Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1990 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak zvýšit procento odpovědí na marketingový e-mail

25.7.2012 

V marketingových e-mailech jsou 3 dílčí cíle: Otevřít zprávu, přečíst si ji a kliknout na odkaz. Podle 2012 Email Benchmarking Report od MarketingSherpa považovali marketéři za nejtěžší vytvoření…

Článek v rámci předplatného icon 7 chyb neverbální komunikace

25.7.2012 

Řeč těla je někdy důležitější než obsah vašich slov. Patří do ní vše od postoje, přes gesta až po pohrávání si s pramínkem vlasů během hovoru. A zatímco některé slovo může člověk přeslechnout,…

icon Desatero každodenního uznání

24.7.2012 

Manažeři často namítají, že nemají dostatek času na projevy uznání svým podřízeným. Ukázat zaměstnancům, že si jich vážíte a že dělají dobrou práci, však ve skutečnosti není nijak výrazně časové…

Článek v rámci předplatného icon 6 základních kroků k úspěšnému prodeji

19.7.2012 

Pokud chcete prodat zákazníkům svůj nápad, portál BusinessBrief.com doporučuje tento postup: Vytvořte pevné základy. Chcete-li prodat nápad, uvědomte si, že vše je o dojmech. Každý email,…

Článek v rámci předplatného icon Chyby v prodejní prezentaci z pohledu top manažerů

18.7.2012 

Mnoho bylo napsáno o tom, jak vytvářet efektivní prodejní prezentace. Co když se ale zeptáte vysoce postavených řídících pracovníků, kteří o nákupech rozhodují, co jim na prezentacích vadí? Nejčastěji…

icon Skutečné charisma se musí budovat

17.7.2012 

Přirozené charisma funguje jen do určité míry a v profesním světě brzy ztrácí svůj vliv. Chcete-li si vybudovat skutečné charisma, musíte na tom pracovat. Znamená to budovat vztahy s lidmi kolem vás,…

Zásady řízení virtuálních týmů

16.7.2012 

Základem úspěšné týmové spolupráce na dálku je jasné vysvětlení a pochopení toho, co je třeba udělat. Veškeré části a cíle projektů musí být jasně definovány. Čím detailněji, tím lépe. Jakmile chybí…

icon Umíte se omluvit?

13.7.2012 

Omluvit se za chybu či podíl na určité situaci není jednoduché. Často se bojíme omluvit, protože nevíme, jak to udělat správně nebo předpokládáme, že omluva ještě zhorší naši situaci. Namlouváme si,…

4 kroky k efektivnějším hodnoticím pohovorům

12.7.2012 

Pravidelné diskuse o výkonnosti zaměstnanců představují velmi hodnotný nástroj nejen pro rozvoj firmy jako celku, ale především vztahů mezi nadřízenými a podřízenými. Je však třeba vést je tak, aby…

Článek v rámci předplatného (Každo)denní můry náborářů

4.7.2012 

Na žádné práci snad nelze milovat všechno, alespoň ne na práci náboráře. S touto úvahou přišel zajímavý článek na specializovaném serveru pro náboráře ere.net. Personalistka a HR bloggerka Janine…

icon Kdy změnit způsob komunikace?

4.7.2012 

Přimět druhé lidi k tomu, aby se chovali tak, jak chcete vy, je velmi obtížné. Efektivnější cesta k lepším interpersonálním vztahům proto vede skrze sledování vašeho vlastního chování. Budete-li…

Článek v rámci předplatného Pracovní portál (blízké) budoucnosti

3.7.2012 

LinkedIn má potenciál stát se jedničkou mezi světovými pracovními portály. Tvrdí to alespoň světově uznávaný poradce v oblasti řízení lidských zdrojů a současný profesor managementu na San Francisco…

icon Zbytečné chyby při delegování

3.7.2012 

Opravdu umíte tak dobře delegovat, jak si myslíte? Raději s přesvědčte, že se nedopouštíte níže uvedených chyb. Upozornil na ně The QuickBase Blog. 1. Delegujete bez ujasnění vašich očekávání Když…

Jak řídit chování zaměstnanců pracujících na dálku

3.7.2012 

V týmu složeném z pracovníků, kteří se nevidí osobně, je logicky vyšší pravděpodobnost výskytu problematického chování. Řízení problematického chování zaměstnanců pracujících na dálku však nevyžaduje…

icon Víte, jak vypadáte na kameře?

28.6.2012 

Pravděpodobně se vám již stalo, že jste vyfotografovali něčí obličej s oknem či jiným zdrojem světla v zádech. Výsledek si jistě pamatujete do obličeje nebylo vůbec vidět, protože byl zcela černý.…

Výpis 18611875 z celkem 1990