Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1990 článků.

Článek v rámci předplatného icon 6 lží o prodeji, které prezentují "experti"

30.10.2012 

Školení prodejních dovedností je jedním z vůbec nejžádanějších. Točí se zde velké peníze a také tu o hodně jde. Někdy však školitelé učí něco, o čem si ani neuvědomují, že je vlastně lež. Koncepty,…

Článek v rámci předplatného icon Ano a ne pro koučovací přístup k řízení lidí

29.10.2012 

Když se dnes mluví o řízení jednotlivců i týmů, stále častěji se opakuje pojem koučovací přístup. Znamená to, že manažer v roli kouče přechází od autoritativního přikazování a nátlaku k tomu, že učí…

Struktura plánování nástupnictví

26.10.2012 

Jedna z efektivních cest k produktivitě a ziskovosti firem v dnešní nejisté době má jméno plánování nástupnictví. Jde o proces identifikace vysoce výkonných zaměstnanců a potenciálních mezer v…

Tichá voda břehy mele

26.10.2012 

Tiší lidé se často stávají obětmi nepochopení svých kolegů a nadřízených. To, že zaměstnanec za celý dne řekne sotva půl slova, však ještě neznamená, že pracuje neefektivně nebo nemá rád lidi. Může to…

icon Prodejci, hledejte inspiraci u svých psů

25.10.2012 

Napadlo vás někdy, že psi mají mnohem lepší předpoklady pro práci prodejce, než řada lidí? Fakt je, že by asi taky nebyli dokonalí, protože moc štěkají. Na druhou stranu nedělá to i řada prodejců?…

Etiketa interní komunikace prostřednictvím IM

24.10.2012 

Instant messaging (IM) je dnes ve firmách běžným způsobem komunikace a těší se velké oblibě, jelikož zaměstnanci spolu mohou takto komunikovat v reálném čase a snadno poznají, že někdo nechce být…

icon Typické chyby obchodních manažerů

24.10.2012 

To, že vaši obchodníci nedosahují dostatečných výsledků, může mít celou řadu příčin. Jednou z nich jsou manažerské chyby vedoucího obchodníků. Podle serveru salesopedia.com jde především o následující…

icon 10 věcí, které zákazník opravdu nechce slyšet

22.10.2012 

Překvapilo mě, že jste o produktu ještě neslyšel(a). Jako byste dávali najevo, že zákazník je ignorant. Zkuste raději něco jako toto: Protože je pro vás produkt neznámý, pokusím se vám ho krátce…

Dobrý lídr ovládá své ego

19.10.2012 

Jedním ze základních předpokladů úspěšného talent managementu je výchova úspěšných lídrů. Úspěšný lídr je obecně řečeno osoba, která se těší obdivu, respektu a důvěře lidí v organizaci. Vede ostatní…

Deset kroků k získání nejlepších talentů

18.10.2012 

Získat pro firmu ty nejlepší lidi je sice umění, do značené míry však také věda. Vaši náboráři by se proto měli držet následujících deseti kroků, jak vždy přijmout ty nejlepší uchazeče. Původně tyto…

Jak poznat špatné lídry

18.10.2012 

To, že někdo vykonává roli lídra, ještě neznamená, že je to člověk na svém místě. Mnohé organizace bojují s tím, že nedokáží špatné lídry poznat. Server Forbes.com se proto zaměřil na praktické rady,…

Článek v rámci předplatného icon "Stoupněte si, když telefonujete" a další tipy pro řízení času od prezidenta společnosti Timex

18.10.2012 

Čas je naší nejdražší komoditou. A kdo by měl o řízení času vědět více, než ředitel společnosti, která vyrábí hodinky. Adam Gurian, prezident společnosti Timex, zveřejnil na serveru EHS Today svých…

icon Jak si nepoškodit profesionální image při osobní komunikaci

17.10.2012 

Schopnost působit důvěryhodně při osobních setkáních je důležitá nejen pro manažery, ale pro každého, kdo chce být úspěšný a postupovat v kariéře směrem nahoru. A je přitom jedno, zda budete…

Článek v rámci předplatného icon 6 důvodů pro uspořádání tiskové konference

16.10.2012 

Vlivem nových technologií již nejsou tiskové konference tak časté jak dříve. Zároveň jsou však novináři zahlceni více zprávami, proto mají na podobné akce i méně času. Je však několik případů, kdy je…

icon 7 nejčastějších důvodů ztráty zakázky

14.10.2012 

Znáte důvody, proč vaši prodejci neuzavřou tolik obchodů, kolik od nich čekáte? Možná je za tím jeden ze sedmi důvodů, které identifikoval Dave Stein, autor úspěšné knihy How Winners Sell. Nemají…

Výpis 18011815 z celkem 1990