Alza.cz: HR strategie jako katalyzátor byznysu
HR není jen podpůrný služebníček, ale rovnocenný partner obchodu. Máte pocit, že tuhle větu slýcháte poměrně často, ale ve vaší branži se toho reálně mění málo a všechno jde tak nějak pomalu?…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19362 článků.
HR není jen podpůrný služebníček, ale rovnocenný partner obchodu. Máte pocit, že tuhle větu slýcháte poměrně často, ale ve vaší branži se toho reálně mění málo a všechno jde tak nějak pomalu?…
V oboru podnikových služeb roste podíl žen. V SAP Services tvoří již 7 z 10 zaměstnanců a stejný je jejich podíl i ve vedení tohoto centra, které poskytuje inovační a podnikové služby všem světovým…
Každý manažer chce, aby jeho tým byl inovativní a motivovaný, aby reagoval na moderní trendy a aby za každých okolností byl pozitivní. Jak z pozice manažera zajistíte, že tým získá takový přístup a…
Rozvoj komunikačních dovedností je jednou z klíčových oblastí, na kterou se společnost Image Lab zaměřuje. V tomto Zoom Snacku, který povede ředitel a senior konzultant Vratislav Kalenda, se bude…
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější . Jedná se o jednu jedinou příležitost k zaujetí zákazníka, kterou máte. Jestliže nemáte na začátek hovoru připravenou větu,…
Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce letošního roku dosáhl obrat tuzemských e-shopů 58,5 miliardy korun, což je meziročně o 9 % více. Český trh se navíc v prvním…
Co mají měřit zaměstnanecké průzkumy a co říkají data, která z průzkumů získáváme? Jak se mění v posledních letech identifikace s firmou a co má největší vliv na angažovanost? Nejen tomu se věnuje…
Úřad práce ČR evidoval k 31. 3. 2022 celkem 252 873 uchazečů o zaměstnání (UoZ), o 10 560 méně než v předchozím měsíci a o 53 743 méně než loni. Podíl nezaměstnaných osob poklesl na 3,4 %. To je o 0,1…
Informace, informace, informace. Obor HR je často osočovaný, že málo pracuje analyticky s daty. To se pomalu mění.
Jsou to právě často krizové, extrémní nebo výrazně stresové situace, které ukážou, co ve vedoucím týmu skutečně je. Pomoct týmu překonat krizovou situaci je jedním z nejdůležitějších úkolů manažera a…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se soustředili na to, na co se klientů ptají. Hlavním úkolem prodejce totiž oproti vžité představě není prodat…
Pracovní portál Profesia.cz aktuálně provedl mimořádný průzkum HR Pulse zaměřený na ochotu a připravenost českých firem přijímat běžence z Ukrajiny. Zaměřil se zejména na otázky, které pomohou správně…
Žádný lídr nebo aspirující manažer nemůže dosáhnout dlouhodobého úspěchu bez kvalitní sítě osobních a profesionálních kontaktů. Kontakt s obchodními partnery, lidmi úspěšnými ve svém oboru a…
„Benchmarking je metoda, či postup, při němž jsme tak skromní, že přiznáme, že je někdo jiný v něčem lepší, a potom jsme tak chytří, že zjistíme, jak se jim v tom můžeme vyrovnat, nebo je dokonce…
Tradičně si manažera představujeme jako extrovertního člověka, který se všemi rád komunikuje a nedělá mu problém aplikovat svoji autoritu při každodenních jednáních se svými kolegy a podřízenými. V …