Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4584 článků.

Článek v rámci předplatného Krize je příležitost pro rozvoj zaměstnanců

25.9.2009 

Všichni dnes s obavami čekají, až přejde ekonomická krize. Problém však spočívá v tom, že nikdo neví, kdy to bude a někteří to dokonce nepovažují za reálné v dohledné době. Zamyslete se proto nad…

Článek v rámci předplatného icon Kde hledat selhání obchodníků

23.9.2009 

Úspěch firmy do značné míry závisí na tom, jak dobře dokáže prodat své výrobky nebo služby. Ani nejlepší produkt na trhu se neprodá bez kvalitní strategie prodeje. Ke ztrátě obchodních příležitostí…

icon Důvěryhodnost nemusí budovat důvěru

23.9.2009 

Myšlenka, že být důvěryhodným nemusí nutně znamenat budovat důvěru, může znít absurdně. Pravděpodobně se vám ale již stalo, že lidé zpochybňovali vaše motivy nebo důvěryhodnost. Důvěru totiž buduje…

Naučte se řídit stres

22.9.2009 

Současná ekonomická situace stupňuje tlak, který je na nás vyvíjen. Článek proto radí, jak se lépe vyrovnávat s tlakem a udržet si potřebnou výkonnost. - Lépe porozumějte stresu. Vnímání toho, co se…

Článek v rámci předplatného Motivace v době útlumu

21.9.2009 

Motivace zaměstnanců v dnešní době je velmi složitá. Morálka a produktivita jsou oslabeny, pravděpodobně pracujete se sníženým počtem lidí a nemáte rozpočet na zaměstnanecké výhody. Cokoli, co vypadá…

icon A vy jste kdo?

21.9.2009 

Nepamatujete si jména. Zapomínáte je pár vteřin poté, co se je dozvídáte, a to vám komplikuje život. Je proto třeba naučit se pracovat s novými jmény, ale především si uvědomit, co vám brání v tom,…

Čelíte změnám? Staňte se vypravěčem

18.9.2009 

Vyprávění příběhů představuje silný nástroj pro řízení v období změn a nejistoty. Nevíte, jak je využít? Inspirujte se následujícími tipy. - Všichni jsme vypravěči. Nenechte se znepokojit tím, že…

icon Co s pesimisty ve vašem týmu?

18.9.2009 

Řízení pesimisty v pracovním týmu může být velmi frustrující a časově náročná záležitost. Článek proto přichází s několika radami. - Vytvářejte povědomí. Můžete začít tím, že si dotyčného vezmete…

Článek v rámci předplatného Desatero chytrého náboru v těžké době

16.9.2009 

Jak získat nejlepší lidi, než se ekonomika plně ozdraví? - Nedělejte kompromisy. Bez ohledu na dobu nepřijímejte nikoho, kdo neodpovídá vašim požadavkům. - Hledejte přirozené nadšení. Existuje velké…

Článek v rámci předplatného icon Oživení i pro vás

16.9.2009 

Období oživení ekonomiky může být i obdobím oživení vašeho byznysu. - Zbavte se očekávání a buďte otevření možnostem. Snažte se zůstat objektivní a otevření více řešením. Soustředění jen na jednu…

Článek v rámci předplatného icon 5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání

16.9.2009 

Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a připravte se. Dobrý vyjednavač si jasně definuje své cíle, než přistoupí k vyjednávání. Plánujte dopředu. - Nejprve…

icon Jak začít s delegováním

15.9.2009 

Existují určité úkoly, které musejí vykonávat manažeři, jako je například koučování zaměstnanců, poskytování inspirace, řízení, společné vytyčování cílů apod. Existují však i každodenní úkoly, které…

icon Steve Jobs: 12 pravidel úspěchu

14.9.2009 

Výkonný ředitel společnosti Apple Steve Jobs se z nedostudovaného vysokoškoláka bez práce dokázal stát jedním z nejúspěšnějších podnikatelů všech dob. Pomohlo mu k tomu jeho 12 pravidel úspěchu: -…

Článek v rámci předplatného icon Branding není jen logo

14.9.2009 

Branding je pojem, který zahrnuje vytváření dojmu, který vyvoláváte ve všech, s nimiž přijdete do styku.  Značka tudíž není jen logo. Je proto důležité vědět, jak a kde vaše značka působí a ovlivňuje…

Umíte delegovat?

10.9.2009 

Delegování patří mezi nejdůležitější, ale zároveň i nejnáročnější manažerské nástroje. Umožňuje manažerům soustředit se na zásadnější úkoly, a dosáhnout tak lepší rovnováhy. Rozvíjí také dovednosti…

Výpis 30463060 z celkem 4584