Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.

icon Ochrana PC nemusí stát ani korunu

18.8.2006 

Za ochranu PC před viry, trojany, hackery, spyware a dalšími nezvanými hosty není třeba utrácet horentní sumy. Vlastně nemusíte utratit ani korunu.Pokud je váš počítač zapnutý, je neustále pod hrozbou…

Článek v rámci předplatného Nespokojení uchazeči se mstí

17.8.2006 

Ve firmách se často zapomíná, že uchazeči mohou být nebo jsoustávající nebo potenciální zákazníci. Mělo by se proto zajistit, aby všechny fáze výběrového řízení probíhaly hladce, a chránit tak…

Článek v rámci předplatného icon Odhlášení neznamená konec

16.8.2006 

Žádosti o odhlášení ze seznamu příjemců (unsubscribe) jsou v e-mailovém marketingu denním chlebem. Neznamená to ale, že by je firmy měly přijímat bez povšimnutí. Pokud k nim zvolíte správný přístup,…

icon Buzzmarketing nabírá obrátky

15.8.2006 

Ve Spojených státech se rozvíjí tzv. buzzmarketing. Tento trend slovní propagandy vznikl jako cesta k tomu, jak oslovit zákazníky na dnešním trhu, který je přeplněný reklamou a nedůvěrou k ní. Firmy…

Článek v rámci předplatného Snažit se někdy nestačí

15.8.2006 

Je důležitější mít správné náborové metody, než jen zintenzivnit ty stávající. Špatně vybraní zaměstnanci se firmám prodraží. Obecně se tedy radí:- získat jasnou představu o pozici,- přesněji hodnotit…

Jak snížit stres na pracovišti

12.8.2006 

Z pracovišť není možné odstranit všechny stresující faktory, podle nedávného průzkumu ale může pomoci zmocnit řízením stresu nižší management.Podle reakcí respondentů je čerpání volna nejméně častým…

Článek v rámci předplatného Pozor na řeč těla

9.8.2006 

Neverbální komunikace vytváří obraz osobnosti a dojmu, který zanechává. Člověk neverbálně komunikuje odnepaměti, seriózní výzkumy se však objevily až mnohem později. Jeden z nich říká, že tím, jak se…

icon VoIP - nižší cena, nižší komfort

9.8.2006 

Operátoři internetové telefonie (VoIP) slibují zákazníkům žádné paušály, nízké náklady na telefonování nebo rovnou hovory zdarma. To všechno skutečně poskytují. Již ale neuvádějí, že VoIP je poměrně…

Článek v rámci předplatného icon Automatická odpověď v nepřítomnosti jako marketingový nástroj

9.8.2006 

Pokud odjíždíte na dovolenou, vaše automatická odpověď na e-maily bude pravděpodobně jediným kontaktním místem s kolegy a zákazníky. Většina lidí však sepisuje podobu své automatické odpovědi na e-…

Jak získat zanícené zaměstnance?

9.8.2006 

Řada firem věří, že může zvýšit nadšení a produktivitu tím, že bude podporovat blaho stávajících zaměstnanců. Změna dosažená tímto způsobem ale nebude dostatečná, pokud si nevyberou ty správné lidi.…

Kolik vydělává váš šéf?

8.8.2006 

Britští zaměstnanci získali nový on-line nástroj, který jim umožní porovnat si platové ohodnocení se svými šéfy nebo si prověřit firmu, než se v ní budou ucházet o místo. Webová stránka WorkSmart.org.…

icon Jak přestěhovat zaměstnance bez mrzutostí

8.8.2006 

Podle odborníků může přesun kanceláří dokonce i pouhá změna stolu zamíchat emocemi zaměstnanců. Klíčem k bezproblémovému pohybu v rámci nebo za rámec firmy je, jak se informace o přesunu prezentují…

icon Jak chránit duševní vlastnictví

7.8.2006 

Základní prvky duševního vlastnictví firmy tvoří patenty, design produktů, copyright, trademark, výrobní tajemství, geografické označení původu a tzv. layout, který chrání formu či tvar určitých…

icon Potřebuje malá firma CRM?

4.8.2006 

Čím lépe zná firma své klienty, tím lépe může prodávat své výrobky či služby. Je třeba znát co nejpřesněji jejich potřeby a přání. Soubor metod a nástrojů k získávání a organizování zákaznických…

icon Jak správně komunikovat

4.8.2006 

Komunikační dovednosti nejsou jen jedním ze základních předpokladů úspěchu v zaměstnání, ale i dobrých vztahů na pracovišti. Každý zaměstnanec musí denně komunikovat verbálně či neverbálně…

Výpis 58965910 z celkem 7532