Čipy, očka... co bude dál?
Američtí zaměstnavatelé již dlouho upozorňují své zaměstnance, že monitorují využití internetu, e-mailu či telefonu na pracovištích. Řada zaměstnanců však netuší, že s moderními technologiemi a…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.
Američtí zaměstnavatelé již dlouho upozorňují své zaměstnance, že monitorují využití internetu, e-mailu či telefonu na pracovištích. Řada zaměstnanců však netuší, že s moderními technologiemi a…
Výsledky nedávné studie serveru Careerbuilder.com, která oslovila 1150 náborových manažerů v USA, ukazují, že 12 % z nich využilo k vyhledání různých informací o svých potenciálních zaměstnancích…
Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Dáváte ji stávajícím či potenciálním zákazníkům, přikládáte k dopisům nebo prezentacím. Sdělujete tak druhým, kdo jste a co děláte. Měla…
Nedávná data z amerického Národního centra zdravotních statistik ukazují, že více než 32 % dospělých (66 milionů) Američanů je obézních. Obezita u dětí se od roku 1980 ztrojnásobila - 12,5 milionů…
V současné době má uchazeč jedinou možnost, jak se představit budoucímu zaměstnavateli vytvořit CV. CV je nudný dokument, který shrnuje pracovní život jednotlivce a neobsahuje téměř žádné osobní…
Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u malých firem. Společně se slovně šířenou reklamou totiž může být až sedmkrát úspěšnější než tradiční reklamní metody a direct…
Manažeři mají údajně problém nabrat lidi, kteří jsou silnější než oni sami. Pokud jste někdy ztratili dobré uchazeče kvůli špatnému zhodnocení, zkuste věnovat trochu času jejich přípravě.Jedním z…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem celkových schopností její servisní organizace. Ne každý si však uvědomí, že je to zároveň test celé značky…
Posun k informačnímu věku již změnil pracovní prostředí, pracovní metody i myšlení lidí. Kybernetický svět mění místo, kde budeme pracovat i náš postoj k času a prostoru. Vzkvétá e-komerce a databáze…
Pro majitele elektronických obchodů není nikdy příliš brzy na přípravy na vánoční svátky. Chris Barling, ředitel společnosti Actinic, která vyrábí software pro malé a střední on-line podniky, nabízí…
Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice. Zjistil, že je zde více než 580 těchto zákaznických středisek a téměř 60 procent z nich je umístěno v Praze. V hlavním městě…
Rotace zaměstnanců je praxí, která jim umožňuje získávat větší náhled do procesů firmy a zvyšuje jejich spokojenost. Také udržuje firmu svěží, progresivní a podporuje její úspěšnost. Změna prostředí…
Neomezený přístup zaměstnanců k soukromému webovému e-mailu může pro firmy znamenat velké bezpečnostní riziko. Zaměstnavatelé je však většinou ignorují. Ukázal to alespoň výzkum britské společnosti…
Možná vás překvapí, co vše se o vaší firmě můžete na internetu dozvědět. Nejtvrdší on-line kritika často pochází od nespokojených zákazníků. Menší firmy budou přirozeně zranitelnější vůči takovéto…
Podle průzkumuThe Gallup Organization existují tři typy zaměstnanců - angažovaní, neangažovaní a aktivně neangažovaní. Angažovaní zaměstnanci, kteří pracují s vášní a cítí spojení s firmou, přinášejí…