Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1973 článků.

Článek v rámci předplatného icon Čeho si zákazníci na prodejcích nejvíc cení

11.9.2012 

Zákazníci se nezajímají pouze o cenu. Chtějí, aby prodejce sám o sobě poskytoval přidanou hodnotu. Měl by rozpoznat jejich potřeby a vysvětlit, jak je jejich produkt naplňuje. Potřeby zákazníků mají…

icon Jsou vaši lidé opravdu loajální?

11.9.2012 

Loajalita zaměstnanců vůči firmě nezávisí na tom, jak dlouho u vás pracují, ale na tom jak se k nim chováte. Totéž platí pro loajalitu vůči přímým nadřízeným. Jak ale poznáte, zda jsou k vám vaši…

icon Vyjednávání není boj, ale spolupráce

10.9.2012 

Umět vyjednávat je důležité ve všech oborech, v managementu zvlášť. Přední světový odborník na vyjednávání Stuart Diamond z americké Wharton School při University of Pennsylvania doporučuje čtyři…

Článek v rámci předplatného icon Jak neztratit rozčileného zákazníka

10.9.2012 

Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí. Zkušený konzultant a autor knihy When Customers Talk (Když promluví zákazníci) doporučuje osvědčený postup, jak zákazníka…

icon Brian Tracy: 4 pravidla naslouchání

7.9.2012 

Schopnost naslouchat má zásadní vliv na důvěru a motivaci zaměstnanců, a proto patří mezi klíčové vůdcovské dovednosti. Problém však je, že v praxi často platí přímá úměra čím vyšší funkce, tím vyšší…

Článek v rámci předplatného Jak zbavit manažery neustálého stresu aneb Zefektivňujeme komunikaci - 3. díl

5.9.2012 

V prvním díle tohoto seriálu jsme odhalili, že zahlcená emailová schránka je významným stresorem nejen našeho managementu, ale všech zaměstnanců. V následujícím díle jsme se zaměřili na to, jak se…

icon Příprava na videopohovor

4.9.2012 

Stále více zaměstnavatelů provádí úvodní pohovory na manažerské pozice nikoli jen po telefonu, ale prostřednictvím Skype nebo podobných online nástrojů pro přenos videa. Chtějí tak získat o uchazečích…

Článek v rámci předplatného icon 5 jednoduchých strategií pro (začínající) prodejce

4.9.2012 

Prodávání je jako cesta. Pokud zákazník brzy nepochopí, kam míříte, nepůjde po ní s vámi. Mnoho prodejců dělá věci složitějšími, než ve skutečnosti jsou. Tím potenciální klienty odradí a posléze…

Vznik dětských skupin podpoří evropské peníze

3.9.2012 

Ještě před koncem letošního roku vyhlásí Ministerstvo práce a sociálních věcí výzvu k předkládání projektů zaměřených na zřízení a provoz tzv. dětských skupin. Věcný záměr zákona, který upravuje…

icon Co můžete zvládnout v deseti minutách?

30.8.2012 

Většina lidí si stěžuje, že má málo času na všechny věci, které musí udělat. Když však máme například před schůzkou či před poradou deset volných minut, většinou je nevyužijeme. Říkáme si, že bychom…

Článek v rámci předplatného icon Jak psychicky zvládnout práci v call centru

30.8.2012 

Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper proto oslovil přímo pracovníky call center, aby se se čtenáři podělili o své rady, jak si při práci v call centru udržet…

Článek v rámci předplatného Co musí umět dobrý náborář?

29.8.2012 

Práce náboráře může být velmi obohacující, protože jejím smyslem je pomáhat lidem k lepší kariéře a k lepšímu životu vůbec. Abyste však mohli tuto práci vykonávat dobře, musíte mít více než jen…

Článek v rámci předplatného icon Jak má vypadat efektivní komunikace na sociálních sítích?

28.8.2012 

Chcete-li uspět v konkurenčním boji o zákazníka, váš marketing se bez sociálních sítí už moc dlouho neobejde. Ke komunikačním nástrojům, které doposud fungovaly, bude třeba přidat další formy kontaktu…

icon 10 pravidel negativní zpětné vazby

24.8.2012 

Negativní zpětnou vazbu je třeba předávat tak, aby kritizovaný zaměstnanec neztratil motivaci do další práce. To se ale snadněji řekne, než udělá. Často se chybuje již v samotné představě, že cílem…

Článek v rámci předplatného icon Nebojte se stanovit si vyšší cenu

24.8.2012 

Chcete-li dosáhnout obratu milion ročně, máte několik možností: 20000 výrobků po 50 Kč. Nebo 2000 za 500 Kč. Ještě lepší je prodat 200 kusů za 5000. Mnohem snazší je totiž jednat se 200 zákazníky než…

Výpis 18161830 z celkem 1973