Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4562 článků.

icon Nenechte se zavalit informacemi

11.5.2009 

Je zahlcení informacemi skutečně takový problém, jak si myslíme? Možná to má více společného snaší ochotou přizpůsobit se a používat chytré dovednosti. Většinou nejsme jen oběťmi přílišného množství…

5 otázek, které by měly zaznít

7.5.2009 

Všichni známe otázky, které náboráři nesmějí pokládat uchazečům o zaměstnání. Víme, že dotazy na náboženské vyznání, etnický původ, rodinné plány apod. mohou skončit soudními spory či pokutami.Zároveň…

icon Co dělat, když hrozí platební neschopnost

7.5.2009 

Řada firem dnes bojuje sekonomickou recesí a obává se, že může brzy skončit se svým podnikáním. Jak se připravit na nejhorší?- Dívejte se dopředu. Ujistěte se, že znáte své střednědobé až dlouhodobé…

Nejnáročnější generace v historii nastupuje. Jste připraveni?

5.5.2009 

Nejmladší generace zaměstnanců, která neúprosně zaplňuje pracoviště, přináší svým kolegům a manažerům řadu příležitostí, ale také problémů. Odborná literatura popisuje generaci lidí narozenou po roce…

icon 6 chyb při budování kontaktů

5.5.2009 

Budování kontaktů patří mezi stěžejní manažerské a vůdcovské dovednosti. Síť kontaktů vás totiž dokáže podpořit vdobrých časech, stejně tak jako ve špatných, například když ztratíte práci.Pro mnoho…

Jak si udržet zaměstnance - Poslouchejte, odměňujte, rozvíjejte

30.4.2009 

Vsoučasné době již neplatí, že lidé setrvávají vjednom zaměstnání po celý život, zaměstnavatelé by však přesto neměli podceňovat důležitost udržení svých lidí, aby dosahovali nižší fluktuace, vyšší…

icon 10 otázek pro lidské zdroje v době krize

29.4.2009 

Mezinárodně uznávaný odborník na krizové řízení firem Larry Barton shrnuje ve své nové knize snázvem CRISIS LEADERSHIP NOW: A Real-World Guide to Preparing for Threats, Disaster, Sabotage, and Scandal…

Jak začít s delegováním? Stačí chtít

24.4.2009 

Delegování je pro mnoho lidí složitým úkolem. Mají totiž pocit, že nikdo nedokáže splnit daný úkol lépe než oni. Zapomínají pak na to, že svět se bude otáčet i bez toho, aby všechno dělali sami. Může…

Článek v rámci předplatného icon Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize?

24.4.2009 

Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických zkušeností. Kritici hovoří o tom, že zákazníky dnes zajímá pouze cena, které jsou ochotni podřídit vše ostatní. Pokud i vy…

Článek v rámci předplatného Sedm smrtelných hříchů chování na pracovišti

24.4.2009 

Všimli jste si, že lidé, kteří se vpráci chovají svévolně, jsou také ti, kteří nejčastěji zapomínají na své chování? Jsou to například ti, kteří vás požádají o pomoc spřípravou prezentace. Když ji pak…

icon Spam ničí životní prostředí

20.4.2009 

Podle studie antivirové firmy McAfee a konzultační společnosti voblasti energie a životního prostředí ICF International snázvem Carbon Footprint of E-mail Spam Report se na světě ročně pošle až 62…

Článek v rámci předplatného Motivace nemusí být jen o penězích

17.4.2009 

Seznámením stím, co motivuje jednotlivé zaměstnance, a pochopení skutečnosti, že to nemusí být nákladné, jsou první kroky krozvoji motivačního programu na pracovišti.- Zjistěte, co je motivuje. Řadu…

Nenechte se vytočit

16.4.2009 

Téměř na každém pracovišti se najdou nepříjemní kolegové, kteří si zvás dělají nevhodnou legraci nebo jsou schopni hodiny mluvit o svých partnerech či domácích mazlíčcích. Jsou však i horší typy…

Článek v rámci předplatného 5 otázek pro efektivní přijímací pohovory

16.4.2009 

Chyby při náboru nových zaměstnanců jsou velmi drahé zhlediska peněz i času. Článek proto přichází sradami, jak určit, zda potenciální zaměstnanec bude výkonný a zároveň dobře zapadne do své role…

Twitter pomáhá hledat práci

16.4.2009 

Vzhledem krostoucímu počtu zaměstnavatelů, kteří publikují volná pracovní místa prostřednictvím mikroblogovacího systému Twitter se tento stále populárnější sociální web rozhodl spustit nový nástroj,…

Výpis 31213135 z celkem 4562