Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.

Článek v rámci předplatného Personální agentura musí umět zaujmout

17.10.2006 

Kvalitní zaměstnanci mají pro většinu firem cenu zlata. Najít však takové stojí někdy dost práce. Některé firmy proto tuto činnost svěřují do rukou personálních agentur. Ty se musí snažit zaujmout co…

Článek v rámci předplatného icon Marketingové články - dlouhé, nebo krátké?

15.10.2006 

Marketing pomocí článků je zejména na internetu efektivním způsobem propagování výrobků a služeb. Jak by však takový článek měl správně vypadat? Odborníci doporučují délku od 400 do 600 slov. Ne vždy…

Článek v rámci předplatného Většina top uchazečů vyhledává anonymitu

11.10.2006 

Internet zmenšil svět a stal se oblíbeným místem, kde uchazeči vyhledávají volné pozice. Přesto řada profesionálů, kteří mají zájem změnit místo, má strach internet využívat, protože by jejich…

icon Když dojde inspirace - 6 tipů pro newslettery

9.10.2006 

Publikování firemního newsletteru může být velmi náročné, pokud mají marketéři řadu dalších povinností. Může se také stát, že jim dojdou nápady. V takovém případě by však neměli propadat panice.…

Dospělý se nemůže učit jako dítě

9.10.2006 

Na trhu se objevuje stále více metod a učebnic, které slibují zázračně snadné studium cizích jazyků. Často tvrdí, že využívají…

icon Chovejte se dobře k recepčním, možná vás přijmou

6.10.2006 

Jistá recepční ve velké firmě si stěžuje, jak jsou někteří uchazeči, kteří se dostavují na pohovor, nevychovaní. Chovají se k ní povýšeně nebo ji přehlížejí a bez pozdravu nebo vizuálního kontaktu…

icon Umíte držet krok s trendy?

6.10.2006 

V dnešním rychle se měnícím marketingovém prostředí se nemůžete spoléhat na včerejší informace. K tomu, abyste mohli dlouhodobě prosperovat je potřeba neustále si udržovat přehled o nových trendech.-…

Článek v rámci předplatného Co všechno neumí náboroví manažeři

5.10.2006 

Nedávno ukončený průzkum(2006 Recruiting and Hiring Challenges) odhalil, že vážné konflikty mezi náboráři a jejich náborovými manažery neustupují. Zhruba 50 60 % oslovených naznačilo, že se takové…

icon Mýty o firemní identitě

5.10.2006 

Pohledy na firemní identitu v oblasti e-komerce zahrnují několik běžných mýtů. Jedná se zejména o předpoklad, že velké peníze koupí firmě velké jméno nebo že zákazníci jsou jen stádo ovcí, které…

Článek v rámci předplatného icon Strategie pro upevňování vztahu se zákazníky

4.10.2006 

V článku je uvedeno několik rad, které mohou pomoci upevnit vztahy se zákazníky.- Pravidelně komunikujte. A také měňte sdělení, která vysíláte. Zkuste zaměnit neustálou propagaci své firmy a výrobků…

Článek v rámci předplatného icon Nenechte se pohltit prezentací

4.10.2006 

I ti nejzkušenější profesionálové se často chytají do pastí, které skýtají obchodní prezentace. Tráví dlouhé hodiny přípravou na svá vystoupení, přičemž často ztrácejí přehled o základních věcech.…

icon Česká republika urychlila čerpání peněz z evropských fondů

4.10.2006 

Podle informací Ministerstva pro místní rozvoj Česká republika ke konci srpna 2006 využila 79,2 procenta všech prostředků ze strukturálních fondů, které musí země vyčerpat do konce letošního roku.Při…

Umíte efektivně ukončit se zaměstnancem pracovní poměr?

3.10.2006 

Ukončit pracovní poměr je jednou z nejobtížnějších věcí, kterou musí manažer čas od času udělat. Zde je několik rad, jak na to rychle a korektně:- Prověřte vztah se zaměstnancem. Pokud jste mu doposud…

Článek v rámci předplatného icon Call centra jsou stresující

3.10.2006 

Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující, nepotřebuje většina z nás hlubší podklady. Studie Švédky Kerstin Normanové však přinesla řadu zajímavých poznatků. Absolventka…

icon Podnikáte v chaosu?

2.10.2006 

Ředitel Fordu naříká, že způsob, jakým jeho firma podniká, přestává vydělávat peníze. A není sám. Podobný scénář je pro dnešní dobu typický. Ve většině případů si manažeři nejsou jisti, jak má vypadat…

Výpis 58215835 z celkem 7532