Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3026 článků.

icon Jak je to s cenou na internetu

30.3.2006 

Pro ceny na internetu je charakteristická především pružnost. Řídí stejnými pravidly a strategiemi jako ceny v klasických obchodech, jen je třeba posílit komunikaci e-mailem a na webových stránkách a…

Článek v rámci předplatného icon Váš produkt je tak silný jako nejslabší článek vašich služeb

30.3.2006 

Mentalita vyrobte to a oni to koupí rychle ustupuje s tím, jak se, zvlášť technické, produkty začínají stále méně lišit a cena je často jediným faktorem, který zákazník sleduje. Zákazníci jsou dnes…

icon Homesourcing v zákaznických službách roste

28.3.2006 

V poslední době stoupá v USA počet operátorů zákaznických středisek, kteří pracují z domova. Výzkumná společnost IDC odhaduje, že v několika následujících letech se počet těchto domácích operátorů…

icon Jak určit nejlepší cenu pro váš produkt nebo službu

28.3.2006 

Při určování ceny některých komodit není příliš velká možnost cenové flexibility. Pokud ale chcete stanovit cenu pro služby, určit poplatek za seminář nebo stažení dat, rozsah cen, které můžete žádat,…

icon Všechno, co opravdu potřebujete znát pro blogování jste se naučili v mateřské školce

24.3.2006 

Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci. Společnosti jako Microsoft, IBM, Google nebo Ford již tento nástroj úspěšně využívají. Každá z nich má dokonce několik blogů…

Jak si vybrat způsob studia cizího jazyka

21.3.2006 

Vyučování cizích jazyků dnes nabízejí různé jazykové školy i soukromí lektoři. Vladěna Tvrdíková, metodička pražské jazykové školy Polyglot, radí, jak si v záplavě nabídek co nejlépe vybrat. Pro…

Jste si jistí stabilitou svého zaměstnání?

17.3.2006 

Mnoho lidí žije vneustálé nejistotě o stabilitě svého zaměstnání. Pokud se například nemohou přihlásit ke svému firemnímu emailovému účtu, myslí si spíše že jim byl účet zrušen jako předzvěst…

icon Klíč k loajalitě zákazníků

15.3.2006 

Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby, nabídky a ceny. Nová média však mají na druhou stranu i silný potenciál k podrývání značek a snižování zákaznické loajality,…

icon Desatero úspěšného obchodního plánu

10.3.2006 

Sestavování obchodního plánu může působit odstrašujícím dojmem. Jedná se však o důležitý předpoklad jakéhokoli podnikání, které chce zvýšit své šance na úspěch. Článek přináší deset tipů.- Pište plán…

icon Jak zajistit svým webovým stránkám vysokou návštěvnost?

9.3.2006 

Jak zajistit, aby se zákazníci neustále vraceli na vaši webovou stránku? Odměňujte je. Zákazníci mají tendenci se bez váhán&…

icon Chcete prodat více zboží?

8.3.2006 

Několik tipů pro znásobení prodeje: 1. Udržujte kontakt se svými zákazníky. Pokud uzavřete s někým obchod poprvé, stačí třeba jen děkovn&…

Článek v rámci předplatného icon Zkušenosti nad zlato

20.2.2006 

Mezinárodní softwarová společnost Amdocs uspořádala globální výzkum zákaznických zkušeností s poskytovateli telekomunikačních služeb. Účastnila se jej tisícovka zákazníků a přibližně 400 firem ze…

Článek v rámci předplatného icon Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

15.2.2006 

Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti zákazníků. Tvrdil, že zaměřit se na udržení zákazníka je třeba z pěti důvodů získávání nových zákazníků je nákladné,…

icon Jak řídit bezdrátové technologie

15.2.2006 

Bezdrátové technologie se rychle stávají nezbytnou součástí podnikání malých i velkých firem. Studie potvrzují, že firmy využívají bezdrátové komunikátory a další bezdrátové technologie ve větší míře,…

Otevřená pracoviště škodí zdraví

14.2.2006 

Otevřené pracovní prostory jsou prokletím mnoha zaměstnanců. Chybějící stěny někdy pomáhají dozvědět se o kolezích a jejich blízkých takové intimnosti, které ani vědět nechceme. Znamená to určitou…

Výpis 25962610 z celkem 3026