Co ovlivní další vývoj mobilní reklamy?
InMobi, globální network mobilní reklamy, nedávno zveřejnil zajímavou studii o vývoji mobilní reklamy s názvem The Value of Emerging Markets in…
Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3088 článků.
InMobi, globální network mobilní reklamy, nedávno zveřejnil zajímavou studii o vývoji mobilní reklamy s názvem The Value of Emerging Markets in…
Nové koučovací programy na MÚVS ČVUT v PrazeManažerské vzdělání doplněné o základy koučování je velmi žádanou kombinací. Koučink je účinný nástroj vlastn&…
Nadnárodní společnosti zavádějí globální strategie podpory zdraví zaměstnancůZdraví zaměstnanců patří k největším prioritám většiny nadnárodních společností pro následujících pět let. Uk&…
Jak se podařilo 160leté značce nabrat nový dech? V posledních dvou letech přišel globální vydavatel kreditních karet American Express s novou…
Cena je a bude vždy to první, na co potenciální zákazník myslí. Otázka na ni znamená dilema: Jak odpovědět pravdivě a upřímně, když o…
Logistická skupina DHL posiluje komunikaci v oblasti volitelných zaměstnaneckých výhod. Jen ve Velké Británii již oslovila všech 47 tisíc…
Nejlepší leadership 2010Letošní ročník výzkumu společnosti Hay Group s názvem Best Companies for Leadership jasně ukázal, že dnešní vůdcovská kultura se v&…
Marketingoví specialisté předních německých výrobců aut, jako je Audi, BMW nebo Mercedes-Benz, utrácejí miliony eur ve snaze získat zá…
Prezidentský seminář s Brigitte Laurent„THINK NEXT – DRIVING INNOVATION AT SOLVAY“. Tak zní název prezidentského semináře, který dne 18. května 2011 pořádá Společnost pro…
Říkalo se, že v reklamě není silnější slovo než ZDARMA. Na druhém místě bylo slovíčko NOVÝ. Po letech jejich zneužívání je…
Zuzana Čempelová hovořila s Alenou Ciprovou o personální politice skupiny ABB a ABB Česká republika, o systému řízení kariéry zaměstnanců a seberealizaci, která se jim v rámci skupiny nabízí. Ale také…
„Doby, kdy ekonomové pouze hodnotili výsledky práce techniků a obchodníků jako šamani domorodých kmenů obdaření nadpřirozenými schopnostmi, jsou nenávratně pryč,“ vysvětluje Tomáš Nekvapil, proč se…
"Číst se může, jíst se musí," říkával Jan WerichUČIT SE, UČIT SE (A TO TŘETÍ SI NEPAMATUJI) Český učitel se ptá: Co jsi se naučil? V tradičním českém školství byl student veden k tomu, aby do své paměti ukládal znalosti a poznatky. To vedlo k …
V dnešním světě existuje kromě ceny jen jedna další hodnota, která podstatně rozhoduje o preferencích zákazníka: zákaznický servis. Lepší nákupní zážitek zvyšuje vnímanou hodnotu zboží. Firma navíc…
Praha, 7. dubna 2011 – Největší tuzemský veletrh orientovaný na zdravý životní styl, BIOSTYL 2011, přivítá o nadcházejíc&…