Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7531 článků.

icon Máte důvěru svých podřízených?

14.8.2013 

Určitě to znáte jako zaměstnanec. Máte šéfa, který dělá očividné chyby v řízení a motivaci svých lidí, ale nikdo včetně vás mu to neřekne. Jak to pak má ale zjistit? Jako manažer si možná myslíte, že…

icon Základní chyby měření v marketingu

14.8.2013 

Moderní marketing je o informacích, kterých je přebytek a je nutné se v nich dobře orientovat. S tím se pojí i otázka měření pokroku. Existují různé ukazatele, ale řada z nich není napojena na obrat a…

Článek v rámci předplatného Interní komunikace: Jak na propouštění?

13.8.2013 

Zahraniční odborná média se minulý týden zabývala interním prohlášením Jasona Goldberga, CEO společnosti Fab (americký internetový obchod s designovým zbožím). Přestože se firmě daří, rozhodla se…

Článek v rámci předplatného icon 20 nejlepších tipů pro telemarketéry

13.8.2013 

Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi tipy pro telemarketéry: Volejte buď brzy ráno anebo pozdě odpoledne. V časech 7:00 - 8:00 a 17:00 18:00 máte největší…

Článek v rámci předplatného Navštivte šestý běh Festivalu lektorů Magion Desítka

13.8.2013  Rozhovor s Petrem Hlubučkem, ředitelem společnosti Magion Praha

Petr Hlubuček je ředitel společnosti Magion a spolumajitel firmy Inspira se zaměřením na korporátní klientelu v oblasti incentivní turistiky a teambuildingu. Je také spolumajitelem a členem správní…

icon Nový šéf na obzoru

9.8.2013 

Pracovat dlouhou dobu pro jednoho šéfa se poštěstí jen málokomu. Šéfové zkrátka přicházejí a odcházejí a pokud jste v roli zaměstnance, který zůstává, nezbývá než s tím počítat. To však neznamená, že…

Článek v rámci předplatného icon Brian Tracy radí: Zorganizujte si dobře svůj čas

8.8.2013 

Prokrastinace - jeden z neduhů moderní doby, který se nevyhnul ani obchodníkům. Otázkou však není, jestli něco odkládáme, ale co odkládáme. V obchodu totiž vždy bude příliš mnoho práce a málo času -…

icon Co ženám ve vedení nikdo neporadí?

8.8.2013 

Požadavky na rovnost mužů a žen ve vedoucích funkcích neustále narůstají. Potravinářství, IT sektor nebo farmacie... Velké množství větších organizací za tyto rovné příležitosti již nějakou dobu…

icon Jak zapadnout do nového pracovního týmu?

7.8.2013 

Přijali jste nového zaměstnance, jehož schopnosti a zkušenosti odpovídají nárokům pozice? Proč se ale některým nováčkům stále nedaří zapadnout do pracovního kolektivu? O tuto problematiku se zajímal…

icon Česká republika: Málo zkrácených úvazků, druhá nejdelší pracovní doba v EU

6.8.2013 

Délka pracovní doby v České republice je výrazně vyšší než ve většině ostatních zemí Evropské unie. Důvodem je především podíl zkrácených pracovních úvazků, který je u nás naopak jeden z nejmenších v…

Článek v rámci předplatného icon Jak překonat obavy z volání neznámým lidem

6.8.2013 

Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená oslovení někoho, kdo si žádnou nabídku nevyžádal. V telemarketingu tento termín označuje volání lidem, se kterými jste se…

Článek v rámci předplatného Co by zaměstnanci měli vědět o lidských zdrojích?

6.8.2013 

Co vlastně ve firmách dělají lidské zdroje? Jsou to obhájci zaměstnanců nebo prodloužené ruce manažerů? Na tuto otázku se tentokrát zaměřila autorka populárního manažerského blogu na serveru US News…

Článek v rámci předplatného icon Jak se odráží zralost projektového managementu ve vyspělosti organizace?

5.8.2013 

Ve dnech 18. a 19. září 2013 proběhne v Top Hotelu Praha již 5. ročník konference projektového řízení, který bude věnován zralosti projektového managementu ve vztahu k vyspělosti organizace. Záštitu…

icon 5 kroků k nepostradatelnosti

2.8.2013 

Jste pro svého zaměstnavatele nepostradatelní? Možná si říkáte, že každý je nahraditelný. Pokud si však chcete udržet své místo alespoň o něco déle než vaši méně schopní kolegové, měli byste začít…

icon Facebook pomůže mapovat nákupní chování

1.8.2013 

Facebook testuje novou funkci, pomocí které by firmy mohly lépe pochopit svoje zákazníky prostřednictvím jejich chytrých telefonů. Nápad spočívá v tom, že se zákazníci v prodejnách přihlásí na jejich…

Výpis 34063420 z celkem 7531