Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7534 článků.

Článek v rámci předplatného Podpora zaměstnanců se zdravotním postižením na Slovensku

1.3.2007 

Osoby se zdravotním postižením mají bezpochyby větší problémy při hledání zaměstnání. Přestože se ucházejí o zaměstnání, při kterém jejich zdravotní stav nečiní problém, jsou často bez udání důvodu…

icon 6 tipů pro lepší seznamy příjemců e-mailové reklamy

1.3.2007 

Jedním z nejtěžších aspektů e-mailového marketingu je neustálé budování seznamu adres oslovovaných lidí. Každá firma je jedinečná a může mít jiné potřeby, článek však shrnuje několik obecných…

icon Obchodní strategie á la lovec

1.3.2007 

Zajištění odbytu je pro malou firmu nelehký úkol. Vzhledem k omezeným zdrojům si tito podnikatelé nemohou dovolit pronásledovat vše, co se hýbe. Musí se zaměřit na smysluplné aktivity a dobré trofeje.…

Článek v rámci předplatného Předpoklady vedou k nedorozuměním

28.2.2007 

Jeden z největších problémů při komunikaci nastává, když sdělujeme nové informace lidem, které dobře známe. Ve svém výzkumu to potvrdil americký profesor psychologie Boaz Keysar z University of…

Přejete si sdělit zaměstnavateli svou sexuální orientaci?

28.2.2007 

Osoba s jinou sexuální orientací (LGBT) přemýšlí, jak najít vhodnou dobu a způsob, jak tuto informaci sdělit své rodině, přátelům a často i na pracovišti. Tomu by mělo předcházet zvážení řady faktorů…

icon Základy úspěšného firemního loga

27.2.2007 

Přestože není dáno, jak pracovat s logy, existuje pár obecných pravidel.- High-tech loga jsou typicky ostře řezaná a jejich cílem je vytvořit dojem, že firma je otevřená inovacím.- Loga orientovaná na…

Šest pravidel aktivního naslouchání

26.2.2007 

Efektivní naslouchání je základní součástí vůdcovství. Ne všichni vůdcové však vědí, jak správně aktivně naslouchat. - Dávejte pozor. Prvním krokem k aktivnímu naslouchání je dát druhé straně prostor…

Článek v rámci předplatného Dva přístupy k lásce na pracovišti

26.2.2007 

Zaměstnanci chtějí vyhovět i na pracovišti svým touhám, ale když se věci zvrhnou, chtějí po zaměstnavatelích, aby je chránili. Nelze mít obojí. Firmy potřebují směrnice, které předchází sexuálnímu…

Článek v rámci předplatného icon Vhled znamená osobní vztah s produkty

25.2.2007 

Insight patří mezi oblíbené pojmy reklamních agentur. Znamená účastný vhled a měl by upozornit spotřebitele na něco, co již přestal vnímat jako unikátní. Jde o porozumění potřebám, které zažívá, ale…

icon Šest chyb e-mailových bulletinů

21.2.2007 

E-mailový bulletin může pomoci rozvíjet zákaznickou bázi, zlepšit služby zákazníkům a zvýšit odbyt. Ve spěchu ale obchodníci dělají řadu chyb, jejichž eliminací by získali plný potenciál, který…

Článek v rámci předplatného icon Jak správně zacílit on-line nabídky

20.2.2007 

Webové stránky představují velké množství možností, jak budovat interakce s návštěvníky. Pro marketéry to znamená obtížné hledání místa, kde začít. Dnes totiž již nestačí sledovat návštěvnost a podle…

Článek v rámci předplatného icon Testování na zaměstnancích zdokonaluje výrobky

20.2.2007 

Snad každý manažer řeší problém, jak nejlépe pochopit potřeby zákazníků. Řešení je několik: vlastní průzkumy mezi klientelou, naj&…

Koníčky uchazečů jsou pro náboráře špatným vodítkem

20.2.2007 

Podle psychologů z brtiské personální společnosti SHL, kteří zkoumali 26 000 absolventů, je řada domněnek, které zaměstnavatelé mají o svých uchazečích na základě jejich soukromých aktivit,…

icon Vůdce komunikuje postojem a chováním

19.2.2007 

Efektivní vůdce musí umět komunikovat. Mluví jasně a předkládá logické a přesvědčivé argumenty. Umí komunikovat moudře a také ví, že komunikace probíhá i beze slov, prostřednictvím jeho postojů a…

Článek v rámci předplatného icon 10 tipů pro webové stránky

19.2.2007 

Firmy v dnešní době již chápou, že vlastní webové stránky nejsou luxus, ale nutnost. Mít stránku však ještě neznamená, že půjde ruku v ruce se ziskem. Některé stránky svým designem zákazníky přímo…

Výpis 56865700 z celkem 7534