Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4584 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 mýty, které vás stojí prodej

10.9.2009 

Poskytování služeb je opředeno řadou mýtů, které firmám znesnadňují cestu k úspěchu. Které to jsou? - Dobrá práce mluví sama za sebe. Ve skutečnosti je třeba pracovat na komunikaci s klienty a…

Článek v rámci předplatného Výstupní pohovor odhalí možnosti zlepšení organizace

9.9.2009 

Výstupní pohovory mohou HR profesionálům pomoci vytvářet efektivní strategie udržení zaměstnanců. Využijte proto výstupní pohovory nejen ke zjišťování důvodů odchodu, ale také k novým pohledům na to,…

icon Jak maximálně využít školení softwaru

8.9.2009 

Školení v oblasti ovládání softwaru není jen o tom, jaké klávesy používat. Každý počítačový program lze využít pro plnění specifických obchodních účelů. Uživatelé by proto měli být školeni tak, aby…

icon Nestresujte se krizí

7.9.2009 

Obtížné ekonomické časy přinášejí zvýšený stres, který si vybírá svou daň zejména na malých podnikatelích. Článek proto radí, jak se bez ohledu na ekonomickou situaci nenechat pohltit stresem. -…

icon Cvičit se dá i v kanceláři

4.9.2009 

Řada lidí má za to, že jsou natolik vytíženi, že nemohou věnovat pohybu ani několik minut denně. To, že jste upoutáni v kanceláři, však ještě neznamená, že nemůžete cvičit. Krátké odpoutání od práce…

Článek v rámci předplatného Chytří lidé potřebují chytré řízení

3.9.2009 

Chytří lidé mohou pro firmy znamenat velkou výhodu, dokáží-li je však správně řídit a udržet si je. Nemusejí to přitom být jen ti s nejvyšším IQ nebo akademickým vzděláváním. Myslí se jimi vysoce…

Článek v rámci předplatného Desatero pro zlepšení loajality zaměstnanců

28.8.2009 

Bez ohledu na zkracující se rozpočty mohou firmy a manažeři udělat řadu věcí pro udržení loajality svých zaměstnanců. - Vždy komunikujte. Ať už zvolíte pravidelné konferenční hovory, e-maily,…

Článek v rámci předplatného icon 3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

27.8.2009 

Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro marketéry je proto zásadní, aby si dokázali získat důvěru a budovali vztahy se zákazníky. Článek přináší tři tipy, jak zlepšit…

Článek v rámci předplatného Stále více firem prověřuje uchazeče o práci na sociálních webech

25.8.2009 

Podle aktuálního výzkumu serveru CareerBuilder.com se v posledním roce zdvojnásobil počet zaměstnavatelů, kteří využívají sociální weby k prověřování uchazečů o práci. V současné době se k tomuto…

Článek v rámci předplatného 3 náborové chyby malých firem

25.8.2009 

Malé firmy silně závisejí na kvalitních zaměstnancích, chtějí-li plně rozvíjet svůj potenciál. Článek proto upozorňuje na nejnákladnější chyby, kterých se dopouštějí při náboru nové pracovní síly.…

icon Nervozita výkonnosti nepomůže

25.8.2009 

Manažeři se v současné době obávají o stav své firmy a zaměstnanci o svá místa. Co s tím mohou vůdcové dělat? V první řadě by se měli uvolnit. - Uvolněte svou náladu. Manažer nemůže nic dělat s…

icon Reklama může být i zadarmo

25.8.2009 

Horší ekonomické časy by neměly být automatickým signálem ke krácení marketingových rozpočtů. Navíc existuje celá řada aktivit, které nic nestojí. Staňte se odborníkem. Publikujte odborné články…

Jak si vybrat kariérního kouče

24.8.2009 

Manažeři lidských zdrojů vědí, že spolupráce s kouči jim může pomoci dosáhnout zlepšení v jejich výkonnosti i kariéře. Existuje však velké množství koučů, ze kterých si mohou vybírat. Jak poznat toho…

Článek v rámci předplatného I malá firma může mít nejlepší talenty

21.8.2009 

Firma může být pouze tak úspěšná jako její zaměstnanci, kteří jí pomáhají růst a dobře fungovat. Malé firmy se však při získávání a snaze o udržení kvalitních zaměstnanců často potýkají s problémy,…

Článek v rámci předplatného Jaký je váš plán pro dnešní den?

19.8.2009 

Přístup, který zvolíme ke každému dni, je velmi důležitý. Je totiž velký rozdíl mezi tím, zda ho budeme chápat jako dar, nebo jako břemeno. Chcete-li být každý den produktivnější, řiďte se…

Výpis 30613075 z celkem 4584