8 cest k loajalitě zaměstnanců
Respekt a důvěra se nedají vynutit, je třeba umět si je získat. Totéž platí i pro loajalitu zaměstnanců. Skutečná loajalita vzniká ve chvíli, kdy se mezi manažerem a zaměstnancem vytváří vztah…
Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4584 článků.
Respekt a důvěra se nedají vynutit, je třeba umět si je získat. Totéž platí i pro loajalitu zaměstnanců. Skutečná loajalita vzniká ve chvíli, kdy se mezi manažerem a zaměstnancem vytváří vztah…
Americké ministerstvo práce vyčlenilo 10 milionů dolarů na podporu organizací, které nabídnou kariérní možnosti starším lidem. Iniciativa s názvem The Aging Worker Initiative: Strategies for Regional…
I když je vůdce sám o sobě přizpůsobivý a pružný, jeho tým může mít v tomto směru problémy. Schopnost přizpůsobit se úzce souvisí se schopností učit se. Tým by se proto měl soustředit na čtyři…
Neurolingvistické programování (Neuro Linguistic Programming - NLP) se zabývá studiem komunikace (intrapersonální i interpersonální) za účelem dosahování výsledků, které si přejeme. Pomáhá rychle…
Každému z nás se někdy stane, že neposlouchá, co mu říkají druzí. Dobrá zpráva však je, že naslouchání se lze učit. Začněte tím, že si uvědomíte, proč neposloucháte.- Pravda. Myslíte si, že vy máte…
Hledáte cestu, jak lépe využít svůj pracovní čas? Zkuste si zdřímnout. I Winston Churchill nebo John D. Rockefeller si pravidelně dopřávali krátký spánek v průběhu dne. Smyslem takového odpočinku je…
Budování kontaktů může být velmi silný marketingový nástroj. Jde o to, vytvářet takové vztahy, které budou hodnotné pro obě strany, aby si mohly vzájemně pomáhat, sdílet informace, vyměňovat nejlepší…
Dobrá firemní kultura má smysl a cílFiremní kultura je důležitá nejen pro stávající zaměstnance, ale i potenciální nové zaměstnance, kteří k vám mohou teprve přijít. Co tedy dělá dobré pracovní prostředí?- Stanovte si jasný směr a denně…
Při nákupu softwaru byste měli být schopni předem určit, zda potenciální výhody zvoleného řešení převáží náklady. Existuje více způsobů, jak to udělat, nejpraktičtější cesta však spočívá ve výpočtu…
Firemní kultura pokračujícího učeníÚspěšné firmy vždy hledají nové způsoby, jak dělat věci, což zpravidla vede k pokračujícímu učení. Pokračujícím učením se tedy rozumí neustálé přemýšlení o tom, jak se zlepšovat - nespokojit se se…
V horších ekonomických časech hledají nakupující hodnotu. Obchodní prezentace proto nabízejí skvělou příležitost, jak poskytovat hodnotu v různých fázích prodejního cyklu. Článek radí, jak tuto…
Přátelství na pracovišti může být ošidnéKdyž lidé pracují pro stejnou firmu několik let, většinou si vytvoří řadu přátelských vztahů. Přátelství na pracovišti však může být nejen silným nástrojem k budování vztahů, ale i problematickou…
Vůdcovství a management by měly fungovat ruku v ruce. Zatímco úkolem managementu je plánovat, organizovat a koordinovat, vůdcovství inspiruje a motivuje. Článek shrnuje základní rozdíly mezi těmito…
Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny však mohou zničit i ty nejpevnější zvyky.Zákazníci dnes stále častěji mění své chování v důsledku nejisté budoucnosti. To může…
Lidem nevadí změny, pouze nechtějí, aby se je snažili měnit jiní. Manažeři by se proto neměli ptát, kdo jim pomůže změnit jejich lidi, ale hledat odpověď na otázku, jak mohou svým zaměstnancům pomoci…