Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.

Osm náborových chyb

20.9.2006 

Špatná rozhodnutí při náboru zaměstnanců připravují firmy o čas, školicí zdroje i psychickou energii. Článek proto shrnuje osm základních náborových chyb.- Neprovádění předběžného screeningu uchazečů.…

Jak efektivně jednat a vycházet s nadřízeným

19.9.2006 

Každý manažer si je jistě dobře vědom potřeby efektivně řídit své podřízené. Neméně důležité ale také je, jak zvládá vztah se svým vlastním nadřízeným.Vy a váš nadřízený tvoříte tým. Úspěch každého…

icon Mocní více riskují

19.9.2006 

Vlivní lidé více riskují, v čemž právě spočívá jejich úspěch. V pěti nezávislých studiích to potvrdili američtí profesoři Cameron Anderson (University of California) a Adam Galinsky (Northwestern…

Jaký kabát oblečete dnes?

18.9.2006 

Poradce, obchodní partner, obchodník, manažer vztahů mezi zaměstnanci atd. Náborář musí umět nosit hodně kabátů.- Poradce. Náborář je denně poradcem uchazečům ináborovým manažerům. Ti často…

Článek v rámci předplatného icon Začínající autoři fikce musejí svůj titul umět i prodat

16.9.2006 

Je poměrně snadné vydat knihu, obtížnější je ji prodat. To, že jste dobrým autorem ještě bohužel neznamená, že budete také dobrý obchodník. Spisovatelé románů mají vůbec problém svá díla udat, protože…

icon Kde přidat v zákaznických službách

15.9.2006 

Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb zákazníkům z velkých hal a přecházejí k menším kancelářím nebo domácím operátorům, se mění struktura zákaznických středisek na…

Změna kariéry mezi kupující a prodávající stranou

14.9.2006 

V případě, že nastane takový případ, autor přináší střípky informací od těch, kteří situaci zažili. Stejně jako při jakékoliv jiné změně kariéry je i zde vhodné získat informace od známých nebo…

Jak vytvořit kulturu nakloněnou vzdělávání

14.9.2006 

Za firemní kulturu se obecně považuje kombinace hodnot a očekávání chování. Nebo se dá říci, že je to to, jak se firma chová, když si myslí, že se nikdo nedívá. Pro obchodní firmy může být kultura…

Článek v rámci předplatného icon Knihy pro úspěšný marketing

13.9.2006 

Odhaduje se, že americké firmy utratily v roce 2005 za přímý marketing 161 miliard dolarů. Dosáhnout na zákazníka je ale stále obtížnější. Internet a další média vytváří přehršel kanálů,…

Článek v rámci předplatného Jak řídit absentérství

12.9.2006 

Absentérství je problém všech firem. Letošní průzkum britského Institutu pro personalistiku a rozvoj (CIPD) ukazuje, že každý rok připadá na jednoho zaměstnance průměrná ztráta osmi dnů. Úhrnná ztráta…

K identifikaci talentů pomocí zákazníků

12.9.2006 

Hledání talentů u konkurence je vyzkoušenou a osvědčenou náborovou strategií. Hlavní výhody takového náboruzahrnují možnost okamžitého rozšíření odbytu nebo fakt, že tito lidé již dokáží prodávat…

icon Obchod je žádanější než sex

11.9.2006 

Nová studie australské Queensland University vyvrátila dlouhodobě zažitý mýtus, že uživatele internetu nejvíce zajímá sex. Prokázala, že vyhledávání sexuálních témat v poslední době ustupuje obchodním…

icon Nepodceňujte internetové diskuse

11.9.2006 

Internetové diskuse či blogy mohou firmám mnohé napovědět o tom, co si myslí spotřebitelé o jejich produktech a nových trendech. Příspěvky diskutujících jsou různé, od porovnávání spotřební…

icon Jak se dostat na první místa ve vyhledávačích

11.9.2006 

Pro menší firmu bývala televizní reklama největší marketingová meta. V dnešní době však může stejně dobrou službu udělat i umístění stránek firmy na předních místech ve vyhledávači.Například pro…

icon Zadarmo ani konzultant nehrabe

8.9.2006 

Konzultant je člověk, který nabízí profesionální rady nebo služby za určitý poplatek. Mnozí ale přehlížejí, že sám hodně zaplatil za své zkušenosti a snaží se z něho dostat důležité informace zadarmo.…

Výpis 58515865 z celkem 7532