Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24973 článků.

icon Kdo se bojí CRM?

25.2.2002 

Ani ten sebenákladnější systém pro CRM nemusí splnit očekávání, opomeneme-li nejdůležitější otázku. Tou je ohled na samotné uživatele takového systému. Manažeři se stále častěji potýkají s problémem,…

icon Funkční systém pro CRM je na cestě

25.2.2002 

Mnoho se toho v poslední době řeklo a napsalo o programech pro CRM a jejich adekvátnosti. Neustále je diskutována návratnost takových investic či dokonce jejich funkčnost. Problém tkví nejčastěji v…

Mladistvý vzhled může být někdy na překážku

25.2.2002 

Někteří lidé vypadají mladší, než ve skutečnosti jsou. To jim někdy přidělává starosti, protože zaměstnavatelé a klienti se často domnívají, že mají málo zkušeností, a tudíž jsou nedůvěryhodní.…

Překonávání špatných pracovních návyků

25.2.2002 

Jedním z častých důvodů toho, že zaměstnanec není povýšen, jsou jeho špatné pracovní návyky. Co si pod tímto pojmem máme představit?Pracovní návyky jsou pouze součástí celkového výkonu zaměstnanců a…

Článek v rámci předplatného icon Vše, co jste kdy chtěli vědět o koučingu, ale báli jste se zeptat

22.2.2002 

Dvě základní pojetí koučingu se týkají psychoterapie a poradenské činnosti. Obě však předpokládají aktivní účast dvou zúčastněných stran, totiž klienta a kouče. V prvním případě je klient kdokoli, kdo…

icon Sexy oblečení do práce nepatří

22.2.2002 

V poslední době se vysloveně roztrhl pytel s televizními pořady, které na první pohled navozují dojem, že sexy oblečení v kanceláři je normální a přijatelná věc. Vezměme si například seriály Ally…

icon Kdo je to mentor?

22.2.2002 

V mladých lidech je naše budoucnost. To oni budou brzy tvořit tržní, politické i sociální prostředí. Avšak žádný začátek není jednoduchý a zejména v této fázi života musí lidé vidět, že jsou důležití…

icon Je důležité udržovat homogenní pracovní tým?

22.2.2002 

Některé pracovní týmy jsou více než zvláštní tím, jak jsou jejich členové sehraní či jak spolu tráví obrovské množství času. Je-li pak třeba takový tým o někoho doplnit, může se stát, že dosavadní…

Při hledání práce je třeba vyvinout tvůrčí úsilí

22.2.2002 

Člověk, který přišel o práci, by měl ihned začít hledat další. Čím dříve, tím lépe. Je třeba využít všech příležitostí, k jejich objevení je však nutné vyvinout vlastní kreativitu.Článek popisuje…

icon Hlavní důvod neúspěchu mnoha manažerů

21.2.2002 

Článek přináší na příkladu obchodních ředitelů odpověď na otázku, proč je mnoho manažerů neúspěšných. Manažer musí řídit práci a výkon svých podřízených, k čemuž kromě vlastních praktických zkušeností…

icon Bojujte proti nezaměstnanosti!

21.2.2002 

V době, kdy stále ubývá pracovních příležitostí, zapomínají mnozí na jednu možnost. Tou je podnikání na volné noze. Stále existují oblasti, v nichž je možné uspět a prosperovat. Přestože jde o…

icon Boj o placené umístění odkazů

21.2.2002 

Článek se zabývá problematikou vzájemné konkurence internetových vyhledávačů a soudních sporů, ke kterým na tomto poli došlo. Autor popisuje situaci, kdy firma Mark Nutritionals podala na vyhledávače…

icon Co máte nabízet uchazečům o zaměstnání ve vaší firmě?

20.2.2002 

Při rozsáhlosti dnešního trhu není vždy snadné získat dobré zaměstnance. Existuje však několik rad, které nám mohou pomoci při samotném přijímání nových pracovních sil:* Zjistěte, jak si vlastně nový…

icon Co nesmí chybět na webových stránkách vaší firmy

20.2.2002 

Podniky mohou být z hlediska využití vlastních webových stránek rozděleny do tří hlavních kategorií. Do první patří menší firmy, které již mají svou klientelu a nechtějí se dál rozrůstat. Ty vlastní…

Článek v rámci předplatného icon Jak přizpůsobit marketing měnící se povaze zákazníků

19.2.2002 

Tržní prostředí, v němž pracujeme, se neustále mění a vyvíjí. To je dáno především měnící se povahou a náročností zákazníků, podléhajících reklamním i módním vlnám, stejně jako dalším vlivům.Přesto…

Výpis 2458624600 z celkem 24973