Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

Článek v rámci předplatného Jak se stát dobrým náborářem

5.8.2008 

- Studujte celý proces náboru. Náborář musí být zapojen do každého kroku celého procesu od otevření nabídky po výběr uchazeče. Je třeba také znát stav každé přidělované pozice vjakémkoli časovém bodě.…

Článek v rámci předplatného Titul není rozhodující

3.8.2008 

Dnešní zaměstnavatele nezajímá, jestli jste na vysoké škole byli nejlepší v ročníku. Více dají na to, zda dokážete vycházet s okolím, naslouchat, učit se a komunikovat. Studie britské konzultační…

Když má skvělá pracovní nabídka pár "ale"

1.8.2008 

Zde jsou příklady některých dilemat a tipů spojených svýběrem pozice: - Nabídnou vám vaši vysněnou pozice, ale snízkým platem. Tohle může být zvlášť nelehké vnejisté ekonomice a vzávislosti na tom,…

icon 10 e-mailových chyb

31.7.2008 

E-mail je stejnou součástí vašeho image jako oblečení, klasické dopisy, pozdrav ve vaší hlasové schránce nebo způsob podávání ruky. Chcete-li vytvářet pozitivní obchodní vztahy, vyhněte se…

Článek v rámci předplatného Jak si můžete uškodit či polepšit svým on-line profilem?

30.7.2008 

On-line identita je stále důležitější pro získání důvěryhodnosti zaměstnavatelů a osobního brandu a přilákání kariérních či obchodních příležitostí. Zde jsou tipy od odborníků:Jak získat zájem:-…

icon Parkovací místo on-line

29.7.2008 

Americké město San Francisco na podzim spustí největší síť monitorování volných parkovacích míst. Společnost Streetline se chystá umístit do blízkosti parkovišť asi 6000 bezdrátových senzorů, které…

icon Jste předurčeni pro ředitelské křeslo?

29.7.2008 

Vysoká hladina energie, touha řídit a schopnost procházet složitostmi. To jsou tři klíčové atributy, které oddělují manažery předurčené ktomu být řediteli od ostatních vedoucích pracovníků. Ředitelé…

icon Úspěšný prodejce musí více poslouchat něž mluvit

28.7.2008 

Úspěšný prodejce by měl dvakrát více poslouchat, než hovořit. Touto technikou získá důležité informace a na jejich základě dá zákazníkovi co nejvýhodnější nabídku.I když dnes již existují dokonale…

Článek v rámci předplatného Prozkoumejte svého potenciálního zaměstnavatele

26.7.2008 

Každý uchazeč o práci by si mělořádně prozkoumat svého potenciálního zaměstnavatele. Navíc je to minus pro samotného kandidáta, když nemá o společnosti, kde chce pracovat, žádné informace.Zkoumání…

icon Personalizace e-mailového marketingu

25.7.2008 

Personalizace e-mailu neznamená jen přidání jména příjemce na začátek zprávy. Je to cesta kzískání vyšší návratnosti investic. Firmy by si měly uvědomit, že zákazníci očekávají stále větší úroveň…

Článek v rámci předplatného icon Když se necháte správně zaškatulkovat, prodáte

25.7.2008 

Všichni lidé mají tendenci dělat unáhlené soudy o lidech pouze na základě jednoho pohledu, zvlášť, když přijde na to, kde utratí peníze.Chystáte se přednést prezentaci, nebo zavolat potenciálnímu…

Článek v rámci předplatného Co nedělat, když se ucházíte o práci

24.7.2008 

Na jaké chyby byste si měli dát pozor při hledání práce? - Neucházejte se o špatné zaměstnání. Dávejte si velký pozor na dnes hojně využívané funkce kopírovat a vložit. Dopadli byste pak jako…

Článek v rámci předplatného Proč prověřovat minulost zaměstnanců?

24.7.2008 

Když najmete nového zaměstnance, svěřujete mu svou firmu a klienty. Je proto vaší odpovědností zajistit bezpečné pracovní prostředí a chránit vaše zdroje. Článek shrnuje šest důvodů, proč je důležité…

icon Jak řídit více podniků

24.7.2008 

Pokud přemýšlíte, že si vedle svého dosavadního podnikání založíte ještě další, držte se následujících rad.- Naučte se dobře využívat techniky plánování času. Řiďte svůj čas tak, abyste byli přítomni…

Článek v rámci předplatného icon Senioři a e-komerce

23.7.2008 

Již mnoho studií zkoumalo vztah mezi on-line a offline prodejem maloobchodních firem. Většinou to bývá tak, že zákazníci, kteří nakupují…

Výpis 52365250 z celkem 7609