Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25007 článků.

icon Co je Balanced Scorecard?

11.12.2003 

Metodologii Balanced Scorecard vytvořili v roce 1992 Robert Kaplan a David Norton. Jedná se o analýzu, která dokáže vybalancovat čtyři základní perspektivy společnosti: finance, spokojenost zákazníků,…

Článek v rámci předplatného icon Zbytečný zákon?

10.12.2003 

Odborníci z USA začínají vyjadřovat svůj nesouhlas s legislativními opatřeními bojujícími proti nevyžádané elektronické poště komerčního charakteru. Na jednu stranu si uvědomují, že politici nemohou…

icon Mobbing z pozice manažera

10.12.2003 

Zodpovědní manažeři se jistě necítí příliš ve své kůži, když slyší oblíbené rčení, že k mobbingu dochází většinou vinou vedení podniku nebo oddělení. Někteří na to reagují tak, že celý problém popřou,…

icon Firemní vánoční večírky: techtle mechtle, tanec na stole a hloupé vtipy

10.12.2003 

Zásoba faux-pas při firemních večírcích se zdá být téměř nevyčerpatelná. Tanec na stole, flirtování s nadřízeným, závody v pití alkoholu... A ráno ošklivá kocovina. Člověku jsou nepříjemné ušklíbavé…

Článek v rámci předplatného Marně svírá pěstičky, nemá krevní destičky

10.12.2003 

Nigérijec Aleobiga Aberima požádal jednou svého přítele, aby na něho vystřelil. Nějakou dobu předtím totiž pracoval s místním šamanem, který na něho použil kouzlo neprůstřelnosti. Dva týdny pomazával…

icon Rozhovor s Jiřím Vackem - ředitelem úseku lidských zdrojů společnosti Nestlé Česko

10.12.2003 

Zkušenosti z oblasti personalistiky získal jako personální manager ve společnosti Walter a v české pobočce francouzské společnosti Sagem v pozici personálního ředitele. Současnou pozici v Nestlé…

Pěr rad pro méně konfliktů nejen o svátcích

10.12.2003 

Vánoce jsou časem vzrušení, ale i zvýšených očekávání, stresu a potenciálních konfliktů. Konfliktů se můžeme vyvarovat pomocí několika jednoduchých strategií interpersonální komunikace, které článek…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování

9.12.2003 

Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým zákazníkům. To je legitimní otázka, jasná odpověď ale neexistuje. Se zákazníky pak komunikace neprobíhá tak často, jak by…

icon Kritická role středního managementu

9.12.2003 

Střední manažeři mají největší problémy s řízením nedostatečně výkonných zaměstnanců, a proto by se měli v první řadě soustředit na svůj styl vedení. K tomuto závěru alespoň došla webová anketa…

Deset omylů při hledání zaměstnání

8.12.2003 

Uchazeči o zaměstnání musejí v dnešní době čelit řadě nepříjemných překážek. Celou situaci jim přitom ještě komplikuje několik obecně zakořeněných mýtů, kvůli nimž přicházejí o možnost získat práci v…

Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí

8.12.2003 

Jestliže někdo chodí pozdě nebo odkládá řešení svých úkolů, většinou tak činí opakovaně. V zaměstnání to ale může mít závažné důsledky, například menší pravděpodobnost povýšení. Každodenní opoždění o…

icon Šest rozhodnutí, která by odborníci na IT neměli dělat

5.12.2003 

Spolupráce je podstatnou součástí fungujícího vztahu mezi technickou a obchodní složkou firmy, odborníci na IT by však konečné slovo při rozhodování o určitých strategických IT otázkách mít neměli.…

icon Není konzultant jako konzultant

5.12.2003 

Počet firem, které by mohly vyprávět horory o svých zážitcích s poradci stále stoupá. Někteří konzultanti opouštějí firmy v horším stavu, než když do nich přišli pomoci s organizací. Firmy to stojí…

icon Jak nepohřbít kariéru na vánoční párty

5.12.2003 

Vánoční večírek ve firmě je více než jen obyčejný firemní večírek. Většina z nás již zažila kolegy, kteří se na večírku opili či chovali jiným nevhodným způsobem, aniž by si uvědomili, že je to může…

Outplacement nabývá na síle a důležitosti

5.12.2003 

Na současném trhu práce se prosazují dva zásadní trendy. Ke snižování stavu zaměstnanců v jednotlivých společnostech dochází sice méně často, lidé však přesto přicházejí o práci především v důsledku…

Výpis 2305623070 z celkem 25007