Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hodnocen" bylo nalezeno 4177 článků.

icon 5 kroků k lepší on-line zkušenosti zákazníků

30.5.2008 

Stále více lidí nakupuje na Internetu. Pro přímé marketéry je proto stále důležitější vytvářet silné on-line zkušenosti pro zákazníky. Článek shrnuje pět rad.- Sledujte klíčové ukazatele výkonnosti v…

icon Nejlepší evropští zaměstnavatelé

29.5.2008 

Britský list Financial Times publikoval letošní seznam nejlepších zaměstnavatelů v Evropě. Na prvních místech se umístily společnosti Microsoft, Google a Cisco. Tento seznam sestavuje již od roku 2003…

icon Výzkum: Firmy neumějí komunikovat se zákazníky

29.5.2008 

Firmy stále nedokážou efektivně komunikovat se zákazníky. Ukázal to výzkum společnosti Genesys Telecommunications Laboratories mezi 1390 manažery center péče o zákazníky z 19 různých odvětví v 76…

Článek v rámci předplatného Jak poznat dlouhodobě dobrou práci?

27.5.2008 

Zaměstnání na celý život je dnes již minulostí. Zaměstnání jsou spíše jako vztahy. Některá jsou jen krátkodobá vzplanutí a jiná dlouhodobá, založená na nadšení a oddanosti. Může být však složité…

icon Výzkum: Podnikatelské prostředí v Česku, Slovensku a Maďarsku

27.5.2008 

V rámci projektu soutěže Podnikatel roku zjišťovala opět společnost Ernst & Young, jak byznysmeni z České republiky, Slovenska a Maďarska hodnotí podnikatelské prostředí ve své zemi. Nejlepší…

Nejvíce prosperující firmy platí svým zaměstnancům méně

27.5.2008 

Podle nejnovější studie platí nejlépe prosperující firmy světa o 5 % méně, než je průměr a namísto toho lákají pracovníky na celkovou strategii voblasti odměn. Bylo spolupracováno s1467 manažery v358…

icon Co nedělat před publikem

26.5.2008 

Publikum obvykle nehází rajčata jako reakci na špatnou prezentaci. Jejich reakce bude jemnější: nekoupí si váš produkt, nedoporučí vás apod. Čemu byste se tedy měli jako prezentující vyhnout?- Nebuďte…

Článek v rámci předplatného icon Základy mobilního marketingu

22.5.2008 

Mobilní marketing se začal v posledních letech rozvíjet jako efektivní způsob přímého spojení se zákazníky. Pokud jej firmy dobře zvládnou, může přinést skvělé výsledky. V opačném případě však může…

Článek v rámci předplatného icon Zákon o volném pohybu služeb se blíží

18.5.2008 

Vláda schválila návrh zákona o volném pohybu služeb, který do českého právního řádu zavádí jeden z nejvýznamnějších aktů evropského práva posledního desetiletí. Zákon o volném pohybu služeb zjednoduší…

icon 5 kritických dovedností pro obchodní úspěch

15.5.2008 

Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli na dnešním konkurenčním trhu? - Výzkum a příprava. Na nového zákazníka nebo příležitost byste měli být tak připraveni, abyste…

icon Jak na změnu chování zaměstnanců

14.5.2008 

Když chcete dosáhnout změny chování zaměstnanců, měli byste si nejprve uvědomit, jaký vliv hraje organizační kultura. Zaměstnanci mají tendenci přijímat hodnoty, názory a další parametry ostatních…

Pět strategií žen ve vůdcovských rolích

13.5.2008 

Co znamená úspěch? Pro dnešní úspěšné ženy v manažerských funkcích to znamená porážení bariér a dosahování profesionálních cílů. Výzkum amerického Centra pro kreativní vůdcovství ukázal, že úspěšné…

Prodejce musí odhalit kupní motiv zákazníka

7.5.2008 

Pozitivní a negativní pocity spojené snákupem jsou často důležitější než samotný produkt, který jsme koupili. A to je alfa a omega úspěšného prodejce získat spokojeného zákazníka.Prodejce by měl být…

Promyslete přístup k nové generaci - Millennials

6.5.2008 

Generace pracovníků narozených mezi roky 1980 1990, tzv. Millennials, vyrůstala ve světě technologií. Jsou sebejistí, věří, že si zaslouží respekt a cení si rovnováhy práce a života více než finanční…

Článek v rámci předplatného icon Jak správně využívat chválu zákazníků?

5.5.2008 

Pokud na vás zákazníci pějí chválu, pak není důvod, proč pozitivní odezvu nevyužít pro marketing. Jsou tu ale dva problémy: legitimita a nadměrné užívání. Jak to udělat tak, aby reference od vašich…

Výpis 30613075 z celkem 4177