Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1991 článků.

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů

29.10.2019 

V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit se do klientů a do jejich problémů. Mnoho nedorozumění při řešení problémů klientů pak vyvěrá z toho,…

icon Naučte se, jak se začít bavit s kýmkoli, koho potkáte

29.10.2019 

Cítili jste někdy závist, když jste viděli, jak někteří prodejci umějí komunikovat s cizími lidmi bez jakékoli námahy? Jak dovedou nenuceně zahájit rozhovor s lidmi, kteří cestují stejným letadlem…

icon Rodinné firmy: Jak na předání moci (2/2)

25.10.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že pro udržení dobrých vztahů v rodině při probíhajícím nástupnictví v rodinné firmě může být velmi užitečná neutrální třetí osoba (např. matka).

Článek v rámci předplatného icon Využití síly příběhu v e-mailové kampani

24.10.2019 

Pravidla úspěšné e-mailové kampaně jsou v mnohém podobná těm, která se uplatňují v jakémkoliv jiném prodejním nebo prezentačním formátu. Jedním z prvků, který je společný všem obchodním praktikám a…

icon Měli byste ve firmě mít ředitele likvidity? (2/2)

22.10.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že treasury by mělo převzít strategičtější roli.

Článek v rámci předplatného icon 4 způsoby, jak předčít očekávání klienta v rámci zákaznického servisu

22.10.2019 

Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak zákazníci vnímají vaší firmu a jak vám budou dlouhodobě věrní. I skvělý produkt totiž nedožene fakt, že systém zákaznické péče u…

icon 7 vlastností rozených vůdců

22.10.2019 

Hledáte nového vedoucího týmu mezi stávajícími zaměstnanci? Přemýšlíte, koho vybrat? Pak vám může pomoci následující seznam sedmi vlastností rozených vůdců.

icon Musíte znát i ty své slabiny, o kterých zatím nevíte (2/2)

16.10.2019 

V předchozím článku jsme viděli první krok, který musíte udělat, pokud chcete přerušit řetězec opakujících se selhání a neúspěchů. Bylo to o vašem egu – což je obrovský blokátor, pokud jde o odhalení…

Článek v rámci předplatného 3 tipy k uvedení nového systému průběžného hodnocení zaměstnanců

15.10.2019 

Uvedení a nastavení nového systému průběžného hodnocení zaměstnanců vyžaduje určitý cit, rešerši, plán a dobrou komunikaci se zaměstnanci. Jestliže nastavujete nový proces hodnocení zaměstnanců ve…

Článek v rámci předplatného Čtyři otázky, které musíte na pohovoru položit kandidátovi na vedoucího obchodního týmu

14.10.2019 

Vybrat vhodného vedoucího obchodního týmu je úkol hodný skutečně zkušeného a schopného náborového pracovníka. Nový vedoucí obchodního týmu si totiž musí nejen sednout se členy daného týmu, ale musí…

icon Proč byl povýšen? Protože mu to strategicky myslelo (2/2)

11.10.2019 

V předchozím článku jsme viděli, jak se stát strategickým myslitelem. Nyní uvidíme, jak to následně ukázat svým nadřízeným.

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit, aby noví členové obchodního týmu začali být rychle užiteční

10.10.2019 

Uvést nového člena do obchodního týmu je často nutné kvůli tomu, že se rozjíždí nějaký nový projekt, který vyžaduje více personálních kapacit, než je momentálně k dispozici. Problémem ale je, že…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy pro B2B prodej

9.10.2019 

B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj produkt nikoliv jednotlivcům, ale firmám, má svá specifika. Ta vyplývají především ze složitosti nákupního procesu u…

icon Je vaše organizace pomalá a ospalá, když dojde na inovace? (2/2)

30.9.2019 

Pokud jste někdy přemýšleli, proč je pro velké společnosti těžké inovovat, v předchozím článku jste mohli vidět příklady možných kořenů tohoto problému. Nyní uvidíme pár dalších – a také to, co se s…

icon Výkon nového zaměstnance nelze předvídat na základě zkušeností

27.9.2019 

Vědci z Floridské státní univerzity přezkoumali 81 velmi relevantních studií, aby zjistili, jak důležité jsou předchozí pracovní zkušenosti pro úspěch v novém zaměstnání. Ukázalo se, že jak se píše v …

Výpis 556570 z celkem 1991