Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1973 článků.

icon Vše, co byste měli vědět o zpětné vazbě

22.8.2012 

Nežijeme v izolaci. Všechny události, které nás potkávají, probíhají v určitém kontextu a různí lidé na ně přirozeně mají různé názory. To nám dává možnost získat širší perspektivu a osobně i profesně…

Nábor je jako rande

20.8.2012 

Co má randění společného s náborem? Podle náborářského serveru ere.net toho je hodně. Úspěšnost náboru můžete zvýšit právě tím, když se budete řídit základními principy randění. Jaké to jsou? První…

icon Říkejte "NE!" bez výčitek

19.8.2012 

Time management je především o rozhodování, co dělat a co nedělat. Na to je však nutné naučit se říkat ne. Mnoho lidí představa odmítnutí ostatních děsí. Kromě toho si umí náležitě zdůvodnit, proč ne…

Otestujte svou zaměstnavatelskou značku

16.8.2012 

Silná zaměstnavatelská značka patří k nejsilnějším náborářským nástrojům firmy. Pokud tedy vaše firma ještě nemá jasně definovanou zaměstnavatelskou značku, je třeba vážně se nad tím zamyslet.…

icon Předsudky spojené se zpětnou vazbou

15.8.2012 

Mnoho lidí se bojí zpětné vazby, jelikož se předem domnívají, že bude špatná. Při bližším pohledu však tento přístup nedává smysl. Právě kritika nám totiž otevírá nové obzory a ukazuje, jak se můžeme…

icon Jak správně kritizovat nadřízeného

14.8.2012 

Mluvit s nadřízeným o tom, jak zkazil jednání s klientem nebo jak by měl zlepšit styl své komunikace, není jednoduché. Zároveň to však není nemožné a nemožné není ani to, že vám šéf za to poděkuje a…

Největší zabijácké faktory, které ničí motivaci a zapojení zaměstnanců

14.8.2012 

Steve Jobs říkal, že máte milovat svou práci, pokud chcete dosáhnout vynikajících výsledků. Pokud máte rádi svou práci, pak jste vysoce motivováni a práce je pro vás zábavou. To samozřejmě vede k…

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby budování loajality zákazníka

6.8.2012 

Úspěch prodejce závisí na jeho schopnosti vytvářet obchodní vztahy a budovat si loajální síť zákazníků. Loajalita se dá vybudovat třemi způsoby, které se často prolínají. Jsou to relationship selling,…

Článek v rámci předplatného Nejčastější chyby onboardingu (nejen) v malých firmách

2.8.2012 

Ani malí zaměstnavatelé by neměli podceňovat proces začleňování nových zaměstnanců do firemní kultury. I když máte pocit, že jste přijali perfektního člověka, který k vám okamžitě zapadne a začne vás…

icon 10 pravidel první obchodní schůzky

1.8.2012 

Existuje několik základních pravidel, které pomohou k úspěchu první obchodní schůzky nehledě na to, co prodáváte. Marketingový poradce Barry Farber je zveřejnil na portálu Inc.com. 1. Příprava…

Článek v rámci předplatného icon Nejběžnější chyba v komunikaci na sociálních sítích

30.7.2012 

Zdá se vám, že na Twitteru máte málo následovatelů a na Facebooku málo fanoušků? Zřejmě děláte stejnou chybu, jako většina ostatních: Přistupujete ke komunikaci ze špatné perspektivy! Zkoušíte…

icon Jak poznat podvodníka na pracovišti

27.7.2012 

Celosvětovým prototypem podvodníka ve firmě je muž vyšší manažer ve věku 36 až 45 let, který působí v oddělení financí a ve firmě je déle než deset let. Tak jej alespoň vykreslil loňský výzkum s…

icon Dovolená: Dovolte si nepracovat

26.7.2012 

Dovolená prospěje nejen vám a vaší rodině, ale i vaší práci, do níž se vrátíte odpočatí a s novými nápady. Chce to však skutečný odpočinek a změnu prostředí s minimální mírou vyrušení z kanceláře.…

Článek v rámci předplatného icon Jak zvýšit procento odpovědí na marketingový e-mail

25.7.2012 

V marketingových e-mailech jsou 3 dílčí cíle: Otevřít zprávu, přečíst si ji a kliknout na odkaz. Podle 2012 Email Benchmarking Report od MarketingSherpa považovali marketéři za nejtěžší vytvoření…

Článek v rámci předplatného icon 7 chyb neverbální komunikace

25.7.2012 

Řeč těla je někdy důležitější než obsah vašich slov. Patří do ní vše od postoje, přes gesta až po pohrávání si s pramínkem vlasů během hovoru. A zatímco některé slovo může člověk přeslechnout,…

Výpis 18311845 z celkem 1973