E-screening může být zrádný
On-line komunity jako Facebook.com a MySpace.com se velmi rychle rozvíjejí. MySpace má například dnes již 60 milionů uživatelů z celého světa a každý měsíc jich přibývá dalších 5 milionů. Jedná se o…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.
On-line komunity jako Facebook.com a MySpace.com se velmi rychle rozvíjejí. MySpace má například dnes již 60 milionů uživatelů z celého světa a každý měsíc jich přibývá dalších 5 milionů. Jedná se o…
Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům jen proto, že si to přejete. Chce to věnovat čas a úsilí budování pracovního prostředí, v němž se bude angažovanost rodit a…
Propouštění na dálku naznačuje nízkou emocionální vyspělost a inteligenci managementu. Vytváří dojem, že odcházející zaměstnanci spáchali nějaký zločin. Průzkumy prokazují, že zaměstnancům, kteří…
Kde mohou začínající podnikatele najít zadarmo prostor, asistenci a přístup ke spoustě marketingových informací? Ve světě, kde se usnadnil přístup k informacím se i knihovny snaží vyvíjet. Některé se…
Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího firmám náklady na poskytování služeb zákazníkům. Mezi zákazníky jsou však často kritizovány za to, že v podstatě žádné služby…
Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat sedmi zásadních chyb. Odráží se to pak na jejich hodnotě a tržní ceně. Článek popisuje tyto chyby jako sedm smrtelných hříchů…
V současné době se zaostřuje na schopnosti softwaru pro řízení vztahu se zákazníky v reálném čase (CRM customer relationship management). Technologie CRM byla navržena a zaměřena na vstup dat a…
Účinnost email marketingu a ztoho plynoucí popularita zapříčinila, ze se o něj začali zajímat i tradiční obchodníci, kteří jinak na internetu nejsou příliš aktivní. I když email marketing není jaderná…
Čím lépe zvážíte následující, tím lépe a snadněji zvolíte nejvhodnější oděv.- Neberte v potaz jen kulturu firmy a odvětví, ale také stávající normy na oddělení, ve kterém budete pracovat.- Lokalita,…
Organizace času je pro zvládání každodenních pracovních úkolů velmi důležitá. Člověk, který si svůj čas dobře organizuje, využívá každou hodinu a minutu tak efektivně, jak jen je možné.Neexistuje…
V roce 1993 řídilo 44 % soukromého majetku v USA 20 nejbohatších Američanů. Kdo se stará o všechny tyto prostředky? Většina firem, které nabízejí služby v této oblasti požaduje minimální investici 2…
Výstupní pohovor je vhodný nástroj k tomu, aby se zaměstnavatel o sobě něco dozvěděl a mohl se v budoucnosti zlepšit. Řada firem chybuje v tom, že výstupní pohovory nepořádá vůbec, nebo je sice…
Vytvoření a doručení efektivní prezentace je v dnešní době nelehký úkol. Publikum očekává zajímavé informace, které budou ušity na míru jejich potřebám. K získání a udržení pozornosti publika je třeba…
Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi přicházejí do přímého styku, doručit lepší služby a jejich očekávání uspokojitnebo překonat.To, jak…
Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní případy renomovaných institucí a podniků. Česká správa sociálního zabezpečení například má svůj časopis již 37 let. Jmenuje se…