Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4276 článků.

icon Smíšený tým bude efektivní, je ale třeba respekt

29.10.2008 

Dnes není ničím výjimečným sedět v jedné kanceláři vedle kolegy z Německa nebo Itálie. Na tento mix různých kultur na pracoviš…

Když neumíte prosadit své nápady

29.10.2008 

Pokud přijdete během jednání se zajímavým nápadem, ale přednesete jej nepřesvědčivě, je možné, že bude přehlídnuti a přebere vám ho někdo, kdo si všimne jeho hodnoty a rychle si jej přivlastní.To, zda…

Článek v rámci předplatného icon Jak budovat loajalitu zákazníků

27.10.2008 

Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je zavádět. - Nemluvte, poskytujte. Jedna věc je přijít svýbornou nabídkou pro nového zákazníka a získat jeho první objednávku. Pak…

icon Jak mít velkou účast na vašich seminářích

27.10.2008 

Všem jste řekli o svém semináři, webináři atp., také jste kvůli zviditelnění investovali do on-line reklamy, propagovali událost na svých webových stránkách a blogovali o ní. Když se ale podíváte na…

7 cest k maximálnímu přínosu ze vzdělávacích kurzů

24.10.2008 

Řada z nás investuje čas i peníze do nějaké formy sebezdokonalování. Jednou z nich je návštěva vzdělávacích kurzů. Chodíme na ně, abychom získali více znalostí, informací o produktech nebo nové…

Ženy chtějí důvěru a komunikaci

23.10.2008 

Muži a ženy mají jiná očekávání od pracovišť. Nedávný výzkum 2 300 amerických zaměstnanců, provedený společností IMR Research Group Inc., ukázal, že ženy označily 19 ze 44 zkoumaných atributů…

Článek v rámci předplatného Nejen známky, ale i dovednosti

23.10.2008 

Nové univerzitní schéma umožní britským zaměstnavatelům oslovovat talenty zřad absolventů nejen na základě studijních výsledků, ale i dovedností. Právě spuštěný rejstřík názvem Higher Education and…

Článek v rámci předplatného icon Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek

22.10.2008 

Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní hodnotu značek svých organizací. Ukázal to průzkum organizace Association of National Advertisers (ANA) a reklamní agentury…

Článek v rámci předplatného Kultura vysoké výkonnosti

20.10.2008 

Vysoká výkonnost je běžný obchodní termín, který popisuje tlak na zvyšování produktivity. Pracoviště s vysokou výkonností mohou dosahovat efektivnějších a ziskovějších obchodních výsledků. Co by…

icon Čím vyšší postavení, tím větší zkoumání ze strany podřízených

20.10.2008 

Jeden výkonný manažer nebo dokonce viceprezident se jistě sám sebe ptá, zda když řídí lidi, musí si stále dávat pozor na to, co říká a jakým tónem.Přestože vy máte pocit, že jste jako manažer a…

Víte, jak zapojit nejmladší generaci?

16.10.2008 

Spolu tím, jak do pracovní síly pronikají zástupci nejmladší generace, je stále více patrné, že mají jiná očekávání než straší generace. Experti proto radí manažerům a kolegům, aby se naučili ocenit…

icon 6 klíčů k vůdcovství v proměnlivých dobách

13.10.2008 

Globalizace, nedostatek talentů a proměnlivá tržní dynamika představují jen několik složitých problémů, kterým musejí čelit dnešní firmy. Jak tedy efektivně vést vneklidném prostředí?- Spolupracujte.…

Článek v rámci předplatného Jak inspirovat uznáním

9.10.2008 

Uznání patří mezi nejlepší způsoby podpory a inspirace pracovních týmů. Zaměstnanci totiž vnímají uznání jako potvrzení vlastní hodnoty a toho, že jejich úsilí přináší určitý rozdíl. Každá firma by…

Článek v rámci předplatného Čtyřicátníci mají oproti mladým výhodu - zkušenosti

9.10.2008 

Odpovědět si upřímně na mnohé otázky vpřelomovém období produktivního věku je velmi důležité. Posouvá to dále a dodává pocit, že to, co budete vnásledujícím období dělat, dává skutečně smysl.Jinou…

icon Automatizování obchodních procesů je produktivní

8.10.2008 

Potřeba řízení obchodních procesů je celkem jasná. Automatizováním procesů můžeme výrazně snížit náklady a zlepšit produktivitu zaměstnanců. Flexibilní a událostmi řízené procesy se mohou stát…

Výpis 31063120 z celkem 4276