Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19598 článků.

icon Jak pracovat se zaměstnanci, aby v pohodě přijali svou odpovědnost

3.6.2019 

Možná vám zní slovo odpovědnost banálně. Vždyť přeci všichni víme, co máme dělat, za co jsme odpovědní. Já se však ptám: „Víme opravdu, kde začínají naše kompetence? Víme, co je naším úkolem, co máme…

icon SAP ukázal význam zákaznické zkušenosti v interaktivním kamionu a vyhlásil výherce cen SAP Quality Awards

31.5.2019 

Ve středu 29. května uspořádala společnost SAP konferenci pro zákazníky a partnery s názvem SAP NOW 2019 a podtitulem „na zkušenosti záleží“. Celodenní program přivedl na pódium multifunkčního…

icon Finanční ředitelé lídry digitální transformace (2/2)

31.5.2019 

V předchozím článku jsme viděli 4 role, které na sebe mohou CFO vzít, aby pomohli své firmě s digitální transformací. Viděli jsme, jak mohou CFO proměnit své vlastní oddělení. Nyní se podívejme na…

Článek v rámci předplatného icon 4 chyby obchodníků s příliš velkým egem

31.5.2019 

Sebevědomí je v obchodě jistě žádoucí vlastností, protože pouze sebevědomý prodejce může dostatečně motivovat potenciální obchodní partnery a klienty natolik, aby dosáhl svých obchodních cílů. Příliš…

Aplikovaná improvizace nás učí otevřenosti a flexibilním reakcím na změny

30.5.2019 

Zaklínadlem dnešní doby je všudypřítomná změna. Svět a práce totiž již dávno nefunguje na zaručených postupech, jistotách. Dnešní svět je možné charakterizovat jako VUCA svět.

icon Finanční ředitelé lídry digitální transformace (1/2)

29.5.2019 

Existují 4 způsoby, jak se mohou CFO stát těmi, kdo povede digitální transformaci v jejich firmě.

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů, jak efektivně vést poradu týmu

29.5.2019 

Být vedoucím obchodního týmu sebou nese povinnost členy týmu motivovat, kontrolovat jejich práci a nastavovat společnou agendu. K tomu všemu slouží týmové porady. Aby ale byly efektivní a nebyly týmem…

Článek v rámci předplatného icon Pět věcí, které dělá Elon Musk, aby byl produktivnější

28.5.2019 

Elon Musk je zosobněním úspěchu a amerického snu. Jeho vize se stávají skutečností a jeho sen o dobývání vesmíru už dávno nikdo nebere na lehkou váhu. I přes řadu neúspěchů i kontroverzních kroků se…

icon Business analýza v agilním prostředí (I. díl)

28.5.2019 

Několik desetiletí byly změny organizace umožněny technologickým vývojem a zpravidla zahrnovaly zavedení nových nebo vylepšených informačních systémů. Změny software byly zpočátku považovány za…

Pět znaků workoholismu

28.5.2019 

I přestože je možná dodnes snem mnohých zaměstnavatelů najímat workoholiky, nejedná se o žádnou výhru a je to něco, co se rozhodně nedá doporučit. Oproti vžité představě totiž workoholici sice pracují…

Proměňte svou pasivní znalost angličtiny na aktivní. Letní intenzivní jazykové kurzy v LITE Praha již brzy startují

27.5.2019 

Pro pracujícího člověka je obvykle těžké vycestovat na pár měsíců, aby v anglicky mluvícím prostředí rychle nasál jazyk a rozmluvil se. Co s tím? Teď v létě máte ideální příležitost, jak raketově…

icon Nechte se pohltit změnami, zapojte se

27.5.2019 

Zapojte se do změn ve vaší společnosti a pomozte s jejich dotažením. Nejlépe začněte tím, že budete dobře znát své vlastní silné a slabé stránky, abyste věděli, jak se máte změně sami přizpůsobit. To…

Reportáž: Jste připraveni „otočit svou loď"?

27.5.2019 

David Marquet hovoří ve své knize o tom, jak dokázal posádku ponorky Santa Fe přeměnit z nejhůře hodnocené na tu nejlepší. Nejen na tomto příběhu ukazuje agentura Motiv P, jak se dají dělat věci jinak…

icon Úspěch nemusí přinést štěstí. Buďte šťastní už teď (2/2)

24.5.2019 

V předchozím článku jsme zjistili, že bychom měli opustit rozšířenou představu, že štěstí přijde až potom, co dosáhneme úspěchu. Důvodem pro to je fakt, že úspěch štěstí vůbec přinést nemusí – a navíc…

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem

24.5.2019 

Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši klienti se zástupci vaší společnosti. Je to tedy určité okno do toho, jak vaše firma funguje a jak se chová ke své klientele.…

Výpis 41114125 z celkem 19598