Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19601 článků.

Článek v rámci předplatného icon Proč vaše mailingy nemají odezvu u zákazníků?

8.12.2020 

Posíláte vašim zákazníkům zpravodaje a mailingy? Pak jistě víte, že je poměrně těžké udržet dlouhodobě jejich pozornost a pozitivní odezvu. Zde je několik tipů, jak zajistit, aby vaše sdělení…

Proč zavádět HR procesy

8.12.2020 

Z jakého důvodu bych se vůbec měla o něco takového zajímat? Pokud jsem podnikatel a mám zaměstnance, tak to stojí za zamyšlení. Proč? Protože budu mít ve firmě pořádek a ten pořádek a jasné postupy…

icon Umíte skutečně naslouchat druhým? (1/2)

8.12.2020 

Poslouchat neznamená naslouchat. Zde je 6 tipů, které vám pomohou stát se skutečně efektivní v naslouchání druhým lidem.

Zpátky do kanceláře díky UV-C dezinfekčnímu záření

7.12.2020 

Od uzavření velkého počtu firem a kanceláří již uběhlo několik dlouhých měsíců, a i přesto zůstala většina zaměstnanců pracovat z domova na tzv. Home Office. Ne každému to ale vyhovuje, což se může…

icon Knižní tip: Myslete sami za sebe a nenechávejte se příliš ovlivnit

7.12.2020 

Ačkoliv máme dnes více informací k dispozici, přemýšlíme mnohem méně. Outsourcujeme naše myšlení a nevědomky spoléháme více na to, že ostatní budou myslet za nás. To je ironie naší doby.

icon Osobnostní typ ovlivňuje naši schopnost zvládat práci na dálku

4.12.2020 

Pandemie nás ovlivňuje různými směry. Někteří hromadí zásoby, jiní se začali věnovat botanice, další objevují zálibu ve venkovních aktivitách a sportu. Změna chování nás přiměla přemýšlet také o tom,…

Článek v rámci předplatného icon Jak vést obchodní konverzaci s top manažerem?

3.12.2020 

Dostat se až k vedení firmy není při akvizičním rozhovoru vůbec snadné. Pokud se vám podaří spojit, budete muset velmi dobře zvážit tón vaší konverzace a vhodná slova, abyste udrželi pozornost druhé…

Kuchař svářečem. Číšník obchodníkem. Absolutní nesmysl, nebo skvělá příležitost?

3.12.2020 

Hotelová recepční fakturantkou? Kadeřník grafikem? Absolutní nesmysl, nebo realita dneška? Pro mnoho personalistů je to zvláštní doba. Na pozice se jim hlásí nové skupiny uchazečů ze zcela odlišných…

icon Vítejte ve školicím centru ICT Pro Praha s reprezentativním zázemím i výbornou dopravní dostupností

Audio  2.12.2020 

Společnost ICT Pro působí na českém trhu vzdělávání od roku 1992. Z původně malé vzdělávací firmy se sídlem v Brně v průběhu let vyrostla v jednu z předních vzdělávacích společností s pobočkami v Brně…

icon Komunikace a zapojení zaměstnanců za časů pandemie

2.12.2020 

Ať máte vaše týmy v přední linii nebo sedí u notebooku v provizorní domácí kanceláři, nastal čas, abyste coby vedoucí posílili své komunikační dovednosti a dokázali včasně vycítit, co vaši kolegové…

10 tipů, jak zůstat v klidu, i když je práce k zešílení (1/2)

2.12.2020 

Je fakt, že práce bývá občas dost hektická. Jeden kouč mi kdysi řekl, že fungující firma se dá přirovnat ke stroji se spoustou ozubených kol, která se vzájemně pohání. Bez ohledu na to, jak dobře je…

Článek v rámci předplatného icon Působíte v segmentu B2B? Jak dobře znáte své cílové publikum?

1.12.2020 

Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se kterou se snaží komunikovat. Tento obraz ale nebývá často správný a odráží se v neefektivitě konkrétních kroků či kampaní.…

Kniha Daniela Šmída Smart Casual mě naučila lépe chápat svět oblékání

1.12.2020 

Daniela Šmída jsem měl poprvé příležitost potkat zhruba před rokem a půl, kdy jsme spolu natáčeli rozhovor na HRtv. Musím přiznat, že jsem po téměř dvaceti letech, co se pohybuji v oblasti profesního…

icon Tajemství úspěšné prezentace. Nezapomínáte na něco?

1.12.2020 

Ne každý se ve vystupování na veřejnosti vyžívá. Naopak. Spousta z nás chce mít prezentaci rychle za sebou. Zde je pár doporučení, která vám pomohou vytěžit z vašeho vystoupení maximum.

Bouřlivý propad nebo bouřlivý růst: motivace v době nejistoty a rychlých změn

30.11.2020 

Jako ve většině HR procesů je i v motivaci zaměstnanců role HR metodická. Aby bylo HR úspěšné, musí chápat jak potřeby společnosti, tak i potřeby zaměstnanců. Musí také předvídat účinky jednotlivých…

Výpis 31963210 z celkem 19601