Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4176 článků.

Řízením času k lepší rovnováze

23.4.2008 

Nejlepší manažeři nepracují nejdéle, ale nejefektivněji. Není to však jen otázka dosahování výsledků, jde také udržení těchto výsledků a rozvoje týmu, aby měl dostatečné sebevědomí pro vlastní úspěch.…

14 zaručených možností, jak poškodit firmu

22.4.2008 

V čem dělají manažeři nejčastěji chyby, které škodí firmám?- Řídí se výlučně heslem náš zákazník náš pán a plní všechny požadavky zákazníků. Slepé kopírování toho, co zákazník říká, vede ke ztrátě…

Jak úspěšně ukončit pracovní pohovor

22.4.2008 

Tak, kdy začnu? To je asi nejvíce agresivní otázka, kterou můžete ukončit pracovní pohovor.Pro tazatele je velmi důležité, jak ukončíte pracovní pohovor. Mnohdy se jen na tomto základě rozhodne mezi…

icon Uchazečům o práci chybí odezva od firem

21.4.2008 

Co nejčastěji vyčítají uchazeči o práci personálním agenturám nebo firmám? Chybějící ohlas.Člověk si najde zajímavou pracovní nabídku, odpoví na ni a nic. To je velmi častý příběh reakcí na pracovní…

Lidé dělají i špatnou práci, pokud je ekonomicky výhodná

18.4.2008 

Rostoucí cena dobrého zaměstnance na trhu práce začíná převažovat zaměstnanecké výhody. Mnoho lidí stráví celou pracovní kariéru prací pro někoho, kdo se mu až tak moc nezamlouvá, ale jsou nuceni…

Článek v rámci předplatného Obezita škodí v práci hlavně ženám

17.4.2008 

Podle výzkumu amerického Center for Food Policy and Obesity při Yale University oznamují ženy častěji než muži diskriminaci na základě hmotnosti. Studie publikovaná v odborném časopise International…

Starší zaměstnanci znamenají hodnotu a jistotu

16.4.2008 

Mnoho lidí, kteří již ve společnosti nějaký ten rok pracují, má strach zmladé nastupující generace, která přichází snovými nápady a hlavně se znalostí nejnovějších technologií. Vše je důsledkem…

Pomozte svým lidem v učení

11.4.2008 

Martyn Sloman ve své knize Měnící se svět školitele tvrdí, že efektivní individuální proces učení je kritický, pokud mají zaměstnanci získat znalosti a dovednosti potřebné kpodpoře organizačních cílů.…

Zaměstnanecký průzkum aneb Jak získat skutečnou zpětnou vazbu

10.4.2008 

Zaměstnanecké průzkumy jsou stále populárnějším manažerským nástrojem. Nejen, že pomohou managementu zjistit, zda se zaměstnanci drží firemních hodnot, ale také odhalí problémy a možnosti zvýšení…

Článek v rámci předplatného icon Osm klíčů k zákaznické loajalitě

7.4.2008 

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře známo, že získat nového zákazníka je mnohem nákladnější, než si udržet stávajícího. Článek nabízí osm rad, jak budovat zákaznickou…

Článek v rámci předplatného icon Jaká je nejhorší rada prezentujícím?

4.4.2008 

Bezpočet knih, seminářů a odborníků radí, jak mít efektivní prezentace. Opravdu šokující však je, že nejběžnější rady jsou asi i těmi nejhoršími:- Řekněte jim, co se jim chystáte sdělit.- Sdělte jim…

icon USA: On-line reklama nadále poroste

3.4.2008 

I když americká ekonomika celkově slábne, on-line reklama si udrží svou hybnou sílu a v příštím roce by měla dosáhnout hodnoty 10 % z celkového objemu investic do reklamy v USA. Vyplývá to ze zprávy…

icon Zaměstnanci chtějí poděkování

1.4.2008 

Zaměstnanci by více než zvýšení platu uvítali občasné poděkování za dobrou práci. Ukázal to alespoň výzkum americké personální společnosti Vantage. Zaměstnanci si podle něho přejí otevřenou a upřímnou…

Jak měřit výkon náboráře?

28.3.2008 

Jak úspěšný jste jako náborář? Zdá se, že téměř každá profese má standardní způsoby měření výkonu. Znějakého důvodu však nebývá úspěch náborářů měřen stejným způsobem. Možná, že je to tím, že je tato…

icon Delegování vám úsměv zachrání

27.3.2008 

Delegování úkolů je oblastí, která dělá řadě manažerů problémy. Pokud však chce manažer uspět a podávat dobré výkony, měl by rozumět výhodám delegování a umět je využít.- Delegování vám umožní…

Výpis 30763090 z celkem 4176