Vyvarujte se šesti základních komunikačních chyb
Dobří komunikátoři dokáží inspirovat druhé, přesvědčit je, aby jednali v nejlepším zájmu týmu nebo organizace. Chcete-li být dobrým komunikátorem, vyhněte se následujícím chybám. - Pozor na…
Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4562 článků.
Dobří komunikátoři dokáží inspirovat druhé, přesvědčit je, aby jednali v nejlepším zájmu týmu nebo organizace. Chcete-li být dobrým komunikátorem, vyhněte se následujícím chybám. - Pozor na…
Úkolem HR je rozvíjet plně angažované zaměstnance a pomáhat firmě růst, dosahovat větších úspěchů a zlepšovat celkové hospodářské výsledky. Je k tomu třeba hledat potenciál a motivovat zaměstnance ke…
Rozhodování je složitou emocionální záležitostí nejen v době krize. Zvýšený tlak v současné době ji proto ještě znesnadňuje. Článek radí, jak lépe kontrolovat emoce a rozhodovat se správně. - Uvědomte…
Marketér lidských zdrojůPoložte si otázku, zda lidé ve vaší firmě vědí, co dělá oddělení lidských zdrojů. Znají služby, které nabízíte, nebo si myslí, že jen přijímáte nebo propouštíte zaměstnance a vyplácíte mzdy? Osvojíte-…
Cítíte zahlcení nejrůznějšími teoriemi o tzv. nových, nejmodernějších a nejžhavějších trendech v marketingu? Nejste sami. Skákat od jedné nejnovější myšlenky ke druhé však v současné době není…
Každý, kdo si někdy vyzkoušel školení druhých, ví, jak náročná práce to může být. Úspěšní trenéři totiž potřebují specifické dovednosti a přístup. - Empatie. Dobrý trenér dokáže naslouchat svým…
Své znalosti ze studia na VŠB TU Ostrava, Fakultě strojní a elektrotechnické uplatnil nejprve ve společnosti Dalkia Česká republika, a.s. Zde prošel téměř každou pozicí, jež ve firmě existuje. Od…
Chcete-li začít s rozvojem svého vůdcovského potenciálu, držte se následujících rad. - Studujte skutečné vůdce. Každý den nabízí řadu možností, jak studovat řízení a vůdcovství. Začněte je proto…
Krize je příležitost pro rozvoj zaměstnancůVšichni dnes s obavami čekají, až přejde ekonomická krize. Problém však spočívá v tom, že nikdo neví, kdy to bude a někteří to dokonce nepovažují za reálné v dohledné době. Zamyslete se proto nad…
Úspěch firmy do značné míry závisí na tom, jak dobře dokáže prodat své výrobky nebo služby. Ani nejlepší produkt na trhu se neprodá bez kvalitní strategie prodeje. Ke ztrátě obchodních příležitostí…
Myšlenka, že být důvěryhodným nemusí nutně znamenat budovat důvěru, může znít absurdně. Pravděpodobně se vám ale již stalo, že lidé zpochybňovali vaše motivy nebo důvěryhodnost. Důvěru totiž buduje…
Současná ekonomická situace stupňuje tlak, který je na nás vyvíjen. Článek proto radí, jak se lépe vyrovnávat s tlakem a udržet si potřebnou výkonnost. - Lépe porozumějte stresu. Vnímání toho, co se…
Motivace v době útlumuMotivace zaměstnanců v dnešní době je velmi složitá. Morálka a produktivita jsou oslabeny, pravděpodobně pracujete se sníženým počtem lidí a nemáte rozpočet na zaměstnanecké výhody. Cokoli, co vypadá…
Nepamatujete si jména. Zapomínáte je pár vteřin poté, co se je dozvídáte, a to vám komplikuje život. Je proto třeba naučit se pracovat s novými jmény, ale především si uvědomit, co vám brání v tom,…
Vyprávění příběhů představuje silný nástroj pro řízení v období změn a nejistoty. Nevíte, jak je využít? Inspirujte se následujícími tipy. - Všichni jsme vypravěči. Nenechte se znepokojit tím, že…