Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1991 článků.

Čtyři funkční taktiky pro udržení stávající pracovní síly

25.9.2019 

Prostředky a čas investované do udržení stávající pracovní síly se téměř ve všech případech spolehlivě vyplatí. Už jenom kvůli nákladům spojeným s výběrem a zaučování nové pracovní síly. Dnes si tedy…

Článek v rámci předplatného Jak se ujistit, že vámi vybraný kandidát je skutečně ten nejlepší?

24.9.2019 

Parametrů, které hrají roli ve výběru vhodného kandidáta na volnou pozici ve firmě, je celá řada. Od vzdělání kandidáta, přes soft skills až po zkušenosti a určitou intuici náborového pracovníka.…

icon Zákaznická zkušenost (2/2): Seznam doporučení

18.9.2019 

V předchozím článku jsme viděli, co to vlastně zákaznická zkušenost (customer experience) ve skutečnosti je a také jak je možné v této oblasti začít něco dělat. Nyní se podívejme na následující kroky,…

icon Jak pomoci najít shodu lidem s protichůdnými názory (2/2)

12.9.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že když příliš trváte na svém plánu či myšlence, může vám to zabránit v tom, abyste skutečně pohnuli s problémem, který chcete vyřešit. Nyní uvidíme co jsou ony 4…

Článek v rámci předplatného Sedm znaků produktivních pracovníků

10.9.2019 

Hledáte pracovníka na pozici, kde je nutné vysoké nasazení, dobrá pracovní morálka a vysoká produktivita? Popíšeme vám sedm znaků, které vám pomohou takovéhoto produktivního pracovníka rozpoznat a…

Článek v rámci předplatného Principy odměňování na základě KPI u obchodních pozic

5.9.2019 

„KPI“, neboli „Key Performance Indicators“, jsou výkonností parametry, na základě kterých může probíhat odměňování zaměstnanců. Definice těchto parametrů může vypadat různě a v dnešním článku se…

Článek v rámci předplatného icon Jak projevit empatii při jednání s klientem

4.9.2019 

Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale především nutnou měkkou dovedností každého zkušeného obchodníka. Aby vám zákazník důvěřoval, a tedy si…

Sedm vlastností rozeného vedoucího

4.9.2019 

Vedoucí pozice vyžaduje určité vlastnosti, zvyky i postupy od daného pracovníka. Někdo se s těmito znaky narodí, většina je ale musí v sobě cíleně rozvinout, pokud aspiruje na pozice v managementu. V …

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy ohledně prodeje malým firmám

3.9.2019 

Trh malých podniků je pro řadu B2B obchodníků zlatým dolem, který ale vyžaduje poněkud odlišnou taktiku, než u prodeje velkým společnostem. Jestliže chcete váš produkt nabízet menším firmám, start-…

Článek v rámci předplatného Pět signálů, které vám v CV prozradí dobrého obchodníka

2.9.2019 

Máte za úkol najít nového obchodního zástupce? Snažíte se obsadit pozici, kde je nutné mít vynikající obchodní smýšlení a prodejní přístup? Ukážeme vám pět znaků v CV kandidáta, které vám pomohou…

Čtyři zásady úspěšného školení zaměstnanců

29.8.2019 

Příprava školení zaměstnanců je pro personalistu nebo vedoucího týmu velký úkol. Může se totiž jednat o nesmírně přínosnou aktivitu, která pomůže týmu a zaměstnancům podávat lepší výkony a přinášet…

Článek v rámci předplatného Pět neverbálních signálů, kterým musíte u kandidáta na pohovoru věnovat pozornost

28.8.2019 

Jestliže někdo umí správně číst neverbální komunikační signály, které nevědomky vysílá jejich protějšek v konverzaci, může se o daném člověku dozvědět více, než jenom z toho, co daný jedinec říká. I…

Článek v rámci předplatného icon Pět vlastností lidí, kteří se stali milionáři

27.8.2019 

Stát se opravdu bohatým vyžaduje určitou dávku odvahy, odhodlanosti, ale i realismu. Důvod, proč většina lidí nezbohatne, je většinou ten, že nemají ten správný přístup. V tomto článku vám ukážeme pět…

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů pro B2B obchodníky

26.8.2019 

Stejně jako i ti nejlepší sportovci potřebují stále pravidelně a dlouhodobě trénovat, aby se udrželi na vrcholu, tak i top obchodníci si musí neustále oprašovat svoje znalosti, analyzovat svoji…

Článek v rámci předplatného icon „Elevator pitch“: Co to je a jak se to dělá?

21.8.2019 

Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se obchodu a prodeje je „elevator pitch“. Do češtiny bychom tento termín mohli přeložit jako „výtahová promluva“. Odborné texty…

Výpis 571585 z celkem 1991