Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.

Čipy, očka... co bude dál?

10.11.2006 

Američtí zaměstnavatelé již dlouho upozorňují své zaměstnance, že monitorují využití internetu, e-mailu či telefonu na pracovištích. Řada zaměstnanců však netuší, že s moderními technologiemi a…

Článek v rámci předplatného Provozujete náborářský voyerismus?

10.11.2006 

Výsledky nedávné studie serveru Careerbuilder.com, která oslovila 1150 náborových manažerů v USA, ukazují, že 12 % z nich využilo k vyhledání různých informací o svých potenciálních zaměstnancích…

icon Aby vizitka zaujala

9.11.2006 

Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Dáváte ji stávajícím či potenciálním zákazníkům, přikládáte k dopisům nebo prezentacím. Sdělujete tak druhým, kdo jste a co děláte. Měla…

Článek v rámci předplatného icon Přichází nápoje, které vám pomohou spalovat kalorie

9.11.2006 

Nedávná data z amerického Národního centra zdravotních statistik ukazují, že více než 32 % dospělých (66 milionů) Američanů je obézních. Obezita u dětí se od roku 1980 ztrojnásobila - 12,5 milionů…

Článek v rámci předplatného Přišel čas video CV?

8.11.2006 

V současné době má uchazeč jedinou možnost, jak se představit budoucímu zaměstnavateli vytvořit CV. CV je nudný dokument, který shrnuje pracovní život jednotlivce a neobsahuje téměř žádné osobní…

Článek v rámci předplatného icon Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

7.11.2006 

Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u malých firem. Společně se slovně šířenou reklamou totiž může být až sedmkrát úspěšnější než tradiční reklamní metody a direct…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit šance uchazečů

6.11.2006 

Manažeři mají údajně problém nabrat lidi, kteří jsou silnější než oni sami. Pokud jste někdy ztratili dobré uchazeče kvůli špatnému zhodnocení, zkuste věnovat trochu času jejich přípravě.Jedním z…

icon Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti

2.11.2006 

Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem celkových schopností její servisní organizace. Ne každý si však uvědomí, že je to zároveň test celé značky…

Výhled zaměstnance kybernetické doby

2.11.2006 

Posun k informačnímu věku již změnil pracovní prostředí, pracovní metody i myšlení lidí. Kybernetický svět mění místo, kde budeme pracovat i náš postoj k času a prostoru. Vzkvétá e-komerce a databáze…

icon Jak připravit e-shop na Vánoce

1.11.2006 

Pro majitele elektronických obchodů není nikdy příliš brzy na přípravy na vánoční svátky. Chris Barling, ředitel společnosti Actinic, která vyrábí software pro malé a střední on-line podniky, nabízí…

Článek v rámci předplatného icon Průzkum: Call centra v ČR

31.10.2006 

Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice. Zjistil, že je zde více než 580 těchto zákaznických středisek a téměř 60 procent z nich je umístěno v Praze. V hlavním městě…

Rotace zaměstnanců

31.10.2006 

Rotace zaměstnanců je praxí, která jim umožňuje získávat větší náhled do procesů firmy a zvyšuje jejich spokojenost. Také udržuje firmu svěží, progresivní a podporuje její úspěšnost. Změna prostředí…

icon Nebezpečí webového e-mailu v zaměstnání

30.10.2006 

Neomezený přístup zaměstnanců k soukromému webovému e-mailu může pro firmy znamenat velké bezpečnostní riziko. Zaměstnavatelé je však většinou ignorují. Ukázal to alespoň výzkum britské společnosti…

icon Chraňte svoji on-line reputaci

26.10.2006 

Možná vás překvapí, co vše se o vaší firmě můžete na internetu dozvědět. Nejtvrdší on-line kritika často pochází od nespokojených zákazníků. Menší firmy budou přirozeně zranitelnější vůči takovéto…

icon Interní komunikací k angažovanější pracovní síle

26.10.2006 

Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců - angažovaní, neangažovaní a aktivně neangažovaní. Angažovaní zaměstnanci, kteří pracují s vášní a cítí spojení s firmou, přinášejí…

Výpis 57915805 z celkem 7532