Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7532 článků.

icon Nejlepší čas na obchodní uvažování

21.7.2006 

Pokud patříte mezi ty, kteří cítí, že nemají dostatek času na přemýšlení a kreativní práci, rozhodně nejste sami. Spolu s tím, jak stoupá objem práce a prodlužuje se pracovní doba, jsou manažeři…

Základní dovednosti manažera lidských zdrojů - Kolik z nich máte?

21.7.2006 

Při pohovoru s potenciálním zaměstnancem personalista standardně postupuje tak, že porovnává uchazeče se seznamem klíčových dovedností a osobnostních charakteristik, které si daná práce žádá. Odborný…

icon Systém efektivní spolupráce je třeba nejen vytvořit, ale i udržet

21.7.2006 

Naplnit význam slova spolupráce je na první pohled jednoduché - stačí komunikovat, sdílet informace a přispívat kcelkové produktivitě týmu. Na pohled druhý to už ovšem tak jednoduché není. Dosažení…

Koučovo dilema - odpor zaměstnanců ke zpětné vazbě

20.7.2006 

Efektivně poskytovaná zpětná vazba je základním stavebním kamenem úspěšného rozvoje zaměstnanců. Může však být i silnou ránou pro lidské emoce. Zaměstnanec může zpětnou vazbu svého nadřízeného…

Článek v rámci předplatného icon Marketing s využitím vyhledávačů

19.7.2006 

Search Engine Marketing (SEM) je marketingová disciplína zaměřená na internetové vyhledávače. Potenciální zákazník vyhledává informace o produktech, které potřebuje a u nichž hledá jisté konkurenční…

Šeptanda není na škodu

18.7.2006 

Vědci z bostonské a chicagské univerzity potvrdili ve svých výzkumech, že klábosení na pracovišti přináší řadu výhod. Spojuje pracovní týmy a pomáhá zvyšovat produktivitu.Profesor Jack Levin z…

Když pohovor sjede do nesprávné koleje

18.7.2006 

Pohovory, které zabloudí do nepovolených oblastí mohou mít pro potenciálního zaměstnavatele závažné následky. Neúspěšný nebo odmítnutý uchazeč může tvrdit, že byl na základě informací, které byly…

Šest principů koučování zaměstnanců

17.7.2006 

Vůdci, kteří koučují své podřízené nebo kolegy mají před sebou do určité míry jinou perspektivu a také jiné výzvy než externí profesionální kouči. Přesto by však měli dodržovat stejná pravidla jako…

icon Networking pro stydlivé

17.7.2006 

Stydlivost a nedostatek sebevědomí jsou jednou z největších překážek efektivního budování kontaktů. I když se však celkově považujete za vstřícného a otevřeného člověka, pravděpodobně jste zažili i…

icon Jak vylepšit čtivost textů

17.7.2006 

Ať už je vaše marketingové médium email, internetová stránka nebo tištěná reklama, problém je stejný stále méně času a ochoty zákazníků číst. Naštěstí existuje řada technik, jak čtivost vylepšit.-…

Článek v rámci předplatného Jak zlepšit kvalitu uchazečů?

14.7.2006 

Studie opakovaně prokazují, že výběr uchazečů pouze pomocí pohovoru je nespolehlivý a neefektivní. Jen zřídka jsou pohovory dělány konzistentně, jsou subjektivní a často bývají ovlivněny předsudky.…

icon Kde brát zanícené zaměstnance?

13.7.2006 

Jak při pohovoru rozlišit opravdovou vášeň, která se nedá zahrát, od nadšení, které se zahrát dá? Nadšení může být falešným signálem a lidé se jím často nechají zmást. To je názor L. Adlera, ředitele…

icon Přidejte Internet do marketingového mixu

12.7.2006 

Důležitost internetového marketingu stále vzrůstá. Výzkumy ukazují posun od tradičních marketingových rozpočtů k více prostředkům věnovaným na on-line propagaci produktů a služeb. Mezi výhody…

Učení není jen školení

12.7.2006 

Snad každý střední manažer měl někdy paradoxní pocit ze svého rozvoje. Na jednu stranu chápe, že vzdělávací příležitosti zvyšují výkonnost, podporují angažovanost a tak dále. Na druhou stanu však vidí…

icon 7 hříchů stránek on-line služeb

11.7.2006 

Autor přináší pohled na největší hříchy, které jsou páchány na stránkách profesionálů.- Egocentričnost. Je z uvedených hříchů nejhorší. Návštěvníci přicházejí na stránky z různých důvodů. Průzkumy ale…

Výpis 59265940 z celkem 7532