Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.

E-screening může být zrádný

7.9.2006 

On-line komunity jako Facebook.com a MySpace.com se velmi rychle rozvíjejí. MySpace má například dnes již 60 milionů uživatelů z celého světa a každý měsíc jich přibývá dalších 5 milionů. Jedná se o…

Článek v rámci předplatného icon Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

7.9.2006 

Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům jen proto, že si to přejete. Chce to věnovat čas a úsilí budování pracovního prostředí, v němž se bude angažovanost rodit a…

icon Nejhorší způsoby, jak přijít o místo

7.9.2006 

Propouštění na dálku naznačuje nízkou emocionální vyspělost a inteligenci managementu. Vytváří dojem, že odcházející zaměstnanci spáchali nějaký zločin. Průzkumy prokazují, že zaměstnancům, kteří…

icon Knihovny - líhně pro podnikatele

7.9.2006 

Kde mohou začínající podnikatele najít zadarmo prostor, asistenci a přístup ke spoustě marketingových informací? Ve světě, kde se usnadnil přístup k informacím se i knihovny snaží vyvíjet. Některé se…

Článek v rámci předplatného icon Šest tipů pro kvalitní zákaznickou samoobsluhu

6.9.2006 

Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího firmám náklady na poskytování služeb zákazníkům. Mezi zákazníky jsou však často kritizovány za to, že v podstatě žádné služby…

Článek v rámci předplatného icon Sedm smrtelných hříchů řízení vztahů se zákazníky

5.9.2006 

Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat sedmi zásadních chyb. Odráží se to pak na jejich hodnotě a tržní ceně. Článek popisuje tyto chyby jako sedm smrtelných hříchů…

icon Realita reálného času

5.9.2006 

V současné době se zaostřuje na schopnosti softwaru pro řízení vztahu se zákazníky v reálném čase (CRM customer relationship management). Technologie CRM byla navržena a zaměřena na vstup dat a…

icon Jak na email marketing

5.9.2006 

Účinnost email marketingu a ztoho plynoucí popularita zapříčinila, ze se o něj začali zajímat i tradiční obchodníci, kteří jinak na internetu nejsou příliš aktivní. I když email marketing není jaderná…

Jak se vhodně obléci k pohovoru?

4.9.2006 

Čím lépe zvážíte následující, tím lépe a snadněji zvolíte nejvhodnější oděv.- Neberte v potaz jen kulturu firmy a odvětví, ale také stávající normy na oddělení, ve kterém budete pracovat.- Lokalita,…

Organizace času

4.9.2006 

Organizace času je pro zvládání každodenních pracovních úkolů velmi důležitá. Člověk, který si svůj čas dobře organizuje, využívá každou hodinu a minutu tak efektivně, jak jen je možné.Neexistuje…

icon Kdo pracuje pro boháče?

2.9.2006 

V roce 1993 řídilo 44 % soukromého majetku v USA 20 nejbohatších Američanů. Kdo se stará o všechny tyto prostředky? Většina firem, které nabízejí služby v této oblasti požaduje minimální investici 2…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte výstupní pohovory

1.9.2006 

Výstupní pohovor je vhodný nástroj k tomu, aby se zaměstnavatel o sobě něco dozvěděl a mohl se v budoucnosti zlepšit. Řada firem chybuje v tom, že výstupní pohovory nepořádá vůbec, nebo je sice…

icon Aby vás nepřestali poslouchat v páté minutě

1.9.2006 

Vytvoření a doručení efektivní prezentace je v dnešní době nelehký úkol. Publikum očekává zajímavé informace, které budou ušity na míru jejich potřebám. K získání a udržení pozornosti publika je třeba…

icon Jak školit pro zákaznický servis

30.8.2006 

Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi přicházejí do přímého styku, doručit lepší služby a jejich očekávání uspokojitnebo překonat.To, jak…

Článek v rámci předplatného icon Firemní časopis - 3. část

29.8.2006 

Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní případy renomovaných institucí a podniků. Česká správa sociálního zabezpečení například má svůj časopis již 37 let. Jmenuje se…

Výpis 58665880 z celkem 7532