Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7525 článků.

EduCity nabízí novou funkcionalitu. Garantované termíny kurzů přitahují pozornost zájemců

20.10.2015 

Největší český vzdělávací server www.EduCity.cz dlouhodobě nabízí několik desítek tisíc vzdělávacích programů. Abychom byli konkrétní: k 12. říjnu 2015 čítala aktuální nabídka 48 089 kurzů od 2 818…

Článek v rámci předplatného icon Proč by se většina prodejců měla naučit mlčet

19.10.2015 

Typická představa prodejce u veřejnosti má většinou co do činění s rychle mluvícím, aktivním až agresivním jedincem, který nenechá klienta promluvit a neustále mu svým neutichajícím monologem skáče do…

Článek v rámci předplatného icon Kdy nezačínat s kariérou projektového manažera

16.10.2015 

V nedávném článku jsme psali o tom, jaké znalosti a dovednosti by vám rozhodně neměly chybět, pokud uvažujete o kariéře projektového manažera. Dnes se na věc podíváme z opačného pohledu. Server…

Článek v rámci předplatného icon 8 nejčastějších důvodů odmítnutí obchodní nabídky

16.10.2015 

Odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je každodenním chlebem většiny prodejců. Někdy však chybí vhled do důvodů, které k odmítnutí vedly, jelikož strohé Nemám zájem", které od klienta slyšíme,…

icon Konec slepé víry. Začněte skutečně podporovat učení svých podřízených

15.10.2015 

Změna není událost, ale proces. Když jde o učení, neexistují žádné okamžité změny. Změna je spíše pomalý, neustálý vzestup. Je to řetězec malých změn. Postupně se však odehraje celá velká změna, jen…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak vytěžit maximum z prodejního školení

14.10.2015 

Prodejci, kteří za svou kariéru již prošli řadou různých školení, tuto situaci znají. Probíhá školení, lektor je odborníkem ve svém oboru a skutečně se snaží, nicméně téma a obsah školení se neshodují…

Článek v rámci předplatného icon Kdo pomůže obchodníkům? (1/2)

14.10.2015 

Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od samostatných obchodníků-ičařů, vidím, že učit obchodníky jenom telefonovat je jako dávat náplast na povrchovou odřeninu a…

Soutěžte o volný vstup na konferenci Světová HR Laboratoř II od People Management Fora

12.10.2015 

Víte, jaká agenda HR se společnostem do budoucna nejvíce vyplatí?Umíte efektivně využívat nábor přes sociální sítě a big data? Jak spočítat přínos investice do HR? Jaké jsou trendy v hodnocení a…

icon 3 tipy, díky kterým budou vaše prezentace profesionální a přesvědčivé

8.10.2015 

Všichni jsme to někdy viděli řečník, který celou dobu sedí za svým stolem. A k tomu ještě první řada vzdálená příliš daleko od pódia. V takovém případě je pak řečník tím nejosamělejším člověkem na…

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů, jak použít řeč těla ke svému prospěchu

7.10.2015 

Je vědecky prokázáno, že většina přímé mezilidské komunikace se odehrává na nonverbální úrovni. Řeč těla sice vnímáme z velké části podvědomě, ale zároveň nás zásadním způsobem ovlivňuje v našem…

Článek v rámci předplatného icon Jak na psaní e-mailů, které neskončí v koši

6.10.2015 

Denně se na světě pošlou miliony e-mailů s obchodní tematikou. Internet dal marketérům a prodejcům jedinečný nástroj, jak oslovit široké spektrum potenciálních klientů za minimální náklady. Ovšem…

Článek v rámci předplatného icon 5 kroků, díky kterým vyřešíte každou zákaznickou stížnost

5.10.2015 

Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte shromáždit co nejvíce informací a snažit se odhalit, co je skutečnou příčinou problému. Proto oslovte zákazníka co nejdříve. Buďte…

Učíme veřejné instituce, že úřad není služka, ale služba občanům

5.10.2015  Rozhovor s Janem Brodským, ředitelem Agentury QSC

Jan Brodský založil Agenturu QSC v červenci roku 2014 poté, co ukončil své původní zaměstnání v rámci Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů v Praze, kde působil jako marketingový manažer.…

Tipy pro nábor: Urychlit, ale neuspěchat

5.10.2015 

Time-to-hire je jedním z nejčastějších měřítek v HR. Označuje průměrnou délku doby potřebné pro obsazení volné pracovní pozice. K tomu se pak váže i další důležité měřítko cost-per-hire neboli…

Článek v rámci předplatného icon Výhody delšího prodejního cyklu aneb Proč si dát s prodejem na čas

2.10.2015 

Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s klientem k okamžiku podpisu smlouvy, tím lépe. Alespoň to je obecně rozšířené a uznávané pravidlo. George Brontén v zajímavém článku…

Výpis 25662580 z celkem 7525