Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.

Článek v rámci předplatného 7 trendů v benefitech pro rok 2007

5.1.2007 

Konzultační společnost Watson Wyatt Worldwide vymezila několik trendů z oblasti zaměstnaneckých výhod, které budou aktuální v roce 2007. Ve světě se vzhledem k měnící se demografické struktuře…

Jak připravit uchazeče na druhý pohovor?

5.1.2007 

Jeden často přehlížený bod náborového procesu je příprava uchazečů na druhý pohovor. Nejdůležitějším prvním krokem je prosté zastavení se a zvážený jeho účelu. Existuje dvoje zaměření druhých…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro lepší e-mailový marketing

4.1.2007 

I když je po svátcích a rady, jak vylepšit e-mailové kampaně na konci roku by již neměly smysl, není pozdě začít plánovat dokonalejší e-mailovou komunikaci se zákazníky pro celý nový rok.- Vyhněte se…

Jak na problémy při prezentaci

3.1.2007 

I u nejzkušenějších prodejců vzbuzuje prezentace strach. Možných problémů, které mohou nastat, je nekonečně mnoho. Dle odborníků je základem…

icon 5 rad pro úspěšnější newsletter

29.12.2006 

Elektronický newsletter může být efektivním nástrojem pro komunikaci se stávajícími i potenciálními zákazníky. Řada firem uvažuje, že jej zřídí, ale má s tím problémy. Článek proto přináší pět…

Článek v rámci předplatného icon Využívejte WOM (doporučení uživatelů produktů)

28.12.2006 

Téměř všichni se shodnou na tom, že není lepší reklamy než doporučení uživatele (anglicky word-of-mouth WOM). Dnešní obchodníci už z WOM udělali prakticky vědní obor. Pravdou zůstává, že WOM je třeba…

Vyberte správný slovník

21.12.2006 

Studium cizích jazyků předpokládá i práci se slovníky. Kvalitní slovník a znalost práce s ním je jednou z nejdůležitějších…

Článek v rámci předplatného icon 12 chyb v designu webových stránek

21.12.2006 

Špatný design webových stránek může mít zásadní vliv na růst obchodu jejich provozovatelů. V nejlepším případě bude návštěvníky jen otravovat, v horším je ztratíte navždy. Článek upozorňuje na 12…

Článek v rámci předplatného icon Pozor na chyby v elektronické komunikaci

20.12.2006 

Poučení z chyb je vždy přínosné pro další práci. Článek shrnuje typické příklady chybného jednání v komunikaci se zákazníky, kterého se dopouštějí i ty nejrenomovanější značky.Zákazník si například…

icon 10 tipů pro řízení nových operátorů

19.12.2006 

Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté je však třeba vést je tak, aby si osvojili základní metody pro zvýšení prodeje. Článek shrnuje deset tipů.- Poskytněte…

Článek v rámci předplatného Zlidštěte on-line nábor

19.12.2006 

Jedna firma se rozhodla prověřit, jak funguje on-line nábor a přináší data 10 uchazečů, kteří podstoupili své životopisy deseti firmám, aby zjistili, kolik a zda se jim dostane lidského kontaktu.…

icon 12 ředitelských nemocí

18.12.2006 

Dr. Robert Lawrence Kuhn je mezinárodní investiční bankéř a firemní stratég. V současné době působí jako poradce investiční skupiny Citigroup Investment Banking. Je autorem řady odborných knih o…

icon Pět rad, jak dát zákazníkům nejlepší on-line dárek

15.12.2006 

Zisky z internetového obchodu každým rokem rostou. Pokud jde o vánoční nákupy, hovoří se o internetových obchodech jako o nejpohodlnějším nástroji. Řada z nich však zákazníky spíše frustruje. Článek…

Komu vadí ticho při pohovoru

15.12.2006 

Během důležité schůzky nebo pohovoru jste právě odpověděli na obtížnou otázku, nebo udělali důležitou poznámku, a v místnosti zavládlo ticho. Vyčkáváte a jste stále nervóznější. Co máte dělat?Podle…

Chraňte si svůj virtuální image

13.12.2006 

To, že se umíte bavit a máte ze svých akcí nebo večírků dobré fotografie neznamená, že je dobré je s vašimi přáteli sdílet po internetu. Podle průzkumu serveru CareerBuilder.com uvádí 26 % manažerů,…

Výpis 57465760 z celkem 7532