Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19546 článků.

icon Nová vlna technologií pro elektronické obchodování

15.7.2002 

V nepříliš vzdálené budoucnosti (zhruba 3 5 let) by se technologie pro e-komerci měly stát nejen rychlejšími a sofistikovanějšími, ale pravděpodobně celkově změní způsob poskytování zákaznických…

Iracionální předsudky - překážka rozvoje osobnosti

15.7.2002 

Pouze méně než 30 procent toho, co je vyučováno v rámci podnikových kurzů a školení, je využito v praxi. Nezáleží na tom, zda je trénink veden tradiční formou, on-line či jejich kombinací. Dvěma…

Článek v rámci předplatného Předsudky vůči starším zaměstnancům nepřináší nic dobrého

12.7.2002 

Stále více starších zaměstnanců, kteří byli propuštěni, začíná podnikat. Vede je k tomu mnoho výhod možnost pracovat pro více zaměstnavatelů najednou, možnost vlastního rozhodování o tom, kdy odejít…

Článek v rámci předplatného icon Logistika je záležitostí kooperace

12.7.2002 

Řada společností využívajících e-komerce dnes zjišťuje, že zpracování objednávky a dodávka zboží k zákazníkovi se může stát jak významným zdrojem příjmů, tak i přítěží. Spolupráce mezi dodavatelem a…

icon Jak se stát podnikovým Demosthénem

12.7.2002 

Každý den dostává manažer příležitost ukázat své schopnosti při nejrůznějších diskusích, setkáních s klienty a prezentacích. Efektivní komunikace a schopnost dobrého projevu bývá často klíčovým…

icon Přenášení pravomocí - několik rad

12.7.2002 

Přenášení pravomocí a delegování zástupců je jedním z nástrojů efektivního managementu nikdo nestíhá vše sám. Článek přináší několik rad, jak se vyhnout chybám při tomto způsobu vedení. Nejprve je…

icon Každý začátek je těžký

11.7.2002 

V roce 1989 se Bob Buckman, šéf Buckman Laboratories, rozhodl, že zvítězí nad konkurencí díky znalostem. O tři roky později implementoval znalostní síť. Tato znalostní síť je dnes nedílnou součástí…

Článek v rámci předplatného Nové přístupy k odměňování zaměstnanců

11.7.2002 

Každý je rád, když je za svoje úsilí patřičně odměněn a uznáván. Společnosti většinou používají tradiční formy výroční bankety s udílením cen, zaměstnanec měsíce Tyto programy však mají svá úskalí.…

Co je pro zaměstnance nejdůležitější?

11.7.2002 

Udržení kvalitních zaměstnanců je jedním z hlavních problémů, kterým v současnosti podniky čelí. Aby byla fluktuace co nejmenší,…

Článek v rámci předplatného icon Rozpočet zákaznických center není nafukovací

10.7.2002 

Se vzrůstající důležitostí zákaznických kontaktních center roste i pokušení podniků investovat do jejich vybavení nemalé částky to však nemusí být zárukou úspěchu. Větší automatizace a využití…

Článek v rámci předplatného icon Manažeři, podporujte svoje CRM

10.7.2002 

CRM projekty často končí neúspěšně také díky nezájmu a nedostatku podpory ze strany vyššího managementu. Výzkum, jehož výsledky článek shrnuje, uvádí jako další podstatné důvody příliš malé investice…

icon Správa znalostí pro začátečníky 5: Kompletní přehled

9.7.2002 

Autor se v článku zabývá komplexním pojetím správy znalostí, počínaje důvody pro zavádění KM, přes počátky a vývoj správy znalostí a rozdíl mezi daty, informacemi a znalostmi až ke kategoriím…

icon Podniková etika - námět k diskusi

9.7.2002 

Cílem článku je podnítit diskusi o kritických otázkách týkajících se podnikové etiky a nabídnout pomocnou ruku při komunikaci o etických problémech ve firmě. Co znamená jednat eticky? Co je etika? Jde…

Článek v rámci předplatného icon 5 zásadních chyb při návrhu firemního webu

8.7.2002 

Obchoduje vaše firma pomocí internetu? Zdá se vám tato strategie neúčinná? Problém může být v tom, jak jsou vaše webové stránky navrženy. Často se totiž stává, že zákazník opouští elektronický obchod…

Online žádosti o práci - mají svá pravidla?

8.7.2002 

Když najdete vhodný inzerát, nabízí se otázka: ucházet se o místo online nebo klasicky? Online-hledání místa na internetu má nespornou výhodu dostane se k vám nabídka pouze vámi zvolených pozic.…

Výpis 1906619080 z celkem 19546