Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.

icon Budování značky vyžaduje příběh

25.10.2006 

Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování značek. Koncept nazývaný holistické prodejní nabídky (HSP) se snaží předávat informace s celým kontextem. V současné době se…

Článek v rámci předplatného Co je třeba vědět, když propouštíte zaměstnance

25.10.2006 

Propouštění není snadné. Potýkáte se s delikátní situací, která by neměla být nikdy brána na lehkou váhu a navíc může stresovat vás i vaše ostatní zaměstnance.Zde je několik tipů pro správný postup:-…

icon Jak překonat syndrom nedostatku času

24.10.2006 

Všichni znají problémy s pozorností (ADD Atention Deficit Disorder). Větším problémem v oblasti získávání reakce komunity je ale časový deficit (TDD Time Deficit Disorder). Potenciální zákazníci a…

icon Nový pohled

24.10.2006 

Inovace vyžaduje schopnost dívat se na svět a vidět možnosti. Autoři knihy The Leader's Edge o řízení složitých výzev Chuck Palus a David Horth vysvětlují, že dnešní doba nutí lidi rychle procházet…

icon Sedm smrtelných hříchů newsletterů

24.10.2006 

Newslettery mohou být skvělé komunikační nástroje, chce to ale práci. Článek shrnuje základní problémy, newsletterů a několik tipů, jak je odstranit.- Příliš nudný obsah. Některé newslettery čtenáře…

Pět základních dovedností ambiciózního zaměstnance

23.10.2006 

Každý zaměstnanec který to chce někam dotáhnout, se musí neustále vzdělávat. Ze všeho nejdříve ale musí zvládnout základní dovednosti, bez kterých mu sebelepší odborné znalosti příliš nepomohou. A o…

Článek v rámci předplatného Employee navigator a Sociomapování

23.10.2006 

Na českém trhu se nacházejí dvě zajímavé služby pro personalisty. První z nich je nástroj pro průzkum spokojenosti zaměstnanců nazvaný…

Článek v rámci předplatného icon Budoucnost zákaznických průzkumů

22.10.2006 

Využíváte při průzkumu trhu stále tradiční focus groups? Pak vězte, že existují novější metody, jak odhalit, co si vaši zákazníci skutečně myslí. Společnosti jako Yahoo nebo Pepsi si již uvědomily, že…

icon Zákazník se u nás má cítit jako na dovolené

22.10.2006 

Manažerka Centra orientálního tance a vedoucí projektu Miss Orient Ilona Reimannová se pro HR-server rozhovořila nejen o specifické personalistické práci s převážně ženským kolektivem.Náš rozhovor…

Článek v rámci předplatného icon E-mailový marketing a la New York Magazine

19.10.2006 

Ne všechny rady jsou vhodné pro všechny marketéry. Marketingový ředitel časopisu New York Ron Stokes proto vytvářel firemní e-mailový program především s ohledem na zákazníky. Vycházel při tom také z…

10 náborových tipů pro malé firmy

19.10.2006 

Majitelé malých firem bývají v práci dlouho, často nemají dovolené ani volné víkendy. Pokud si však chtějí najít více času pro sebe a své blízké, potřebují pomoc zaměstnanců. Článek shrnuje deset rad,…

Je izolace při práci z domova přínosná?

19.10.2006 

Práce mimo kancelář a bez denního kontaktu s kolegy může vyvolat pocit izolace. To, zda se to stane problémem, ale záleží na řadě faktorů:- Jak často pracujete mimo kancelář? 1 2 dny týdně jsou…

icon Čtyři fáze komunikace a budování vztahů

18.10.2006 

Umění představit se ve společnosti a zavést konverzaci je pro někoho přirozené. Většina lidí se však ostýchá a neví, jak začít. A to jde pouze o první stupeň komunikace. Celkově existují čtyři:1.…

Článek v rámci předplatného icon Prezentace: Znáte své publikum?

18.10.2006 

Příprava na prezentaci je stejně důležitá jako prezentace samotná. Článek popisuje několik rad, jak se předem připravit na publikum a prostor, v němž se prezentace bude odehrávat. Čím více toho budete…

Článek v rámci předplatného icon Dynamika virálního marketingu

18.10.2006 

Virální markeging se zaměřuje na zúročení stávajících sociálních síťí povzbuzením zákazníků, aby sdíleli informace o produktech se svými přáteli. Jeden z příkladů tohoho druhu marketingu byl rapidní…

Výpis 58065820 z celkem 7532