Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7527 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak využít přirozenou lenost lidí v prodeji

5.5.2014 

Prodej není pouze o argumentech a apelování na logické myšlení prodej je především o emocích a o tom, jaký má potenciální klient z daného produktu pocit. Jak uvádí autor nedávno zveřejněného článku…

Jak správně řídit interim manažera

30.4.2014 

Potřebujete obsadit důležité manažerské místo, ale nemáte k dispozici žádného vhodného interního kandidáta a zároveň momentálně nehledáte nebo si nemůžete dovolit externího uchazeče, který by u vás…

icon Další klíč k úspěchu - neustálý trénink, neustálé, kontinuální zlepšování se coby obchodník i coby člověk

29.4.2014 

Zdravím vás všechny, obchodníci! Jsem moc rád, že vám můžu poslat další úspěšnou akci. Co se vlastně událo? Dneska ráno jsem se hodně těšil na schůzky, které mě v průběhu dne čekaly. Včera jsem neměl…

Jak může šéf HR ovlivnit výsledovku

28.4.2014 

Bertrand Dussert pracuje pro Oracle. Působí jako poradce ohledně transformace HR pro některé z největších klientů společnosti Oracle; je také reprezentantem Oraclu na setkáních věnovaných HR. V…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech

28.4.2014 

I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého fungujícího vztahu mezi společností a zákazníkem, u větších společností mohou být zákazníkova specifika poněkud ztracena mezi…

Článek v rámci předplatného Životní vize a mise, aneb Kolik mi zbývá času? Změřte si stres zdar­ma!

23.4.2014 

(Time Management a Stress Management tváří v tvář hladovému tygrovi) Už je to tady! Letošní průzkum společnosti Engage Hill potvrzuje trend růstu stresové zátěže zaměstnanců. Za čtyři roky vzrostla…

icon Jak se liší chování mužů a žen na sociálních sítích?

27.4.2014 

Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše. Platí to i na sociálních sítích? Pokud máme zákazníky na internetu efektivně oslovit, je dobré rozumět jejich chování. A jak ukázala studie FinancesOnline.com, právě…

icon Vyjednávání: Jak dosáhnout oboustranného vítězství

24.4.2014 

Mnozí lidé se cítí nesví, když mají o něčem vyjednávat. Někteří dokonce vyjednávání přímo nesnášejí. Ať už však chceme nebo ne, vyjednávání se nevyhneme v mnoha životních situacích včetně těch…

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat zákazníkův počáteční nezájem

24.4.2014 

Nemám o nic zájem je častá věta, přes kterou se prodejci nemohou dostat. Paradoxně ji často slyší ještě předtím, než vůbec něco stačí nabídnout. Nemám zájem přitom není odmítnutí vaší nabídky jedná…

icon Vyjednávání: Jak dosáhnout oboustranného vítězství

24.4.2014 

Mnozí lidé se cítí nesví, když mají o něčem vyjednávat. Někteří dokonce vyjednávání přímo nesnášejí. Ať už však chceme nebo ne, vyjednávání se nevyhneme v mnoha životních situacích včetně těch…

icon Fotosoutěž na Facebooku: Jak maximalizovat efekt pro značku

23.4.2014 

Fotografie představují médium s největším virálním potenciálem a Facebook je toho nejlepším důkazem: Denně je zde nahráno 350 milionů fotek. I proto firmy rády využívají fotosoutěže, které jsou u…

O ustrnutí ve vývoji nemůže být v našem případě řeč

23.4.2014  Rozhovor s Olgou Lamačkovou, personální ředitelkou EY Česká republika

Olga Lamačková má na starosti HR oddělení společnosti EY (dříve Ernst & Young) v České republice. Po startu své kariéry jako asistent auditora v pobočce firmy Arthur Andersen v Bratislavě se po…

icon 7 kroků ke zvýšení morálky ve vašem týmu

22.4.2014 

Každý manažer se v průběhu své kariéry setká s poklesem morálky ve svém týmu. Příčiny mohou být různé, vaším cílem by však mělo být vždy totéž vrátit zaměstnancům pocit, že jejich práce je víc než…

icon Jak prodávat klíčovým zákazníkům?

22.4.2014 

Klíčoví zákazníci jsou něco jiného než ti běžní. Skutečný profesionál na poli B2B obchodování zapojí při jednání s klíčovými zákazníky víc invence, jinou strategii a všechny své schopnosti pro to, aby…

Technologie a vzdělávání. U nás si vybere i náročný klient

18.4.2014  Rozhovor s Petrem Hodboděm, Business Unit Managerem pro divizi Marketing & Education společnosti Avnet

Petr Hodboď působí v oblasti IT vzdělávání více než 16 let. Před nástupem do společnosti Avnet v roce 2009 pracoval ve školicím středisku společnosti IBM Česká republika, do kterého jej přivedla…

Výpis 31063120 z celkem 7527