Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1974 článků.

icon Zákaznická zkušenost (2/2): Seznam doporučení

18.9.2019 

V předchozím článku jsme viděli, co to vlastně zákaznická zkušenost (customer experience) ve skutečnosti je a také jak je možné v této oblasti začít něco dělat. Nyní se podívejme na následující kroky,…

icon Jak pomoci najít shodu lidem s protichůdnými názory (2/2)

12.9.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že když příliš trváte na svém plánu či myšlence, může vám to zabránit v tom, abyste skutečně pohnuli s problémem, který chcete vyřešit. Nyní uvidíme co jsou ony 4…

Článek v rámci předplatného Sedm znaků produktivních pracovníků

10.9.2019 

Hledáte pracovníka na pozici, kde je nutné vysoké nasazení, dobrá pracovní morálka a vysoká produktivita? Popíšeme vám sedm znaků, které vám pomohou takovéhoto produktivního pracovníka rozpoznat a…

Článek v rámci předplatného Principy odměňování na základě KPI u obchodních pozic

5.9.2019 

„KPI“, neboli „Key Performance Indicators“, jsou výkonností parametry, na základě kterých může probíhat odměňování zaměstnanců. Definice těchto parametrů může vypadat různě a v dnešním článku se…

Článek v rámci předplatného icon Jak projevit empatii při jednání s klientem

4.9.2019 

Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale především nutnou měkkou dovedností každého zkušeného obchodníka. Aby vám zákazník důvěřoval, a tedy si…

Sedm vlastností rozeného vedoucího

4.9.2019 

Vedoucí pozice vyžaduje určité vlastnosti, zvyky i postupy od daného pracovníka. Někdo se s těmito znaky narodí, většina je ale musí v sobě cíleně rozvinout, pokud aspiruje na pozice v managementu. V …

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy ohledně prodeje malým firmám

3.9.2019 

Trh malých podniků je pro řadu B2B obchodníků zlatým dolem, který ale vyžaduje poněkud odlišnou taktiku, než u prodeje velkým společnostem. Jestliže chcete váš produkt nabízet menším firmám, start-…

Článek v rámci předplatného Pět signálů, které vám v CV prozradí dobrého obchodníka

2.9.2019 

Máte za úkol najít nového obchodního zástupce? Snažíte se obsadit pozici, kde je nutné mít vynikající obchodní smýšlení a prodejní přístup? Ukážeme vám pět znaků v CV kandidáta, které vám pomohou…

Čtyři zásady úspěšného školení zaměstnanců

29.8.2019 

Příprava školení zaměstnanců je pro personalistu nebo vedoucího týmu velký úkol. Může se totiž jednat o nesmírně přínosnou aktivitu, která pomůže týmu a zaměstnancům podávat lepší výkony a přinášet…

Článek v rámci předplatného Pět neverbálních signálů, kterým musíte u kandidáta na pohovoru věnovat pozornost

28.8.2019 

Jestliže někdo umí správně číst neverbální komunikační signály, které nevědomky vysílá jejich protějšek v konverzaci, může se o daném člověku dozvědět více, než jenom z toho, co daný jedinec říká. I…

Článek v rámci předplatného icon Pět vlastností lidí, kteří se stali milionáři

27.8.2019 

Stát se opravdu bohatým vyžaduje určitou dávku odvahy, odhodlanosti, ale i realismu. Důvod, proč většina lidí nezbohatne, je většinou ten, že nemají ten správný přístup. V tomto článku vám ukážeme pět…

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů pro B2B obchodníky

26.8.2019 

Stejně jako i ti nejlepší sportovci potřebují stále pravidelně a dlouhodobě trénovat, aby se udrželi na vrcholu, tak i top obchodníci si musí neustále oprašovat svoje znalosti, analyzovat svoji…

Článek v rámci předplatného icon „Elevator pitch“: Co to je a jak se to dělá?

21.8.2019 

Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se obchodu a prodeje je „elevator pitch“. Do češtiny bychom tento termín mohli přeložit jako „výtahová promluva“. Odborné texty…

Článek v rámci předplatného icon 5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek

20.8.2019 

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že tou nejklíčovější. I prodejce, který si dovede sjednat řadu schůzek s klienty, ale pouze málo z těchto setkání…

Článek v rámci předplatného icon Tři otázky, které si musíte položit po nezdařené obchodní příležitosti

16.8.2019 

Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se naučili nejen psychicky dobře vyrovnávat s dílčími i většími neúspěchy, ale především se naučili brát si z nich ponaučení.…

Výpis 556570 z celkem 1974