Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4483 článků.

icon 6 pravidel vůdcovského networkingu

25.5.2009 

Pokud posuzujete sílu své sítě kontaktů podle počtu svých on-line přátel, je čas na lekci ve vůdcovském budování kontaktů. Podle Curta Graysona, autora knihy Leadership Networking: Connect,…

Nenechte se otrávit otravným kolegou

24.5.2009 

Doba je složitá i bez otravných, negativních kolegů. Pokud však sněkým takovým pracujete, můžete spolu právě kvůli ekonomické nejistotě setrvávat déle, než byste si přáli. Zvažte proto následující…

3 důležité kariérní lekce od vašich nadřízených

21.5.2009 

Když začneme pracovat, usilujeme o to, abychom se dokázali správně rozhodovat a udělali dojem na své nadřízené. Spostupem kariéry se od svých nadřízených můžeme naučit mnoho věcí, které nám pomohou…

Na každého jednou dojde

20.5.2009 

Na pracovištích se někdy stává, že nadřízení nedodrží slovo, pomlouvají své podřízené nebo povýší někoho jiného místo vás. Někteří zaměstnanci jsou již zvyklí, že šéf ignoruje jejich nápady, ponižuje…

icon Řízení projektů pro začátečníky

18.5.2009 

Zejména v menších firmách je běžné, že jsou řízením projektů pověřování manažeři, kteří nejsou specialisty na řízení projektů. Nejen, že to šetří peníze, ale také umožňuje těmto manažerům naučit se…

icon 7 cest k většímu štěstí na pracovišti

18.5.2009 

Podle nedávného výzkumu OECD patří knešťastnějším národům na světě Dánové, Finové a Nizozemci. Američané se neprobojovali ani do první desítky (stejně jako Češi). Jak být tedy šťastnější minimálně…

5 manažerských stylů, kterým byste se měli vyhnout

15.5.2009 

Nejistí manažeři mají vdnešní době tendenci propagovat sami sebe na úkor svých organizací. Článek upozorňuje na některé manažerské osobnosti a styly, které se negativně podepisují na morálce…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

15.5.2009 

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby získali důvěru v to, že jim zvolené výrobky, služby nebo osoby poskytnou, co slibují. Hledají příběhy jiných spokojených…

Jak být dobrým firemním koučem

13.5.2009 

Pokud má koučink zaměstnanců vést k lepšímu vzdělávání a výkonnosti, musí se řídit několika základními pravidly. Článek shrnuje rady, které pomohou firemním koučům vytvářet prostředí, vněmž budou…

icon Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

13.5.2009 

Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-mailoví marketéři relevantní způsoby, jak komunikovat se svými zákazníky a příslovečně vyčnívat zdavu. Článek proto shrnuje pět…

Dobrý šéf je když...

12.5.2009 

Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale také důvěru a spolupráci podřízených. Článek shrnuje několik základních předpokladů, jak se stát dobrým šéfem.- Orientujte se…

icon Nenechte se zavalit informacemi

11.5.2009 

Je zahlcení informacemi skutečně takový problém, jak si myslíme? Možná to má více společného snaší ochotou přizpůsobit se a používat chytré dovednosti. Většinou nejsme jen oběťmi přílišného množství…

5 otázek, které by měly zaznít

7.5.2009 

Všichni známe otázky, které náboráři nesmějí pokládat uchazečům o zaměstnání. Víme, že dotazy na náboženské vyznání, etnický původ, rodinné plány apod. mohou skončit soudními spory či pokutami.Zároveň…

icon Co dělat, když hrozí platební neschopnost

7.5.2009 

Řada firem dnes bojuje sekonomickou recesí a obává se, že může brzy skončit se svým podnikáním. Jak se připravit na nejhorší?- Dívejte se dopředu. Ujistěte se, že znáte své střednědobé až dlouhodobé…

Nejnáročnější generace v historii nastupuje. Jste připraveni?

5.5.2009 

Nejmladší generace zaměstnanců, která neúprosně zaplňuje pracoviště, přináší svým kolegům a manažerům řadu příležitostí, ale také problémů. Odborná literatura popisuje generaci lidí narozenou po roce…

Výpis 30313045 z celkem 4483