Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

icon Co byste měli vědět o vyjednávání

13.11.2008 

Schopnost vyjednávat je zvlášť vtěchto dobách velmi výhodná. Každá debata přináší příležitost pro smysluplnou a pozitivní interakci.- Příprava. Než se sdanou osobou setkáte, snažte se zjistit co…

icon Zákazník nepáchne

12.11.2008 

I když stále populárnější sociální weby mají potenciál stát se užitečnými marketingovými kanály, mohou pro firmy být i zdroji nechtěné publicity, která je může poškodit. Své o tom vědí například…

Článek v rámci předplatného icon Chatování se zákazníky

12.11.2008 

Firmy začínají zavádět chat, aby snížily provozní náklady a zlepšily zkušenosti zákazníků. Chat totiž umožňuje komunikovat se z&…

7 kroků řízení náborového portfolia

12.11.2008 

Náboráři mají vdnešní době celou řadu možností, jak vyhledávat a spojovat se saktivními i pasivními talenty. Každý náborář využívá kvyhledávání talentů jiné stránky, nástroje a komunity. Autor…

Článek v rámci předplatného Britské Tesco finančním poradcem zaměstnancům

12.11.2008 

Tesco pomáhá svým zaměstnancům řídit finance během ekonomické krize. Vydá individualizovanou zprávu pro všechny zaměstnance, která bude sumářem možných benefitů. Také distribuuje finančního poradce (…

Mají vaši zaměstnanci strach? Dodejte jim odvahu

7.11.2008 

Vnejistých časech chybí mnoha lidem odvaha. Zaměstnanci se mohou vpráci cítit příliš pohodlně nebo mít strach na to, aby dělali věci jinak a dosahovali lepších výsledků. Dobrá zpráva však je, že…

Článek v rámci předplatného icon Než se ponoříte do demografických dat

7.11.2008 

Marketéři potřebují k efektivnímu výkonu své práce rozumět svému publiku a správně k němu přistupovat. Někteří tyto znalosti předpokládají automaticky. Jiní volí správnější cestu výzkumu…

Článek v rámci předplatného icon Jak neunudit publikum k smrti

6.11.2008 

Vysocí manažeři by měli být nejen dobří stratégové, ale také vypravěči. I když vás veřejné projevy nemusí zrovna bavit, měli byste umět prezentovat přesvědčivě a nebýt nudní.- Začátek. Prvních 7…

icon Web 2.0 pomalu proniká do firem

6.11.2008 

I když firmy začínají pociťovat zvýšený zájem zaměstnanců o moderní nástroje Webu 2.0, které používají doma, manažeři IT stále pochybují o tom, že většina z nich může být pro firmy hodnotná. Upozornil…

icon Jaké je moderní CV?

5.11.2008 

Jednou znejvětších výzev pro administrativní profesionály hledající práci je vytvoření atraktivního CV. Důležité je znát současné trendy a následující tipy vám pomohou přesvědčit potenciální…

Umění naslouchat

5.11.2008 

Jak dobře nasloucháte lidem kolem sebe? Naslouchání může být obtížné. Často jsme zaneprázdnění, soustředění jen na sebe a to, co chceme sdělit, soudíme druhé, kteří nám něco sdělují, a neustále nás…

Článek v rámci předplatného ADHD není konec světa

5.11.2008 

Pro lidi, kteří trpí hyperaktivitou s poruchou pozornosti (ADHD) může být zaměstnání nekonečným cyklem problémů. Studie dokazují, že tito lidé mají častěji problémy svýkonem své práce, častěji jsou…

icon Může z vás být konzultant?

4.11.2008 

Konzultanti působí vširoké škále různých oblastí a oborů. Dovednosti, které potřebují ke každodennímu výkonu své práce, jsou však velmi podobné. Jestliže uvažujete o kariéře konzultanta, položte si…

Článek v rámci předplatného icon Co na vás zákazníci nesnášejí?

4.11.2008 

Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování Kelley Robertsonová shrnuje v článku sedm způsobů chování, kterým byste se měli vyhnout při jednání se zákazníky.-…

Jak odejít s grácií, když víte, že je po všem

4.11.2008 

Vědět, kdy odejít ze současné pozice, není vždy snadné. Rozpoznání znamení a vhodné reagování na ně vám však zachová zdravý rozum a finance.- Když má problém firma. Je lépe připravit se na…

Výpis 51315145 z celkem 7609