Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4562 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak si vybudovat dobré vztahy s novináři

27.5.2009 

Ideální vztah novináře a jeho zdroje je oboustranně výhodný. Novinář si potřebuje vybudovat síť informovaných, důvěryhodných zdrojů, na které se může obrátit pro komentáře, fakta či nápady na zajímavé…

Špatný vůdce zastrašuje a vládne mocí

26.5.2009 

Špatný šéf se může projevovat celu řadou způsobů. Článek upozorňuje na ty nejzávažnější případy špatného vůdcovského chování.- Výhružky a tresty. Tresty jsou obecně neefektivní vůdcovskou taktikou.…

Článek v rámci předplatného Řeč těla: Čtěte v širších souvislostech

25.5.2009 

Lidské tělo je geneticky naprogramované ktomu, aby vnímalo řeč těla ostatních a rychle rozpoznávalo její významy. Vidíme nějaké gesto a automaticky usuzujeme, jaký záměr se za ním skrývá. Naši…

icon Řekněte ne negativitě

25.5.2009 

Negativita je přirozenou součástí pracovních prostředí. Běžně dochází kneshodám nad určitými tématy, což by dobrý vůdce měl umět rozpoznat. Negativita je totiž nakažlivá a může se po pracovišti velmi…

icon 6 pravidel vůdcovského networkingu

25.5.2009 

Pokud posuzujete sílu své sítě kontaktů podle počtu svých on-line přátel, je čas na lekci ve vůdcovském budování kontaktů. Podle Curta Graysona, autora knihy Leadership Networking: Connect,…

Nenechte se otrávit otravným kolegou

24.5.2009 

Doba je složitá i bez otravných, negativních kolegů. Pokud však sněkým takovým pracujete, můžete spolu právě kvůli ekonomické nejistotě setrvávat déle, než byste si přáli. Zvažte proto následující…

3 důležité kariérní lekce od vašich nadřízených

21.5.2009 

Když začneme pracovat, usilujeme o to, abychom se dokázali správně rozhodovat a udělali dojem na své nadřízené. Spostupem kariéry se od svých nadřízených můžeme naučit mnoho věcí, které nám pomohou…

Na každého jednou dojde

20.5.2009 

Na pracovištích se někdy stává, že nadřízení nedodrží slovo, pomlouvají své podřízené nebo povýší někoho jiného místo vás. Někteří zaměstnanci jsou již zvyklí, že šéf ignoruje jejich nápady, ponižuje…

icon Řízení projektů pro začátečníky

18.5.2009 

Zejména v menších firmách je běžné, že jsou řízením projektů pověřování manažeři, kteří nejsou specialisty na řízení projektů. Nejen, že to šetří peníze, ale také umožňuje těmto manažerům naučit se…

icon 7 cest k většímu štěstí na pracovišti

18.5.2009 

Podle nedávného výzkumu OECD patří knešťastnějším národům na světě Dánové, Finové a Nizozemci. Američané se neprobojovali ani do první desítky (stejně jako Češi). Jak být tedy šťastnější minimálně…

5 manažerských stylů, kterým byste se měli vyhnout

15.5.2009 

Nejistí manažeři mají vdnešní době tendenci propagovat sami sebe na úkor svých organizací. Článek upozorňuje na některé manažerské osobnosti a styly, které se negativně podepisují na morálce…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

15.5.2009 

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby získali důvěru v to, že jim zvolené výrobky, služby nebo osoby poskytnou, co slibují. Hledají příběhy jiných spokojených…

Jak být dobrým firemním koučem

13.5.2009 

Pokud má koučink zaměstnanců vést k lepšímu vzdělávání a výkonnosti, musí se řídit několika základními pravidly. Článek shrnuje rady, které pomohou firemním koučům vytvářet prostředí, vněmž budou…

icon Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

13.5.2009 

Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-mailoví marketéři relevantní způsoby, jak komunikovat se svými zákazníky a příslovečně vyčnívat zdavu. Článek proto shrnuje pět…

Dobrý šéf je když...

12.5.2009 

Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale také důvěru a spolupráci podřízených. Článek shrnuje několik základních předpokladů, jak se stát dobrým šéfem.- Orientujte se…

Výpis 31063120 z celkem 4562