Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Jste si jistí stabilitou svého zaměstnání?

17.3.2006 

Mnoho lidí žije vneustálé nejistotě o stabilitě svého zaměstnání. Pokud se například nemohou přihlásit ke svému firemnímu emailovému účtu, myslí si spíše že jim byl účet zrušen jako předzvěst…

icon Klíč k loajalitě zákazníků

15.3.2006 

Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby, nabídky a ceny. Nová média však mají na druhou stranu i silný potenciál k podrývání značek a snižování zákaznické loajality,…

icon Desatero úspěšného obchodního plánu

10.3.2006 

Sestavování obchodního plánu může působit odstrašujícím dojmem. Jedná se však o důležitý předpoklad jakéhokoli podnikání, které chce zvýšit své šance na úspěch. Článek přináší deset tipů.- Pište plán…

icon Jak zajistit svým webovým stránkám vysokou návštěvnost?

9.3.2006 

Jak zajistit, aby se zákazníci neustále vraceli na vaši webovou stránku? Odměňujte je. Zákazníci mají tendenci se bez váhán&…

icon Chcete prodat více zboží?

8.3.2006 

Několik tipů pro znásobení prodeje: 1. Udržujte kontakt se svými zákazníky. Pokud uzavřete s někým obchod poprvé, stačí třeba jen děkovn&…

Článek v rámci předplatného icon Zkušenosti nad zlato

20.2.2006 

Mezinárodní softwarová společnost Amdocs uspořádala globální výzkum zákaznických zkušeností s poskytovateli telekomunikačních služeb. Účastnila se jej tisícovka zákazníků a přibližně 400 firem ze…

Článek v rámci předplatného icon Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

15.2.2006 

Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti zákazníků. Tvrdil, že zaměřit se na udržení zákazníka je třeba z pěti důvodů získávání nových zákazníků je nákladné,…

icon Jak řídit bezdrátové technologie

15.2.2006 

Bezdrátové technologie se rychle stávají nezbytnou součástí podnikání malých i velkých firem. Studie potvrzují, že firmy využívají bezdrátové komunikátory a další bezdrátové technologie ve větší míře,…

Otevřená pracoviště škodí zdraví

14.2.2006 

Otevřené pracovní prostory jsou prokletím mnoha zaměstnanců. Chybějící stěny někdy pomáhají dozvědět se o kolezích a jejich blízkých takové intimnosti, které ani vědět nechceme. Znamená to určitou…

Článek v rámci předplatného icon Jak řídit reputaci 2.

10.2.2006 

Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory. Můžeme hovořit i o reputaci směrem k masmédiím, rodinným příslušníkům nebo vůdcům veřejného mínění. Dobrá reputace znamená pro…

Článek v rámci předplatného Kde vzít kvalitní manažery?

10.2.2006 

Už delší dobu se ve světě diskutuje o tom, zda anglosaský typ manažerských škol připravuje pro podniky ty nejlepší manažery. I přes kritiku a výkyvy v zájmu o studium, jsou MBA školy stále uznávané,…

Článek v rámci předplatného Levnější softwarové alternativy

9.2.2006 

Firemní aplikace managementu pracovních sil a další úkony znamenaly řadu let pořizování nákladných softwarových licencí, zdlouhavé instalace drahými konsultanty a neustálou údržbu. Nyní máme možnost…

icon Management - tajná zbraň marketingu

8.2.2006 

Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu všiml. V dnešní době nás netrápí jen přímá konkurence, alei ostatní výrobci, které se snaží o…

icon Co se můžeme od zákazníků naučit o loajalitě?

31.1.2006 

Zákazníci dokonce i ti nejhorší by měli pro nás být nejlepšími učiteli loajality. Ve skutečnosti jsou lekce uštědřené od těch problémových velice poučné.Ti, kteří porušují pravidla a nehrají fair…

Článek v rámci předplatného icon Čas začít s marketingem 3.

24.1.2006 

Základem marketingu je komunikace. Úzce souvisejícím termínem je pak marketingový mix. Ten zahrnuje výrobek (produkt), cenu (price), místo (place) a propagaci (promotion). Někteří autoři hovoří ještě…

Výpis 26262640 z celkem 3050