Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4562 článků.

icon Co s pesimisty ve vašem týmu?

18.9.2009 

Řízení pesimisty v pracovním týmu může být velmi frustrující a časově náročná záležitost. Článek proto přichází s několika radami. - Vytvářejte povědomí. Můžete začít tím, že si dotyčného vezmete…

Článek v rámci předplatného Desatero chytrého náboru v těžké době

16.9.2009 

Jak získat nejlepší lidi, než se ekonomika plně ozdraví? - Nedělejte kompromisy. Bez ohledu na dobu nepřijímejte nikoho, kdo neodpovídá vašim požadavkům. - Hledejte přirozené nadšení. Existuje velké…

Článek v rámci předplatného icon Oživení i pro vás

16.9.2009 

Období oživení ekonomiky může být i obdobím oživení vašeho byznysu. - Zbavte se očekávání a buďte otevření možnostem. Snažte se zůstat objektivní a otevření více řešením. Soustředění jen na jednu…

Článek v rámci předplatného icon 5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání

16.9.2009 

Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a připravte se. Dobrý vyjednavač si jasně definuje své cíle, než přistoupí k vyjednávání. Plánujte dopředu. - Nejprve…

icon Jak začít s delegováním

15.9.2009 

Existují určité úkoly, které musejí vykonávat manažeři, jako je například koučování zaměstnanců, poskytování inspirace, řízení, společné vytyčování cílů apod. Existují však i každodenní úkoly, které…

icon Steve Jobs: 12 pravidel úspěchu

14.9.2009 

Výkonný ředitel společnosti Apple Steve Jobs se z nedostudovaného vysokoškoláka bez práce dokázal stát jedním z nejúspěšnějších podnikatelů všech dob. Pomohlo mu k tomu jeho 12 pravidel úspěchu: -…

Článek v rámci předplatného icon Branding není jen logo

14.9.2009 

Branding je pojem, který zahrnuje vytváření dojmu, který vyvoláváte ve všech, s nimiž přijdete do styku.  Značka tudíž není jen logo. Je proto důležité vědět, jak a kde vaše značka působí a ovlivňuje…

Umíte delegovat?

10.9.2009 

Delegování patří mezi nejdůležitější, ale zároveň i nejnáročnější manažerské nástroje. Umožňuje manažerům soustředit se na zásadnější úkoly, a dosáhnout tak lepší rovnováhy. Rozvíjí také dovednosti…

Článek v rámci předplatného icon 4 mýty, které vás stojí prodej

10.9.2009 

Poskytování služeb je opředeno řadou mýtů, které firmám znesnadňují cestu k úspěchu. Které to jsou? - Dobrá práce mluví sama za sebe. Ve skutečnosti je třeba pracovat na komunikaci s klienty a…

Článek v rámci předplatného Výstupní pohovor odhalí možnosti zlepšení organizace

9.9.2009 

Výstupní pohovory mohou HR profesionálům pomoci vytvářet efektivní strategie udržení zaměstnanců. Využijte proto výstupní pohovory nejen ke zjišťování důvodů odchodu, ale také k novým pohledům na to,…

icon Jak maximálně využít školení softwaru

8.9.2009 

Školení v oblasti ovládání softwaru není jen o tom, jaké klávesy používat. Každý počítačový program lze využít pro plnění specifických obchodních účelů. Uživatelé by proto měli být školeni tak, aby…

icon Nestresujte se krizí

7.9.2009 

Obtížné ekonomické časy přinášejí zvýšený stres, který si vybírá svou daň zejména na malých podnikatelích. Článek proto radí, jak se bez ohledu na ekonomickou situaci nenechat pohltit stresem. -…

icon Cvičit se dá i v kanceláři

4.9.2009 

Řada lidí má za to, že jsou natolik vytíženi, že nemohou věnovat pohybu ani několik minut denně. To, že jste upoutáni v kanceláři, však ještě neznamená, že nemůžete cvičit. Krátké odpoutání od práce…

Článek v rámci předplatného Chytří lidé potřebují chytré řízení

3.9.2009 

Chytří lidé mohou pro firmy znamenat velkou výhodu, dokáží-li je však správně řídit a udržet si je. Nemusejí to přitom být jen ti s nejvyšším IQ nebo akademickým vzděláváním. Myslí se jimi vysoce…

Článek v rámci předplatného Desatero pro zlepšení loajality zaměstnanců

28.8.2009 

Bez ohledu na zkracující se rozpočty mohou firmy a manažeři udělat řadu věcí pro udržení loajality svých zaměstnanců. - Vždy komunikujte. Ať už zvolíte pravidelné konferenční hovory, e-maily,…

Výpis 30313045 z celkem 4562