Naučte se říkat "ne"
Většina z nás se ve škole, doma či v práci učila, že chceme-li získat spolupráci druhých, musíme dělat kompromisy a nabídnout něco výměnou. Říkali nám, že každé vyjednávání vyžaduje řešení, které bude…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.
Většina z nás se ve škole, doma či v práci učila, že chceme-li získat spolupráci druhých, musíme dělat kompromisy a nabídnout něco výměnou. Říkali nám, že každé vyjednávání vyžaduje řešení, které bude…
Získat pozornost zákazníků na stále rušnějším internetu je nelehká věc, zvlášť pro menší firmy s tenčími marketingovými rozpočty. Existuje ale způsob, jak vystoupit z řady a to i pro ty s omezenými…
Poradci vám mohou nabídnout nové informace a nové úhly pohledu. Zkoumají existující mentální modely a pracují sostatními, aby prověřili své vlastní. Mají dovednosti pro to, aby odhalili skryté…
Každému se to dříve či později stane. Potkáte někoho, koho znáte, a najednou si nedokážete vzpomenout na jeho jméno. Tato situace může být ještě horší, pokud jste ve společnosti dalších lidí. Článek…
Co dělat, když vám chtějí snížit platMožná, že jste si všimli, že ruch ve vaší kanceláři zpomalil, což by mohlo být znamení, že vaše firma upadá. Dobré pro vás je, že stále máte práci. Později ale přijde méně příznivá zpráva: chtějí vám…
Pasivním uchazečem o práci se rozumí člověk, který má zaměstnání a aktivně novou práci nevyhledává. Pokud se mu však naskytne zajímavá nabídka, často sáhne po lepší příležitosti. Zapojení pasivních…
Každý nadřízený chce zaměstnance, kteří budou dělat dobře svoji práci. Zde je několik tipů, jak být v oblibě:- Komunikujte, komunikujte, komunikujte. Obzvlášť na začátku vztahu. Je také vhodné se…
Životopis musí být moderní a pozitivníLepší pracovní příležitost stojí za trochu námahy. Proto byste měli svou pozornost nejdříve zaměřit na svůj životopis a udělat z něj moderní resumé.Oprašte svůj starý seznam pracovních míst a…
I jako malá firma jste si již jistě zřídili webové stránky. Pokud ale ještě nepřispěly ke zlepšení vašich obchodů, přečtěte si následující důvody, proč stránky malých firem selhávají.- Jsou…
Součástí balíčku přímého marketingu jsou i prodejní dopisy. I když jsou stále stručnější, firmy se vnich dopouštějí zásadních chyb. Jak tedy na prodejní dopis?- Okamžitě zapojte čtenáře. Podobně jako…
Kdy jste naposledy začali něco od úplného začátku? Ať už novou prácí nebo projekt? Přemýšleli jste o tom, co byste mohli udělat ještě před samotným začátkem. Je totiž pravdou, že vše, co děláte…
E-mail zvýšil výkonnost firem tím, že dal zaměstnancům možnost rozesílat více informací efektivněji. I dobré věci však může být příliš a zaplavení elektronickými zprávami dnes začíná zaměstnance…
Všichni víme, jak důležité je mít loajální zákazníky. Co je ale pro to třeba udělat? - Zeptejte se zákazníků, co chtějí.…
Každý den se na světě rozešle 150 miliard nevyžádaných elektronických zpráv. Oproti loňskému roku tak objem spamu stoupl o 280 %. Ukázal to poslední kvartální výzkum internetových nebezpečí, který…
Vzhůru na palubuTzv. onboarding, neboli co nejrychlejší zapojení nových zaměstnanců do firemní kultury, je technika, kterou zavádí stále více firem. Řada znich však nedokáže využít jejich plného potenciálu. Článek…