Proč uchazeči lžou?
Přestože jen 5 % pracovníků přiznává, že si ve svém CV trochu přilepšilo, 57 % náborářů tvrdí, že zachytilo lživou informaci a 93 % z nich takové uchazeče nepřijalo. Vyplynulo to z průzkumu serveru…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.
Proč uchazeči lžou?Přestože jen 5 % pracovníků přiznává, že si ve svém CV trochu přilepšilo, 57 % náborářů tvrdí, že zachytilo lživou informaci a 93 % z nich takové uchazeče nepřijalo. Vyplynulo to z průzkumu serveru…
Dobrá zpráva pro firmy je, že řada zákazníků je nadšena z jejich produktů a poskytovaných zkušeností. Špatnou zprávou je však v této souvislosti fakt, že firmy mnohdy nevědí, kteří jsou ti spokojení…
Obchodníci si mezi sebou vyměňovali služby již ve starověku. Jen v USA se barteru účastní více než 400 000 firem, a ročně tak proteče zhruba 9 miliard dolarů.Také internetové stránky se snaží nalákat…
E-mail bude podle odhadů hrát zásadní roli v předvánočních marketingových kampaních. Jak jeho potenciál využít naplno? V první řadě byste měli mít spolehlivého partnera pro testování. E-maily by měly…
Na český trh se dostaly dvě nové služby. První je nástroj pro průzkum spokojenosti zaměstnanců Employee navigator a během letošního podzimu…
Nastražte uši, odcházímInformace poskytnuté odcházejícími zaměstnanci při výstupních pohovorech nezůstávají bez odezvy, alespoň v tisícovce největších amerických společností, kde probíhal výzkum personální společnosti…
Když začneme pořádně něco dělat, narazíme pravděpodobně dříve nebo později na problémy. Mít problém znamená, že vůbec nevíme, jak z něj ven. Jinak by to nebyl problém, ale pouze úloha. A když tedy…
Úkolem týmového koučování je pomoci skupině lidí se společným cílem určit a dosahovat obchodních výsledků a zároveň si společnou cestu k nim užívat. Článek shrnuje základní vlastnosti, které by měl…
Američtí zaměstnavatelé mohou svým zaměstnancům nabídnout zvláštní službu - umožnit on-line objednávky občerstvení prostřednictvím SeamlessWeb, která spojuje zákazníky s nejbližšími pohostinskými…
Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se většina příspěvků zaměřila na důležitost motivování operátorů středisek.- Najímejte správné lidi. To,…
Několik změn ve vaší kanceláři může vylepšit produktivitu bez ohledu na to, zda jste se právě přestěhovali do nové kanceláře, nebo zda jste jižroky v té samé. Nikdy nenípozdě na zhodnocení pracoviště…
Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech unikátní. Řada firem je ve svých kampaních nepoužívá vůbec nebo jen občas a nahodile bez zvláštní strategie. Právě pohlednice…
Ovocné stromy představují zajímavou paralelu s e-mailovým marketingem. Různé typy zákazníků totiž stejně jako různé druhy ovocných stromů potřebují speciální přístup, aby mohly přinést ovoce. Problém…
Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní strategie a firemních prázdnin až po dostupnost očkování proti chřipce. Důvodem špatné interní komunikace bývá často…
Američtí zaměstnavatelé již dlouho upozorňují své zaměstnance, že monitorují využití internetu, e-mailu či telefonu na pracovištích. Řada zaměstnanců však netuší, že s moderními technologiemi a…