Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.

icon Osobní data na pracovišti neochráníte

12.12.2006 

Novodobá kriminalita zneužívání osobních dat je stále v oblibě.Například známý podnikatel Terrence D. Chalk také spáchal podobný přečin. Tento ředitel počítačové servisní firmy CompuLinx, zažádal o…

icon Jaký je obsah vašich internetových stránek?

8.12.2006 

Jen malé procento internetových stránek je opravdu efektivní - autor článku odhaduje, že jen asi 10 %, zbytek jen stojí v cestě těm dobrým.Máte ten správný instinkt? Doposud byl obsah velmi…

Článek v rámci předplatného icon Trendy na trhu rychloobrátkového zboží I.

7.12.2006 

Asociace POPAI Central Europe upořádala v říjnu přednášku o současném vývoji maloobchodního trhu v oblasti rychloobrátkového zboží. Článek na jejím základě shrnuje aktuální trendy. Od devadesátých let…

Článek v rámci předplatného icon Zákazníci na celý život

6.12.2006 

Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně konkurenčním prostředí je pochopitelné, že loajalitu zákazníků nelze brát jako samozřejmost. Dnes máme k dispozici řadu…

Nejste s prací na slepé koleji?

5.12.2006 

Syndrom kariérní deprese může přijít ze stresujícího zatížení, vyhasnutí zájmu o pozici nebo turbulentního pracovního trhu. Základní příznaky zahrnují:- Přetížení. Když někdo z firmy odejde a není za…

Jak a kdy může manažer kritizovat prodejce?

5.12.2006 

Na otázku, kdy a jakým způsobem může být prodejce kritizován, odpovídá jeden z prodejců a manažerů.Prodejce: Prodejce očekává od svého manažera podporu při pomoci dosáhnout prodejních cílů. Díky…

icon Pracovníci chtějí informace přímo od šéfa

3.12.2006 

Pracovníci chtějí vůdce, kteří jim řeknou všechny aktuální informace, jak ty dobré tak ty špatné. Výzkum u 1000 amerických…

Článek v rámci předplatného icon Jak být přátelštější k zákazníkům

1.12.2006 

Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do peněženek, nebo se u vás jen otočí na patě a navždy odejdou? Pokuste se být více přátelští ke svým zákazníkům. Článek přináší…

Naslouchání přispívá k lepší interní komunikaci

1.12.2006 

Naslouchání je důležitou součástí komunikace. Ne vždy však druhým nasloucháme. Často se místo toho probíráme papíry, píšeme na počítači nebo přemýšlíme o něčem jiném. Umět naslouchat a naučit to i…

Tipy pro krátkodobé pracovní poměry

1.12.2006 

Podle nedávného průzkumu americké personální společnosti Robert Half International využívá 66 % firem více výpomocných pracovních sil než před pěti lety.Takový pracovní poměr často nabízí zaměstnanci…

Článek v rámci předplatného icon Základní pilíře SEO

30.11.2006 

Optimalizace reklamy pro vyhledávače (SEO) se ukazuje jako atraktivnější než tradiční placený marketing ve vyhledávačích. Na nedávné konferenci o internetovém marketingu v New Yorku hovořili o této…

icon Pravidla etické chování nezaručí

30.11.2006 

Proč v USA dochází k dalším etickým skandálům ve firmách, i když vláda po případu společnosti Enron přistoupila k přísnější regulaci? Poslední odhalený skandál ukázal, že si společnost Hewlett Packard…

Článek v rámci předplatného Personalisté používají internet k vyhledávání informací o uchazečích

28.11.2006 

Internet je nevyčerpatelný zdroj informací, který mohou využívat také personalisté proto, aby si vyhledali více informací o uchazečích. Pokud tam najdou něco nevhodného, může to pro uchazeče znamenat…

Prvních 100 dní v zaměstnání

28.11.2006 

Pokud měníte místo, začínáte podnikat nebo právě nastupujete do své první práce, musíte toho hodně dělat, abyste na začátku udělali dobrý dojem a dobře se včlenili mezi své spolupracovníky.…

Článek v rámci předplatného icon Direct mail: Jak zvýšit odezvu

28.11.2006 

Výhodou direct marketingu je personalizace sdělení, možnost měření a vyhodnocování úspěšnosti nebo testování kampaní. Druhá část článku na toto téma se blíže zabývá účinností direct mailových aktivit.…

Výpis 57615775 z celkem 7532