními dáno od boha, je absolutní minimum. Většina lidí s veřejným vystupováním více či méně bojuje a musí projít důsledným tréninkem a praxí, má-li jejich…

Článek v rámci předplatného Varovné signály při výběru zaměstnanců

12.11.2012 

Vybírat zaměstnance je jednoduché pouze v případech, kdy zájemce o práci přijde na pohovor pod vlivem alkoholu nebo nemá odpovídající kvalifikaci. V ostatních případech je třeba vnímat co nejvíce…

Článek v rámci předplatného icon Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře

11.11.2012 

Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený. Je však třeba ho dělat správně a nečekat, že zcela nahradí telefonický kontakt. Na co především je nutné dávat pozor?…

icon Vánoční večírek jako příležitost k networkingu

9.11.2012 

Blíží se období vánočních večírků, které pro vás nemusí být jen příležitostí k zábavě a konzumaci dobrého jídla a pití, ale i příležitostí k budování obchodních vztahů. Neznamená to, že byste hned na…

Článek v rámci předplatného icon Brian Tracy: Co nám brání lépe organizovat čas

7.11.2012 

Podle amerického spíkra a odborníka na osobní a profesní rozvoj Briana Tracyho narážejí lidé na tři základní duševní bariéry, které je vedou k mylným představám o time managementu a negativně ovlivňuj…

icon Prodejci, nemějte strach z telefonování naslepo!

4.11.2012 

Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však každý pracuje i s řadou kontaktů ze strany stávajících zákazníků či takových, kteří firmu sami kontaktovali. To by ale samo o…

icon Jak si zvýšit svou produktivitu

2.11.2012 

Jsou dny, kdy má člověk problém i vstát a udělat si kafe. A když to neudělá, nezmůže se na o moc víc, než pouhé zírání do monitoru. Že se vám to už také stalo? Nechte si poradit portálem PR Daily, jak…

Článek v rámci předplatného icon 10+1 aktuálních rad pro kvalitní tiskovou zprávu

1.11.2012 

Většina novinářů dnes jako zdroje využívá sociální sítě. Podle průzkumu z června 2012, který byl proveden na vzorku 600 amerických novinářů, 55 % využívá Twitter nebo Facebook pro nalezení příběhů, 43…

Článek v rámci předplatného icon 6 lží o prodeji, které prezentují "experti"

30.10.2012 

Školení prodejních dovedností je jedním z vůbec nejžádanějších. Točí se zde velké peníze a také tu o hodně jde. Někdy však školitelé učí něco, o čem si ani neuvědomují, že je vlastně lež. Koncepty,…

Článek v rámci předplatného icon Ano a ne pro koučovací přístup k řízení lidí

29.10.2012 

Když se dnes mluví o řízení jednotlivců i týmů, stále častěji se opakuje pojem koučovací přístup. Znamená to, že manažer v roli kouče přechází od autoritativního přikazování a nátlaku k tomu, že učí…

Výpis 17711785 z celkem 1973